Jeg fik den i fødselsdags gave idag af min søster det havde jeg slet ikke regnet med det var noget af et chok da jeg så hvad det var men håber i kan lide hende for jeg er rigtig glad for hende
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Aaaaaw!! Zuzu delfs er til at dø over!!! De er bare så søde!!! Tillykke med den lille ny ;P
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Zuzu Delf WOLFFY - The PASTURER Limited Fre Jul 31, 2009 2:52 am
AWWW!! Jeg vil også have en 8D Jeg drømmer lidt om den anden hvide ulv ^^ Men ved ikke helt om Luts og pipos's dyr minder så meget om hinanden..? (har lavet en tråd om det)
Men hold fast hvor er hun sød ^^ Håber at du poster flere billeder af hende ^^ Og tillykke mange gange 8D
mimi
Antal indlæg : 18 Age : 40 Geografisk sted : Vallensbæk Registration date : 16/01/09
Emne: Sv: Zuzu Delf WOLFFY - The PASTURER Limited Fre Jul 31, 2009 4:00 am
Mange tak alle sammen Og til wolter kroppen på luts og pipos's ligner jo meget hinanden har selv overvejet at skaffe mig mussen inde fra pipos jeg syntes bare den er så nusser
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Zuzu Delf WOLFFY - The PASTURER Limited Fre Jul 31, 2009 4:06 am
MANGE gange tillykke med hende, hun er jo bedårende!
Jeg ville ikke selv eje en, men elsker at se andre der har disse bedårende Luts dyre dukker, de er simpelthen for nuser!
Riki
Antal indlæg : 56 Age : 39 Geografisk sted : Holbæk, Danmark Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Zuzu Delf WOLFFY - The PASTURER Limited Fre Jul 31, 2009 7:56 am
Tillykke med hende Mimi!
Og som altid er det dejligt at se ejer-billeder af Zuzu'er da de af en eller anden grund altid ser bedre ud. Nu glæder jeg mig endnu mere til min ejen Wolffy kommer ^^
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08