Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Wolter's 18 årige fødselsdag traf Man Sep 28, 2009 3:51 am
WOAW!!! Det gik jo smærte frit! Og ALLE kom hjem i god behold! <3 (selvom der var nogle stykker der havde problemer med at nå deres tog.. ) EJ! Tusind tak for et smæder hyggeligt traf! <3 og en dejlige fødselsdag! 8D Og undskyld fordi jeg var så hyper og tog en masse billeder.. ^^ MEN RG skulle jo ikke gå glib af det hele vel <3
MEN TUSIND TAK FOR ALLE DE FLOTTE GAVER!! <3 <3 <3 <3 (billeder kan blive slettet hvis folk ønsker)
få dukker! xD
Wolfy og Tiko, har hatte på.. :O
Akatsuki og Chazzi!! <3 <3 (Sorry fordi jeg sagde Akatsuki forkert T____T )
gogojimmy.. <3 xD Mon hun opdagede at jeg tog et billede?
ej øv altså.. T___T Jeg får aldrig et billede af Pawky..
ÅRH!! *Q* MIKI!! Jeg elsker dine dukker!! <3
<3 <3 <3 <3
Der har vi så Gray og Shartiro [Tiko og chibishin]
Aww! <3
NO! Chazzi's dreng har sat sig på Niyo! [Puki pukisha - tilhører Tiko]
velkommen til Saiga og Tomo ^^
Lille Tomo fik meget opmærksomhed!
Pawky's dukke! ^^
Jeg fik listet mig ind på Xandorram's dukke! OG PLUDSELIGE KOM DETTE ->
LOOOOOOOL xDDDDD
OG FORDI HELENE IKKE KUNNE HOLDE SINE FINGRE VÆK FRA MIN BLACK BERRY!!
Gabriel siger; SE! jeg kan få hende til at stå på en seng! :O
LOL!! Min sure lille søster der blev tvunget til at tages et billede af sammen med Tomo xDD <3
Wolter til Gabriel - HOLD SÅ DEN DUKKE STILLE!! xD
Søde lille Ageha! <'3
Balder med en frø på hovedet.... o___o'
LIAM
HELENE'S SØDE LILLE TØS!!! <3
TIKO
CHIBISHIN
WOLFY og PRINSESSEN
XANDORRAM og MIKI
<3
awww.. Minty er lidt gernet! <3
Chibishin og Wolfy, hygger sig så meget, at de ikke opdager at jeg tager billeder.. ^^;
Tiko; WOLTER! se min dukke! <3 Wolter: NEJ TIKO FLYT HAM! D:
Hun fik flyttet sig xD;
LOL ->
Shartiro ligger på Tomo..
Saiga: Wolfy.. Hvorfor sider Shartiro på Tomo? -.-
TOMO OG IKRAS
ALLE ELSKER IKRAS
- Alle er velkommen til at dele billeder
Sidst rettet af wolter Man Sep 28, 2009 4:42 am, rettet i alt 5 gange
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: Wolter's 18 årige fødselsdag traf Man Sep 28, 2009 4:09 am
det var en god weekendt ^^ *kigger på saiga* uh han sover phhhyyy *kigger på Tomo og matias* phyy jeg fik dem med hjem igen ^^;;
ChibiShin
Antal indlæg : 158 Age : 28 Geografisk sted : Fyn Registration date : 13/01/09
Emne: Sv: Wolter's 18 årige fødselsdag traf Man Sep 28, 2009 4:13 am
Aww tusind tak for et godt traf! og endnu en gang tillykke! Det var virkelig sjovt! XD jeg håber du laver sådan et godt traf igen
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: Wolter's 18 årige fødselsdag traf Man Sep 28, 2009 4:21 am
Sikken masse vidunderlige dukker.... Det er sjovt når man kan begynde at genkende dukkerne fra billedhistorierne.
Tilføjet: Så lige billedet med BB..... Stakkels lille fyr. Han må i terapi i flere måneder efter dette.. (hos mig). Hehe
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Wolter's 18 årige fødselsdag traf Man Sep 28, 2009 5:17 am
det ser ud til at have været rigtig hyggeligt
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: Wolter's 18 årige fødselsdag traf Man Sep 28, 2009 5:26 am
kan godt lid saiga´s kommetar ^^;;; ^wolfy hvorfor sidder han på Tomo? -.-^
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Wolter's 18 årige fødselsdag traf Man Sep 28, 2009 5:30 am
Mange tak for et hyggeligt træf! Det er klart det bedste træf jeg har været med til xD Haha, undskyld Tiko - jeg håber Niyo overlevede ^^'' Alle elsker Ikras.. Jeg er næsten sikker på at han ikke elsker alle XDDD
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Wolter's 18 årige fødselsdag traf Man Sep 28, 2009 5:34 am
Tak for et over awesome træf! XD Du er bare yndlings vente-på-tog-sammen-med-buddy :3 Jeg håber du havde en god fødselsdag i dag xD Det er okay, at du udtalte Akatsuki forkert XD det gør næsten alle. Håber vi ses igen inden alt for længe! <3
PS. Pas på hvalen! xP
Gæst Gæst
Emne: Sv: Wolter's 18 årige fødselsdag traf Man Sep 28, 2009 7:59 am
ååårh ville så gerne havde været med!! Det ser vildt hyggeligt ud! Og Liam er blevet helt vild med Sam, efter jeg har tvunget ham til at stalke dine photo-story's dag og nat!! >DD
og alle de finde dukker!
P.S : TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN!!
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: Wolter's 18 årige fødselsdag traf Man Sep 28, 2009 8:02 am
det ser godt nok hyggeligt ud >_< dejlig med masser af billeder XD
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Det var et vildt hyggeligt traf!! Skal også lige smide et billede ind med alle mine gaver! <3 tak igen!
Boost - NOPE! Du får ikke min BB! høhø..
Chazzi - I lige måde! Og det var mit føreste traf! og jeg håber ikke at det var mit sidste! lad os håbe at Ikras overlevede xD
Akatsuki - Tak! I lige måde! Det var virkelige hyggeligt! Og rigtig sjovt!! Og tusind tak for kagerne! Selvom Gabriel og Helene åd dem alle sammen T___T (jeg gav dog Tiko skylden først.. ^^; SORRY TIKO) LOOOL!!! RED HVALERNE!! Du og Chazzi er awesome!
PrinceNaru - Vi ses jo til J-pop! Har DU lovet mig!! x'3 Så kan din Liam møde min Sam! <3 Og tusind tak!
Pawkey - JEP Alle elsker Ikras! xD <3 HØHØ! Jeg er en ninja! Min stakkels BB T________________T
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Wolter's 18 årige fødselsdag traf Ons Sep 30, 2009 12:50 am
Sikke mange billeder En skam de ikke alle sammen er lige gode, men det er trods alt hyggeligt med mange billeder fra træf
Og jeg synes det var et rigtig hyggeligt træf med mange flinke mennesker - både nye og gamle bekendtskaber
Du siger bare til igen, når du holder træf
Siriusly_James
Antal indlæg : 52 Age : 37 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 06/02/09
Århhh... Øv at jeg ikke kunne være med...! Kan også mærke, at jeg helt savner mine "drenge" for tiden, men kan jo ligesom ikke rigtig tage dem med ind på scenen Det ser bare ud som om det har været rigtig hyggeligt...
DekinaiYo
Antal indlæg : 188 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Wolter's 18 årige fødselsdag traf Man Okt 19, 2009 5:40 am
Det er rigtig hyggeligt ud ;D Alle de dejlige dukker *stjæle stjæle* haha XD