Antal indlæg : 185 Age : 39 Geografisk sted : Sydfyn Registration date : 29/12/10
Emne: Hvad er dit nuværende projekt? Søn Feb 27, 2011 4:58 am
deletedeletedelete
Sidst rettet af MorbidNeeds Ons Mar 25, 2015 4:59 am, rettet 1 gang
Marha
Antal indlæg : 404 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 09/02/10
Emne: Sv: Hvad er dit nuværende projekt? Søn Feb 27, 2011 5:11 am
Det ser rigtigt godt ud! 8D Flot gjort! Kan rigtigt godt lide hans mave owo Glæder mig til at se hans kjoler! XD
... Er det her sådan en tråd hvor alle kan lægge deres nuværende projekter ud?? (Overskrift tyder det..) Eller er det kun dig?? ^^' Jeg erlidt i tvivl...
MorbidNeeds
Antal indlæg : 185 Age : 39 Geografisk sted : Sydfyn Registration date : 29/12/10
Emne: Sv: Hvad er dit nuværende projekt? Søn Feb 27, 2011 6:49 am
Alle er velkommen, ellers havde jeg navngevet tråden anderledes, ikke spurgt ^^; Så kom frit, kom frejdigt, og del stort og småt med os andre! ^^
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: Sv: Hvad er dit nuværende projekt? Søn Feb 27, 2011 11:57 pm
jeg tror ikke helt jeg forstår hvad der menes med "mobbe" ?? O3O men det ser godt ud ^^
Marha
Antal indlæg : 404 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 09/02/10
Emne: Sv: Hvad er dit nuværende projekt? Man Feb 28, 2011 12:13 am
Rigi - Det hedder at Modde ^^ Og det betyder bare at man lawe ændringer på dukken f.eks. som morbid har lawt; slibet musklerne ned på dukken krop ;D
Mit nuværende projekt; At blushe min Soom Ambers fantasy parts og fjerne den nuværende blush på hendes menneske dele hehehe... Kan godt smide et billede op.... senere xD
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: Sv: Hvad er dit nuværende projekt? Man Feb 28, 2011 12:17 am
marha: nåre! O.O og hun har altså moddet hans krop mindre skinnende ikke??
men jeg troede egentlig at Liam var wolfys dukke o.o"
MorbidNeeds
Emne: Sv: Hvad er dit nuværende projekt? Man Feb 28, 2011 1:23 am
Rigi-chan skrev:
marha: nåre! O.O og hun har altså moddet hans krop mindre skinnende ikke??
men jeg troede egentlig at Liam var wolfys dukke o.o"
Ja, det udgår fra billederne...? Bla som du også kan se på billederne har jeg desuden slebet det yderste lag af for at fjerne gul-heden af hans resin væk ^^
Og desuden er der ikke patent på navne... Det hænder man giver samme navne som andre, hvilket intet betyder.
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: Hvad er dit nuværende projekt? Tirs Mar 15, 2011 5:00 am
Saiga´s snart to år gamle slidt wig nu hvor jeg afligevel skal ændre Saiga med wig og face up. er jeg gået igang med at forsøg mig med at farve hans wig med gammle blik fraen printer ^^;; lyder sikkeret dumt og er sikkeret dumt men jeg have bare lyst til at forsøge så lige nu er det ved at tøre. indtil vider kan jeg godt lid farven men er bange for at det måske ikke holder ^^;;
Det ser godt ud det du har fået gjort ved liam ^^ Jeg har da ikke nogen dukke der hedder Liam oO??
MorbidNeeds
Emne: Sv: Hvad er dit nuværende projekt? Ons Apr 20, 2011 8:53 am
Skal til og igang med at lægge face-up på Ayden efter jeg moddede hans næse mindre og lidt ved hagen også så den blev lidt rundere og blødere at se på. Sidder også og kigger på tattoos da han skal have et sted mellem 15-20 styks plaseret rundt om på hans krop plus jeg vil forsøge mig med en smule bodyblushing ^^ Derefter vil jeg gå igang med at give ham en masse piercinger og hold op det kommer til at tage tid @_@
Kirie
Antal indlæg : 152 Age : 33 Geografisk sted : Glostrup Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Hvad er dit nuværende projekt? Fre Apr 22, 2011 12:12 am
Jeg har ingen billeder endu eller inspiration til at modde for meget, men der ligger et Puki Pipi faceplate jeg aldrig bruger så har slebet kinderne ned fordi de er for tykke men det gik ikke så jeg prøver at lave noget lidt ligesom det her --> http://www.onegreyelephant.net/mod/custom31.html kun på ansigtet. men skal tænke meget over hvordan moddingen skal se ud >.<