Antal indlæg : 201 Age : 33 Geografisk sted : Kolding Registration date : 29/12/08
Emne: good to be back (Luts Kid Delf Woori ) Lør Jul 25, 2009 4:12 am
Ak ja.. Jeg er godt nok ikke serlig aktiv på forumet i øjebliket ;__; interassen for mine dukker er heller ikke ligefrem stigende, men ja jeg fik hevet Balder med udenfor idag. Jeg tænte det var på tide at poste nogle billeder af ham, her på det (ikke længer så) nye RG. ^^
så håber i vil nyde billederne.^^
det var så det for denne gang.^^ tak!
Leechy Admin
Antal indlæg : 182 Age : 42 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: good to be back (Luts Kid Delf Woori ) Lør Jul 25, 2009 4:17 am
Ei hvor er han nuttet! Dine billeder er bare super nuttede (minder mig af en eller anden grund om Crobidoll's tidlige billeder), og jeg synes at Balders stil er virkelig sød. Sådan lidt, gadedreng i 20'erne (men det er sikkert hatten der gør dét)
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: good to be back (Luts Kid Delf Woori ) Lør Jul 25, 2009 4:24 am
Awww!! IB! Det er virkelige skønt at se Balder igen! ^^ Og han har virkelige ændret sig! Jeg husker ham stadig som den lille perverse lyshåret dreng, i blå kjole, der kom ind på værelset.. ^^
Balder har altid været noget for sig selv, og han er herlig, på sin perverse/søde lille drenge måde! Dine billeder er supre, som altid! Og jeg er vild med hans hat! *Q* Det ligner faktisk at Balder er blevet lidt ældre! Som faktisk får ham til at se mere nuttet ud.
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: good to be back (Luts Kid Delf Woori ) Lør Jul 25, 2009 4:28 am
Aw, jeg har savnet Balder. Hvor er det rart at se ham igen ^^ Det er nogle søde og gode billeder. Har du selv lavet hans wig?
Siriusly_James
Antal indlæg : 52 Age : 37 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: good to be back (Luts Kid Delf Woori ) Lør Jul 25, 2009 4:55 am
Jeg har også savnet Balder, hvor er det vidunderligt at se ham igen - han er jo ligefrem blevet smukkere i tiden, der er gået...
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: good to be back (Luts Kid Delf Woori ) Lør Jul 25, 2009 6:40 am
Ja, jeg kender jo ikke Balder; men hvor ser han dog sød ud. Sikken et kønt ansigt...
zenni
Antal indlæg : 86 Age : 51 Geografisk sted : Frederiksberg Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: good to be back (Luts Kid Delf Woori ) Lør Jul 25, 2009 6:33 pm
Heeeeiiijjj Balder..overfalde, gramse og andre ting. Hvor er han dog overraskende fin, selvom han ser så anderledes ud. Føler stadig jeg kan fornemme ham alligevel, det er som om han bare er blevet ældre
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: good to be back (Luts Kid Delf Woori ) Lør Jul 25, 2009 7:25 pm
Balder er bare en af RG's kæreste væsner. Det er så dejligt at se noget til ham igen. Og igen og igen forstummes jeg af dine evner til at sy tøj. Elsker hans stil. Og billederne er jo som altid klare og i god fokus.
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: good to be back (Luts Kid Delf Woori ) Tirs Jul 28, 2009 2:24 am
hvor er det længe siden man har set noget til ham ^^
og han har fået ny frisure ^^
rigtig fine billeder han ser rigtig sød ud
ShadowCatty
Antal indlæg : 45 Age : 33 Geografisk sted : Århus Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: good to be back (Luts Kid Delf Woori ) Ons Jul 29, 2009 11:44 pm
Han er vildt dejlig. Det er en vildt flot wig han har, han ser ud til virkelig bare at nyde livet på de billedder du har taget
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: good to be back (Luts Kid Delf Woori ) Tors Aug 20, 2009 4:27 am
Balder er så dejligt, om han har hår eller ej xD Men det klæder ham virkelig, både hår og gadedrengs udseendet
Gæst Gæst
Emne: Sv: good to be back (Luts Kid Delf Woori ) Ons Sep 30, 2009 5:04 am
Aww, hun er dejlig. Jeg kan godt lide lyset i billederne. Især hendes paryk og hendes tøj,, aww,, hun er køn..