Den store Fenris! (Zuzu Delf WOLFFY og Kid Delf ANI)
+4
lille_Aki
LiChan
Maru
Sovemis
8 deltagere
Forfatter
Besked
Sovemis
Antal indlæg : 96 Age : 36 Geografisk sted : midtjylland Registration date : 13/07/09
Emne: Den store Fenris! (Zuzu Delf WOLFFY og Kid Delf ANI) Tirs Okt 13, 2009 8:27 am
Fenris er som sagt flyttet ind hos mig og jeg ved at Skye er rigtig glad for ham, desværre kan jeg ikke sige at glæden er gengældt xD (beklager hvis billederne er ensformige eller dårlige, men jeg har stadig kun min mobil at tage billeder med og har ikke rigtig lært hvad den lille ulvekrop kan endnu x3)
Fenris: Jeg er Fenris! hersker over dette sted!
Fenris: det er kun mit og alle som ikke overholder mine love..
Fenris: .. bliver flænset af mine skarpe klør! rawr!!
Fenris: INGEN er større end jeg!!
Fenris: og jeg vil have jer..
Fenris: .. TIL AT VÆRE MINE YDMYGE SLAVER!! MUAHAHAHAHAHA!!!
Fenris: ingen kan slå denne ulv! -grider sig i hænderne-
Fenris: og som hersker af.. Skye: ...
Fenris: hvem der!?
Fenris: ARRRGHHH!! Skye:
Fenris: SLIP MIG DIN SKØRE KÆLLING!!! Dx SKye: ...
.........
Fenris: #(/%&?(%(#/&%!!! Skye: -leger med sin bamse-
Maru
Antal indlæg : 293 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 23/04/09
Emne: Sv: Den store Fenris! (Zuzu Delf WOLFFY og Kid Delf ANI) Tirs Okt 13, 2009 8:41 am
Aaah, hvor er han dog vidunderlig! <3 Jeg elsker poseringerne og hans personlighed skinner bare så meget igennem *w* Jeg er især vild med billede nr 1 og 3 ^^
Glæder mig allerede til at se mere til ham
LiChan
Antal indlæg : 178 Age : 36 Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg) Registration date : 14/04/09
Emne: Sv: Den store Fenris! (Zuzu Delf WOLFFY og Kid Delf ANI) Tirs Okt 13, 2009 6:40 pm
HAHAHAHA HVOR ER HAN SKØN! Han er jo ikke til at stå for hihi. Det er nogle virkelig gode poseringer de passer bare så godt!!! ^______________^)b
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: Den store Fenris! (Zuzu Delf WOLFFY og Kid Delf ANI) Tirs Okt 13, 2009 11:51 pm
love it! kunne ikke lad være med at grine >_< han er altså bare cute XD
xKatashix
Antal indlæg : 51 Age : 29 Geografisk sted : Møn ^^ Registration date : 23/08/09
Emne: Sv: Den store Fenris! (Zuzu Delf WOLFFY og Kid Delf ANI) Ons Okt 14, 2009 3:40 am
Hvor er han dog kær xD Men hvor er det dog synd for ham at han ryger i bur XD
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: Den store Fenris! (Zuzu Delf WOLFFY og Kid Delf ANI) Ons Okt 14, 2009 5:49 am
haha genial slutning!
hvor er han dog bare sød! elsker billede tre <3
det er en rigtig sjov historie
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Den store Fenris! (Zuzu Delf WOLFFY og Kid Delf ANI) Ons Okt 14, 2009 7:32 am
LOOL!!! XD
Genial måde at vise hvor meget sådan en zuzu delf wolffy kan xD (Det er mere end jeg har prøvet xD; )
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: Den store Fenris! (Zuzu Delf WOLFFY og Kid Delf ANI) Tors Okt 15, 2009 4:43 am
haha den er nice XD matias- han bur Saiga- og der budte du os være -.-" Tomo- saiga-kun QwQ Saiga- og dig! __ __#
Sovemis
Antal indlæg : 96 Age : 36 Geografisk sted : midtjylland Registration date : 13/07/09
Emne: Re: Den store Fenris! (Zuzu Delf WOLFFY og Kid Delf ANI) Tors Okt 15, 2009 9:14 pm
Tak skal i have x3 jeg havde det ret sjovt da jeg skulle lave den, selvom jeg fik nogle ret underlige blikke af min familie xDD
tja, det hele er en blanding af at Fenris lider af storhedsvanvid og samtidig er for lille til at blive taget alvorligt xD og hvis det ikke skal være nok så er, uheldigvis for ham, Skye en samler og hun tager alt hvad hun finder interessant xD
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Den store Fenris! (Zuzu Delf WOLFFY og Kid Delf ANI)
Den store Fenris! (Zuzu Delf WOLFFY og Kid Delf ANI)