Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Herning Registration date : 05/01/09
Emne: Intro Toshii ~DF Lu-Wen - Toshii~ [mange billeder] Man Aug 03, 2009 9:36 am
var jo også nødt til at introducere min anden lille dreng da han endelig har fået sig en face-up, øjnene og wig'en har han lånt af Han, men har bestilt nye øjne til Han og snart også en wig, så Toghii får lov at beholde det andet :3 undskyld for de ekstremt dårlige billeder, tror mit kamera var træt efter en lang daså vi var ikke særlig gode venner men her kommer han ...
Major failur
Tak for kigget :3
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Intro Toshii ~DF Lu-Wen - Toshii~ [mange billeder] Fre Aug 07, 2009 12:12 am
Ej, hvorfor er der ingen kommentare? O__O
Første så! x3 Selvom billederne er slørede, så synes jeg nu der er gode varierede billeder ^^ Du leger med vinkler og poses, samt rekvisitter, altid et plus Din dreng er rigtig flot, kan godt lide hans face-up, af hvad jeg kan se Ser frem til nye billeder, med et forhåbelig mindre træt kamera xD
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Intro Toshii ~DF Lu-Wen - Toshii~ [mange billeder] Fre Aug 07, 2009 12:43 am
Den lilla/lyserøde del i face uppen passer godt med jakkens pink ^^
frkmm
Antal indlæg : 123 Age : 30 Geografisk sted : DK Registration date : 04/05/09
Emne: Sv: Intro Toshii ~DF Lu-Wen - Toshii~ [mange billeder] Fre Aug 07, 2009 5:38 am
Hvor er han dejlig Gode billeder ^_^
Og jeg elsker bare hans bukser og skoene :3
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Intro Toshii ~DF Lu-Wen - Toshii~ [mange billeder] Fre Aug 07, 2009 6:32 am
Hvor er han fin! (^w^) ærgeligt at nogle af billederne blev en smule slørede, men ellers er de meget gode. (^.~)
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: Intro Toshii ~DF Lu-Wen - Toshii~ [mange billeder] Fre Aug 07, 2009 9:37 am
skønne billeder OwO elsker den måde du har sat ham op på