Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: 18 års fødselsdag velkommen Isaku Tors Aug 06, 2009 1:06 am
i går fyldte jeg 18 år og fik mig en kæmpe overraskelse da wolter havde en taske med hvor der stod dod = Dream of doll og gav den til mig :O
jeg åbnedew selvfølgelig hurtigt tasken og i den lå der en fin lille doc u O.O jeg fik hurtigt pakkede ham fri fra alt hans bobbelplast og blev helt vild. jeg læste kortet og bleb meget overrasket over hvor mange der havde været med til at købe ham :O en masse fra min familie og enda også venner jeg sjældent ser.. så de skal ha stort tak i dag..
desværre var han ret slasket så vi måtte lige stramme ham lidt op inden vi kunne prøve at posere med ham ^^
lidt efter trænkte jeg til smøger så mig og wolter tog ned i byen og vi tog naturligvis ham med..
wolter tog sams krop med og kidnappede isaku (min nye dukke) s wig, og jeg kidnappede ikras' wig eftersom Isaku skal ha sort hår ^^
et lille nærbillede
og så isaku i fuld figur
wolters dukke ^^
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: 18 års fødselsdag velkommen Isaku Tors Aug 06, 2009 3:27 am
hvor er det bare nice >_< tillykke med ham!! XP jeg vil også gerne have nogle venner og familie som vil give mig en dukke i fødselsdagsgave hehe
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: 18 års fødselsdag velkommen Isaku Tors Aug 06, 2009 3:27 am
Jeg er rigtig glad for at du elsker ham!! x'3 <3 hahah!! Hvor jeg elsker de billeder! 8D Tusind tak for en dejlig aften!! <3
JEG vil lige infomere folk om at det ikke skal forstille Sam, med en ny wig.. Men en dreng jeg har overvejet at skaffe!! MEN han skal have et andet hovede, end en MNF Soo dark elf! Så det er ikke Sam i ser, men en ny dreng, som jeg ikke helt ved hvad skal hedde.. xDDD
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: 18 års fødselsdag velkommen Isaku Tors Aug 06, 2009 3:30 am
Velkommen til Isaku. Han ser rigtig sød ud... Jeg kan rigtig godt lide billedet af drengene under den store plakat. Det ser næsten ud som om pigen på plakaten har set dem og vinker til dem. Jeg glæder mig til at se ham med lidt farve i ansigtet.
Åh ja, forresten - også velkommen til Wolter's nye drengs paryk... hihi
ChibiShin
Antal indlæg : 158 Age : 28 Geografisk sted : Fyn Registration date : 13/01/09
Emne: Sv: 18 års fødselsdag velkommen Isaku Tors Aug 06, 2009 6:09 am
Ihh tillykke med ham håber du bliver glad for ham! sorte hår passer vildt godt til ham er vild med billed 6 XD go rasmus klump!! XD gode billeder i det hele taget godt ^^
Endnu en gang tillykke med ham og så tillykke til dig også
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: 18 års fødselsdag velkommen Isaku Tors Aug 06, 2009 7:55 am
Tillykke med ham ^^
Havde hodt hørt en lille fugl synge om at du skulle have dukken, så er glad for at han endelig er hos dig.
WOW det ser ud som om Wolters dukke på billede nummer 2 af ham er MEGET langt oppe ^^
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: 18 års fødselsdag velkommen Isaku Tors Aug 06, 2009 9:31 am
tillykke med ham o^^o
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: 18 års fødselsdag velkommen Isaku Tors Aug 06, 2009 7:26 pm
Tillykke med ham! :3! Hvor er han dog fiin, DOC's U er bare den dejligste mold *kramme Yoshi der er samme*
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: 18 års fødselsdag velkommen Isaku Tors Aug 06, 2009 11:09 pm
mange tak allesammen er også mega glad for ham bedste gave ever!
wolter: og godt du kunne fortælle dem om din der xD vidste jo ikke om det skulle være en hemmelighed xD
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: 18 års fødselsdag velkommen Isaku Tors Aug 06, 2009 11:14 pm
jeanet kaulitz - hehe.. Tak fordi du intet sage! oh.. jaaaa xD Det var lidt risikabet at lade ham side der.. Han sad i ens hovede høje.. (jeg er 161 cm høj)
Tiko - Det var bare lige så ingen troede at jeg have ændret på Sam! xDD
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: 18 års fødselsdag velkommen Isaku Tors Aug 06, 2009 11:18 pm
Tillykke med fødselsdagen og dukken =D Hvor fedt at der findes venner og familie, der vil gøre den slags for én Han er rigtig sød. Det er en rigtig flot øjenfarve han har. n__n Glæder mig til at se mere til ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: 18 års fødselsdag velkommen Isaku Fre Aug 07, 2009 1:47 am
Tillykke med fødselsdagen og med ham!! Hvor er han bare fiiin ;_;<3
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: 18 års fødselsdag velkommen Isaku Lør Aug 08, 2009 12:43 am
Tillykke med dagen, og tillykke med ham! Det var da en flot gave at få! :-)
Taylor
Emne: Sv: 18 års fødselsdag velkommen Isaku Man Aug 10, 2009 6:40 am
tusind tak
detvar også bare en god fødselsdag. og wolter skal hvert fald have tak for det var hende der skrev tik alle mine venner og familie
hun har haft rigtig meget arbejde.
yokomo
Antal indlæg : 42 Age : 37 Geografisk sted : Danmark Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: 18 års fødselsdag velkommen Isaku Man Sep 14, 2009 8:20 pm
Ej, hvorfor ser jeg først denne tråd nu, øv altså ;D Men det glæder mig du er glad for ham, det tog noget hemmeligheds klammeri mellem Wolter og jeg, for du ikke skulle ane uråd. Men som sagt, beklager han ankom så slatten, prøvede at re-string ham efter jeg ville have haft givet ham et bad, fordi han var lidt små beskidt. Men det lader til det gik en del bedre for jer, end for mig Men det glæder mig du er glad for ham om ikke andet ;D Er bare glad for han fik et hjem, hvor han ville blive bemærket mere, end her