Var en tur i skoven med min veninde Lisa ~ Mellaney Og havde self mine to dejlige drenge med xD Tror detsværre ikk' Toshii kunne lide vores lille samtale, om at han skulle "forvandles" til en pige Tror os' mit kamera har et eller andet imod stakkels Toshii haha, startede med at tage billeder af Han, som jeg plejer, derefter Toshii, sidst jeg gjorde det, blev størstedelen af Toshii's billeder ekstremt blure, ligesom denne gang, så der er meget få af ham =_= Har bestemt mig for at, tage billeder af Toshii færst, næste gang tata Btw. Toshii og Han har fået en "lille" make-over heeh specielt Han
Tak for kigget :3 Konstuktiv kritik er velkommen
mellaney
Antal indlæg : 169 Age : 32 Geografisk sted : Odense Registration date : 04/04/09
nej hvor Han's personlighed udstråler sig som den piget dreng hihi^^ men de blev da rigtig flotte da....jeg tror Toshii er stadig sur på mig, men i det mindste ser han da flot ud...men om han kunne lide komplimenten, det ved jeg da ikke XP
Shiku
Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Herning Registration date : 05/01/09
nej hvor Han's personlighed udstråler sig som den piget dreng hihi^^ men de blev da rigtig flotte da....jeg tror Toshii er stadig sur på mig, men i det mindste ser han da flot ud...men om han kunne lide komplimenten, det ved jeg da ikke XP
haha han er vist stadig ikk' helt tilfredse med os , han sidder stadig og surmuler
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
HAN! ^________________________________________^ Ihhhh han er så fiiin! Og det er Toshi også! Han er faktisk rigtig flot med den wig, det har jeg jo ikke set før hehe. Det er nogle dejlige naturbilleder og der er et dejlit lys. Hilser fra Mako (selv om han stadig ikke er Gay) XD
Shiku
Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Herning Registration date : 05/01/09