Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem]
+7
AnMaNi
boots
jeanet kaulitz
Ponpyon
Marha
Rigi-chan
Haruka_Kite
11 deltagere
Forfatter
Besked
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] Ons Aug 04, 2010 2:24 am
Det lykkedes mig under mit ophold i Tokyo at finde Sooms show room i Harajuku, hvor mine venner og jeg fik brugt noget tid. Jeg fik desuden endelig købt Ephrems rigtige paryk, som har været udsolgt på Sooms side, siden jeg fik ham - very satisfied! :D Vi var de eneste, der var der, og den unge pige bag disken var enormt sød og nysgerrig, og viste os desuden sin egen Beyla, som hun stod bag kassen og puslede med noget hjemmesyet tøj til. Hende ville jeg godt nok gerne have med hjem... Så her følger nogle enkelte billeder af min darling i sit krøllede vidunder af en paryk og nogle få (meget mørke) billeder fra butikken.
Og så fra Sooms show room.
Kiba herinde fra 8D
Tilsyndelande har de noget samarbejde med Iplehouse.
Tak for kigget!
Sidst rettet af Haruka_Kite Søn Aug 08, 2010 9:47 am, rettet 1 gang
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: Sv: Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] Ons Aug 04, 2010 2:59 am
WOOAW 1. HAR DU VÆRET I TOKYO heldige dig! >w<
Marha
Antal indlæg : 404 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 09/02/10
Emne: Sv: Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] Ons Aug 04, 2010 3:32 am
Jeg vil oss have været der! D:
Hvorfor er der iplehouse dukker i et soom showroom?? o.Ò
Eeep Amber X3
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] Ons Aug 04, 2010 3:59 am
Hvor hurtigt fandt I det? Jeg tror jeg gik forbi det op til 5-6 gange får jeg prøvede en sidste gang og tilfeldigvis kikkede op og opdagede deres skilt. Men nøj hvor var det besværligt at finde (havde forestillet mig en lidt større butik. Og nice at I måtte tage billeder der! Så skulle jeg også have taget nogle TT_TT Det måtte man i hvert fald ikke hos Volks.
Men sys det er en super fin wig til ham.
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] Ons Aug 04, 2010 8:55 am
Awr hvor er den wig fin til hende ham (ups)^^
Og nice med billeder fra Sooms show room
Sidst rettet af jeanet kaulitz Tors Aug 05, 2010 3:18 am, rettet 1 gang
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] Ons Aug 04, 2010 9:19 am
Åhhh.... jeg gad godt snuse rundt dér i et par timer... Jeg forsøgte at overtale min datter til at finde stedet da hun var i Tokyo; men selvom hun var taget derhen ville hun jo alligevel ikke vide hvad hun skulle kigge efter (hun er ikke særlig begejstret for mine dukker - hehe - og aner ikke hvad jeg mangler til dem).
Det er virkelig en flot wig - og den passer fint til den blege 'hud'..
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] Ons Aug 04, 2010 11:03 pm
Rigi; Det er godt nok ikke held, det har krævet hårdt arbejde og lang tids opsparing. :b Jeg har været af sted før, men det er nogle år siden sidst, så det var bestemt fedt. (:
Marha; Ja jeg var også overrasket. ö Tilsyneladende har de noget samarbejde med Soom. Butikken solgte også nogle få varer fra Iplehouse.
Ponpyon; Vi fandt den overraskende nemt, faktisk. XD Vi var heldige at få øje på skiltet, for det var virkelig ikke særlig tydeligt, og butikken ligger på anden sal i en lille bygning. Vi spurgte den unge dame pænt, om det var tilladt at tage billeder, og det måtte vi godt, så det var cool. :D
Jeanet; Ephrem er en han, men tak! 8D <3
boots; Haha, måske du kan få hende overtalt, hvis hun tager til Tokyo igen? Du må lokke lidt. ;D Og tusind tak skal du have. (: Det er virkelig rart endelig at have ham færdig. Jeg er i hvert fald godt tilfreds!
AnMaNi
Antal indlæg : 317 Age : 42 Geografisk sted : KBH Registration date : 30/01/09
Emne: Sv: Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] Ons Aug 04, 2010 11:10 pm
Ihh hvor spændende, jeg vil ogå en tur til Tokyo!
Den wig ser bare super lækker ud til ham! ^^
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] Tors Aug 05, 2010 3:19 am
Haruka - ups, ændret nu Men den klæder ham stadig!
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] Tors Aug 05, 2010 7:11 pm
Hvor er han fiiin med den paryk
Og hvor ser butikken hyggelig ud Håber I havde en rigtig god tur til Japan
Alex
Antal indlæg : 115 Age : 34 Geografisk sted : United Kingdom Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] Tors Aug 05, 2010 8:20 pm
*jealous* ^_^
De er fede! Håber I havde en god tur! Hvis jeg engang kommer til Japan skal jeg da også se det! Lyder fedt :3
Og kan virkelig godt lide wiggen.
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] Fre Aug 06, 2010 4:14 am
Aw, hvor er han blevet super flot med den nye wig.
Jeg elsker at se billeder fra SOOMs showroom! Midnitestar7 fra DoA er derinde hver måned for at tage billeder af de nye MDs, så har efterhånden set en del billeder derfra. Vil vildt gerne derind selv, når man nu en gang får sparet sammen til at tage til Japan. XD
KONFETTI
Antal indlæg : 79 Age : 33 Geografisk sted : Nykøbing Sj. Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] Man Aug 09, 2010 10:28 am
Sikke en lækker paryk, den klæder hende owo Men damn var der et SOOM showroom i Harajuku >.> Jeg var der ca. 3-4 gange og så var der et showroom som jeg ikke vidste fandtes! Damn! Det må jeg sku se næste gang! xD Men fedt du måtte tage billeder, det oplevede jeg flere steder at de ikke ville have man gjorde i butikkerne irriterende nok -.- xD
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem]
Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem]