Antal indlæg : 201 Age : 33 Geografisk sted : Kolding Registration date : 29/12/08
Emne: floy (luts kid delf Aru) Ons Okt 13, 2010 5:52 am
Hej RG Vil lige ligge nogle billdeder ind af Floy, min kid delf Aru. Han har enlig ikke nogen personlighed eller historie.. Her er han blot offer for min træng til at sy noget tøse tøj... men han gør nu sit job som pige meget godt ^^
men ja ingen historie med de her billeder.. bare fordig han er så kær!
Undskyller for billeder som alle minder om hindanden.
og så lige et par billeder af Toulouse.. fordig han er så sød ^^
Tak for kigget ^3^
AliceFromUnderland
Antal indlæg : 114 Age : 31 Geografisk sted : Hadsten, Danmark Registration date : 22/04/10
Emne: Sv: floy (luts kid delf Aru) Ons Okt 13, 2010 6:37 am
Antal indlæg : 79 Age : 33 Geografisk sted : Nykøbing Sj. Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: floy (luts kid delf Aru) Ons Okt 13, 2010 7:21 am
Hvor er de rigtig fine x3 Begge to xD Elsker billedet hvor Floy's øje kan ses imellem bladet, eller hvad man kalder det Og Toulouse er altså bare mega kær x3
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: Sv: floy (luts kid delf Aru) Ons Okt 13, 2010 7:24 am
O///O !! EEeelsker billed fem og seks ! det der med at han kigger igennem bladet er bare så Nuttet >w<
vil også lave efterårs billeder D:
Zhean
Antal indlæg : 202 Age : 33 Geografisk sted : Esbjerg Registration date : 14/09/10
Hver gang du poster billeder, bliver jeg mindet om, hvor meget jeg nyder at se på dem, honestly. De er begge to sindssyg dejlige, og så er dine billeder (som altid) dejligt klare og harmoniske. :3
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Billederne med bladet som rekvisit er skønne! Virkelig kære billeder. Jeg kan godt lide, at modellerne træder så skarp frem i forhold til baggrunden på nogle af dem.
Mika
Antal indlæg : 136 Age : 32 Geografisk sted : Banff, Canada Registration date : 02/01/09
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: floy (luts kid delf Aru) Søn Okt 17, 2010 3:54 am
OOOH IIB!!! >3< Jeg savner dig
DINE BILLEDER ER ALTID SÅ FANDES DEJLIGE OG VIDUNDERLIGE!! JEG ELSKER DEM!! TwT <3
Jeg elsker den måde du gør dine billeder så bløde, dejlige og så fantastiske! >w< Dine drenge ser så glade ud, og varme.. xD <3 GIV DEM MERE OPMÆRKSOMHED!! Ò.Ó