Antal indlæg : 201 Age : 33 Geografisk sted : Kolding Registration date : 29/12/08
Emne: opning box SOOM Amber (mange billeder) Lør Aug 15, 2009 7:38 am
så kom min Amber hjem^^ det var en hård kamp mod toldvæsenet, da de mente jeg ikke havde betalt told (men det havde jeg >_<) men slap da med kun 300,-
Hun hedder forresten Helwig^^
enjoy:
The box!
*Klippe klippe rive flå*
The pretty box and the tiny box in the box!
OwO
The stuf in the tiny box ^^
The stuf in the pretty box!!!
*w*
uuhhmmm lækre bombastiske ben og klove <3
YAY og et mobil vedhæng!
BAMBAMBAMBAAAAM!!!!
LOL hvilken indpakning ^w^
så fik man hende fri af sin skidragt xd
soo pretty!!
og med et par lidt for store øjne^^
de første skridt på sine ''spæde'' kalve... pæle
med den temmelig skuffende wig fra SOOM (havde forventet en lidt bedre kvalitet u___u)
så hun stjal lige Liams wig, hvilken da også er ganske klædelig^^
det var så det for denne gang. nu ved jeg hvertfald hvad jeg skal bruge weekenden til ^^ tak for kigget!!!
Shiku
Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Herning Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: opning box SOOM Amber (mange billeder) Lør Aug 15, 2009 7:44 am
uh tillykke med hende, hun er urtolig dejlig, forelskede mig i hende første gnag jeg så hende :3 glæder mig til at se hende når hun engang får en face-up :3
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: opning box SOOM Amber (mange billeder) Lør Aug 15, 2009 7:44 am
Så mange gange tillykke med hende, jeg misunder dig SÅ meget, hun er super smuk........ Spam endeligt vildt meget med hende, for min skyld, ville så gerne men havde ikke råd... piv... jeg elsker hendes øre.....
Miki
Antal indlæg : 264 Age : 33 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: opning box SOOM Amber (mange billeder) Lør Aug 15, 2009 7:45 am
Hvor er hun smuk! Og elsker navnet!
Rigtig mange gange tillykke med hende! ^.^ !
Glæder mig meget til at se mere til hende!
Zidora
Antal indlæg : 66 Age : 46 Geografisk sted : Helsinki, Finland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: opning box SOOM Amber (mange billeder) Lør Aug 15, 2009 7:49 am
Tillykke! Hvor har hun dog et smukt ansigt. Kan også virkelig godt lide benene. Jeg synes Amber er den dukke hvor Soom har haft mest held til at mixe dyr og menneske fordi benene er lidt mere bøjede. På billede 15 ligner hun virkelig en hjort, der lige er blevet skræmt op og skal til at løbe
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: opning box SOOM Amber (mange billeder) Lør Aug 15, 2009 8:09 am
Rigtig flot og fin! Glæder mig til at se hende med faceup osv. Mange gange tillykke!!
Og så glæder jeg mig til selv at få min Amber krop hjem. :3
Gæst Gæst
Emne: Sv: opning box SOOM Amber (mange billeder) Lør Aug 15, 2009 8:11 am
Så mange gange tillykke!! Hun er godt nok smuk! Jeg glæder mig til at se hende med Face-up, og tøj!!
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: opning box SOOM Amber (mange billeder) Lør Aug 15, 2009 8:33 am
tillykke!! hun er bare mega smuk!! glæder mig til at se mere >_<
Helene
Antal indlæg : 201 Age : 33 Geografisk sted : Kolding Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: opning box SOOM Amber (mange billeder) Lør Aug 15, 2009 8:43 am
oii rigtig mange tak alle sammen ^^ jeg er også virkelig glad for hede
må sige at det eneste minus ved hende er at hun ikke er så god til at sidde ned ^^'''
men bortsetfra det er hun rigtig lækker at posere
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: opning box SOOM Amber (mange billeder) Lør Aug 15, 2009 10:43 am
Nuåååårh... Elsker det hoved altså!
Glæder mig til at se hende med face up und so weiter ^^
MuseumBizarro
Antal indlæg : 109 Age : 50 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 11/07/09
Emne: Sv: opning box SOOM Amber (mange billeder) Søn Aug 16, 2009 10:47 am
Hun er så smuk og så speciel, hun er lige min type, hvor er hun bare for lækker!!! tusinde mange gange tillykke med hende
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: opning box SOOM Amber (mange billeder) Søn Aug 16, 2009 10:49 am
Tusind gange tillykke med hende! Hun er smuk.
Skal hun stadig laves til en dreng?
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: opning box SOOM Amber (mange billeder) Søn Aug 16, 2009 6:56 pm
tillykke ^^ glæder mig til at se når du er færdig med hende ^^
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: opning box SOOM Amber (mange billeder) Søn Aug 16, 2009 11:30 pm
Aw, hvor er hun bare dejlig! Glæder mig rigtig meget til at se hende, når hun er færdig :3 Og som Akatsuki, undrer jeg mig også over, om hun stadig skal laves til en dreng? Mange gange tillykke med hende ^^
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: opning box SOOM Amber (mange billeder) Man Aug 17, 2009 1:07 am
hvor er hun bare cool elsker de ben der :O
og hendes ansigt.hun er super flot ^-^
tillykke med hende
dark_dream
Antal indlæg : 130 Age : 29 Geografisk sted : danmark/nordjylland Registration date : 04/02/09
Emne: Sv: opning box SOOM Amber (mange billeder) Man Aug 17, 2009 1:49 am
TILLYKKE (nu har du også ventet længe @.@)
hvor er hun fin og meget sky, bange ansigt ^^' nummer 2 wig klæder hende vildt godt (selv om det ikke er hendes ^^') glæder mig til at se hende færdig
Helene
Emne: Sv: opning box SOOM Amber (mange billeder) Man Aug 17, 2009 8:02 am
aww mange tak alle sammen ^^
men ja havde først planlagt huns kulle værre en dreng, men kan ikke nænne at skære i hende. og nu er jeg lige blevet så tilfreds med hendes body painting... såå... hun vil forblive hunkøn selvom jeg bestemt godt ville kunne forestille mig hende som en vidunderig dreng. >/////<