Her er en useriøs, ikke sammenhængende, spontan billed historie, fyldt med for mørke billeder, for lyse billeder, billeder der er sløret, men skidt pyt, for Jeanet og jeg havde det skide sjovt da vi lavde den, og håber da at i et eller andet sted også kan finde en humor i den.
Konkurrence hvilken film hentydes der til i denne historie ?En helt almindelig dag i krypten.
Katashi spiller i baggrunden og de andre mumler sammen.
Timo - Katashi, du er godt nok god til at spille guitar med de store maskuline hænder, jeg er sikker på de rigtigt kan tage fat i en og kaste en op af muren... Grrrrrr......
Katashi - øhhhhhh.... tak ?
Katashi - Tror lige jeg smutter ud på tønden, tror jeg skal skide.
Niel - Alice, hvorfor fanden siger du aldrig noget, du sidder bare der og... ja og sidder....
Alice - jamen jeg ville jo ikke forstyrre nogle.... (retter nervøst på sin kjole)
Baphomet - Og det er vi mange der takker dig for......(mumle mumle, bladre videre i sin black bibel)
Timo - Syntes du ikke vi skal ligge den bog væk, og så gå op til mig, jeg har et blad med en masse dejlige og saftige billeder i vi kan kigge på sammen i stedet for....
Niel - TIMO HOLD NU KÆFT.. Bappe gider sku da ikke se i bøsse blade sammen med dig, fat det nu, han er kun til sorte får.
Lilith - Bliver i dog aldrig ældre ?
Timo - Niel du er jo bare jaloux fordi jeg ikke har spurgt om du også vil med, men vi kan da sagtens gå alle tre....
Niel - Jeg får fandme mere ud af at snakke med den her rådne kaffe end med jer...bøsse røve.....
Katashi - Nu snakker du fandme pænt til "damen"!!!!!
Timo - Katashi du er simpelthen min helt... jeg skylder da vist dig en omgang... hihi
Alice - (mumle) jeg kan høre noget, der kommer nogen
Lilith - Det er sikkert bare mormor der går igen
Alice - Hvor går hun hen ???
Max -JA PAAAAARTYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MAX IN THE HOUSE
Grace (hik) ja jeg er sku også med (hik)
Niel - Fedt at se dig Max, var sku ved at tro jeg var den eneste normale dukke her.
Max - YO altid du, har taget lidt våde vare med...
Grace - (hik...bøvs) Rykker du lige lidt så (hik) er du sød hehe
Grace - FEDT at se dig igen (hik) ti.. (hik) Timo
Timo - hmm hmm sådan sidder en rigtig dame da ikke Grace hvor er dine manere ?
Grace - zZZZzzZZ
Alice - Jeg tror helt hun har glemt dem Timo.
Timo - Maxen musen hvad er det her... gammel dansk.. hmmm drikker en dame det...
Max - Du er sku da ellers en lille godte... nummenum
Max - Hva.. syntes du ikke at vi to skulle....................WHATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Max - Hvad fanden er du for en freak, du er sku da ikke en kælling!
Timo - Det kommer an på hvordan du definerer en kælling, hvis du vil kan jeg sagtens være din kælling for en stund, hvis det kan gøre dig varm... hihi... (smiler og kigger forførende på max)
Max ... O.o
Naamah - hjgkdjskjgfsjfsej
Naamah - hgfhskfjæseokgoløas
Naamah - You're going to die up there.
DRYP DRYP
Naamah - hangfæeoet ådg
all - WHAT THE FUCK!