Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Herning Registration date : 05/01/09
Emne: Is that me? (Toshii ~ Lu-Wen Dreaming Vampire) Lør Aug 15, 2009 7:40 am
var på vej ind, efter turen ude i haven, så jeg et spejl stå og flyde og så mit snit til at prøve noget nyt :3
Tak for kigget :3 Ris ros modtages med glæde^^
mellaney
Antal indlæg : 169 Age : 32 Geografisk sted : Odense Registration date : 04/04/09
Emne: Sv: Is that me? (Toshii ~ Lu-Wen Dreaming Vampire) Lør Aug 15, 2009 7:45 am
me like it *takes Toshii hed and runs as hell awayXP*
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: Is that me? (Toshii ~ Lu-Wen Dreaming Vampire) Lør Aug 15, 2009 8:35 am
nice >_< tror også jeg vil prøve med min Gidion XD
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: Is that me? (Toshii ~ Lu-Wen Dreaming Vampire) Lør Aug 15, 2009 8:44 am
Rigtig god idé, for man får nogen nye vinkler og lærer en masse om sin dukke når man bruger et spejl. Det er nogen rigtig gode billeder du har fået taget. Det må jeg også se at prøve med mine dukker. Tak for inspirationen.
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Is that me? (Toshii ~ Lu-Wen Dreaming Vampire) Lør Aug 15, 2009 10:45 am
Haha han ser ud til at elsker sit eget spejlbillede
Ps på det tredje sidste billede ligner det lidt at han kigger på sig selv mens han... well... "leger" med sin
Shiku
Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Herning Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Is that me? (Toshii ~ Lu-Wen Dreaming Vampire) Lør Aug 15, 2009 10:47 am
jeanet kaulitz skrev:
Haha han ser ud til at elsker sit eget spejlbillede
Ps på det tredje sidste billede ligner det lidt at han kigger på sig selv mens han... well... "leger" med sin
nøøøøoo haha det var det jeg var bange for ville ske, havde ikk lige set det tihi, prøvede nemlig at undgå det da jeg tog billederne, den må være smuttet :3 well boys will be boys
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Is that me? (Toshii ~ Lu-Wen Dreaming Vampire) Tirs Aug 18, 2009 7:02 pm
LOL jeg fik lige en ide!! xDDD
Jeg er vild med pandebåndet! og det armbånd!! x'33333 Og den måde han sider på! Dog savnede jeg lidt nogle flere forskellige poseringere.. Vinklerne er gode nok, og man glemmer lidt de meget ens poseringere, men pas på med det.. og som der er blevet nævt, så ser det ud som om han sider og rør ved sig selv
lol.. og han ser lidt overrasket ud på sidste billede
dark_dream
Antal indlæg : 130 Age : 29 Geografisk sted : danmark/nordjylland Registration date : 04/02/09
Emne: Sv: Is that me? (Toshii ~ Lu-Wen Dreaming Vampire) Ons Aug 19, 2009 2:03 am
han er super duper fin og han kan vist godt lide sit ejet spejlbillede (hvornår mon du får lov til at låne det X'D)
kritik: billederne er meget "ens", du har taget billeder af ham, fra alle mulige vinkeler (det er rigtig godt). og de sidste par billeder har han vist hånden det forkerte sted X'D (håber du kan finde rundt i det)
råd: husk du KAN ikke tage for mange billeder af ham, og husk også at posere en smule mere.
men rigtig godt ^^ EDIT: p.s er der et hul i hans bukser?
Shiku
Emne: Sv: Is that me? (Toshii ~ Lu-Wen Dreaming Vampire) Ons Aug 19, 2009 2:28 am
dark_dream skrev:
han er super duper fin og han kan vist godt lide sit ejet spejlbillede (hvornår mon du får lov til at låne det X'D)
kritik: billederne er meget "ens", du har taget billeder af ham, fra alle mulige vinkeler (det er rigtig godt). og de sidste par billeder har han vist hånden det forkerte sted X'D (håber du kan finde rundt i det)
råd: husk du KAN ikke tage for mange billeder af ham, og husk også at posere en smule mere.
men rigtig godt ^^ EDIT: p.s er der et hul i hans bukser?
Hul næh :3 tror det er enden af båndet (han har på håden) du kan se tihi Andgående det med spejlet så jah, heeh han er meget selvglad, arrogant og lidt af en ego-tripper haha
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Is that me? (Toshii ~ Lu-Wen Dreaming Vampire)