Antal indlæg : 138 Age : 34 Geografisk sted : Danmark, København NV Registration date : 30/12/08
Emne: 18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim) Søn Aug 09, 2009 4:35 am
Egentlig ikke nyt tøj, men det har ikke været uploadet før og jeg savnede lidt at have noget at lave herude : ) så...
men anyways...
Det startede med en afskyelig blonde-T-shirt (i str menneske) der pludselig forvandlede sig til en nederdel... og så kom resten sådan lidt af sig selv...
Der er 12 dele i alt (inkl sko).
Der er egentlit mange flere folder og flæser og ting end man kan se på billederne her (naturligt lys >_<) men hvis jeg havde sat mere lys på ville Kim vel forsvinde helt... hendes navle er allerede væk -_-
Men dette her er i hvert fald begyndelsen på (og slutningen af) Kims meget korte undertøjsmodelkarriere ^^; hun kan simpelthen ikke holde sig stående i de sko! Jeg endte med at binde en snor om halsen på hende og hænge hende fra en krog i loftet for at hun skulle kunne holde balancen (undskyld Kim!!).
Skørtet er som sagt lavet af en T-shirt, strømperne er tyl og alt andet er elastikbånd, kantebånd, satinbånd og blondebånd af foskellig slags (jeg tror der er brugt 9 forskellige i det hele), desuden er der brugt 4 trykknaper og en meter tråd eller to : ) og det er vidst det.
(ps: cookies til dem der kan gætte alle møblerne i baggrunden : P )
Sidst rettet af Ziggimaguagua Søn Aug 09, 2009 6:58 am, rettet 1 gang
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: 18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim) Søn Aug 09, 2009 5:01 am
Hvor ser det flot og gennemført ud. Det har du lavet godt.
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: 18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim) Søn Aug 09, 2009 5:10 am
Jeg er vild med trøjen! Men resten er også flot! ^^ Rigtig godt lavet! Det må have taget lang tid at lave, især med alle de løse ting?
- øh... hvad er det for nogle 'tænder' hun sider på... ?
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: 18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim) Søn Aug 09, 2009 6:16 am
Wuaw vildt nice Er helt vild med detaljerne med bånd og mønstre. Virkelig flot
Ziggimaguagua
Antal indlæg : 138 Age : 34 Geografisk sted : Danmark, København NV Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: 18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim) Søn Aug 09, 2009 6:56 am
boots - Tak ^_^
wolter - Tak og øh... "trøjen" er en bh og to løse skulder-puffer/ærmer og et løst mavestykke (som jeg blev nødt til at sy fast :/ så det gik i stykker da jeg tog det af hende igen... men jeg laver noget der sidder ordentligt fast på et tidspunkt ^__^; )
Og, øhm... tænderne, ikk? ^_^; det ved jeg ikke helt... min mor fik dem af nogle piger i et tog engang og mente jeg ville kunne lide dem (og det kan jeg! ) Det er vidst en slags omvendt gibsafstøbning af et ork-gebis eller noget :p overkæbe og underkæbe seperat de er fede. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg syntes de passede ind (eller... jeg syntes de passede bedre ind end en rulle toiletpapir ^^; )
Xan - Tak ^_^
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: 18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim) Tirs Aug 11, 2009 4:07 am
Din tålmodighed må være større end de flestes xD Udover det, så er det noget rigtig flot tøj, og jeg syntes det er lækkert at du altid kæler sådan for detaljerne ^^
Møblerne er en brun lænestol, en rød sofa og en stueplante? Ved ikke med resten, men muligvis billeder? ^^
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: 18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim) Tirs Aug 11, 2009 10:18 am
det er virkelig mega godt lavet. totalt sejt lavet
MuseumBizarro
Antal indlæg : 109 Age : 50 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 11/07/09
Emne: Sv: 18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim) Ons Aug 12, 2009 4:23 am
Det er virkelig et sejt outfit du har fået brygget sammen til hende der
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: 18+ (ny kjole(?) og undertøj til kim) Ons Aug 12, 2009 6:26 am
Det er så fedt det sæt der, det ville jeg sku gerne have fingre i til Timo