Antal indlæg : 149 Age : 40 Geografisk sted : København Registration date : 29/12/08
Emne: Looking back (mange dukker) Lør Jan 03, 2009 8:15 pm
Recap time!
Et af de første billeder af min første dukke :3
Fra et photoshoot med Kaoru i mine forældres have, fyldt med roser.
Første version af min Daniel
Kaoru på kirkegård shoot
Daniel i mere eller mindre endelig makeup i den form.
Første billede af Daniel som Nanuri 07.
Første billede af Kaoru som Yder.
Mine to drenge sammen som store dukker (med episk fail parykker)
Daniel og Hermie.
Daniel klæder om hos Christian.
Kaoru som skræmmende.
Første billede af Lady
Lady mere eller mindre færdig.
Harry potter!
Daniel og Lude
Første billede af Val.
Sweet dream challenge billede af Daniel og Christian.
Daniel prøver at stjæle Lude's smøg og Carson og Grae bonder.
Rebels!
Oscar og Val
Yder Kaoru malet klar til salg
Tror det var det x.x
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Looking back (mange dukker) Lør Jan 03, 2009 9:01 pm
skøn tråd, syntes det er så dejligt at se alles udvikling inden for dukker, selv om jeg ikke tør lave en selv hehe. Din yder er bare så skøn ^^
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Looking back (mange dukker) Lør Jan 03, 2009 11:25 pm
Fin gennemgang. ^-^ Det er sjovt når man kan genkende nogle af billederne.
Det er nogle rigtig fine billeder, der er især to jeg er helt vild med (så selvom det ikke er så relevant vil jeg alligevel lige sige hvilæke jeg virkelig godt kan lide) nr. 2 <-- synes det er vildt nice at hans øjne matcher rosen, og kan bare enormt godt lide billedet og på det sidste billede synes jeg din yder er enormt smuk, flot faceup. ^w^
Men synes det er nogle rigtig fine dukker du har/har haft. =D
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Looking back (mange dukker) Søn Jan 04, 2009 12:36 am
De her gennemgange er virkelig spændende!!!! IH! ^^
Zidora
Antal indlæg : 66 Age : 46 Geografisk sted : Helsinki, Finland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Looking back (mange dukker) Man Jan 05, 2009 1:08 am
Juhu - flere tidslinietråde
Dejlige dukker du har / har haft og fedt at der er så mange udendørsshoots. Særlig kudos for at matche øjne og rose på Kaoru-billedet i starten og for "rebel-billedet" (og så er jeg meget begejstret for din Lady)
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Looking back (mange dukker) Man Jan 05, 2009 11:43 am
Ahhh. Så fine alle sammen. Jeg er glad for, du stadig har din Hewitt; selvom Kaoru/Edward har opgraderet i størrelse, er MSD-versionen nu stadig kær. LOL Daniels hår på det første billede af Nanuri-versionen. XD Jeg er vild med teksten "Kaoru som skræmmende" ... *kigger på uret* Måske fordi det er lidt sent, og jeg burde været gået i seng. Det kan også forklare, hvorfor jeg er så glad for gensynet med "Rebels"-billedet. Anyway, fin gennemgang af dem alle og deres individuelle udvikling. :-)
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Looking back (mange dukker) Tirs Jan 06, 2009 9:43 am
Ma ha ha ha ha ha ha *griner af Daniels paryk* Okay, jeg er færdig. ^^;
Rigtig fint at se ... de er fine, og lille-Kaoru er en fantastisk dukke. Superinteressant at se dit recap, specielt fordi der er nogle af dem der er før min tid.
Gii-sama
Antal indlæg : 60 Age : 34 Geografisk sted : Under en akatsuki kappe Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Looking back (mange dukker) Tirs Jan 06, 2009 12:03 pm
Det der "Græsset må ikke betrædes" er priceless xD Det er nogle rigtig nuttet billeder. Er hel vild med den dukke på nummer 2.