Mayhem holder sig også væk fra direkte sollys [Soom Glati]
+3
Haruka_Kite
Lotte Rotten
714
7 deltagere
Forfatter
Besked
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Mayhem holder sig også væk fra direkte sollys [Soom Glati] Man Aug 24, 2009 7:08 am
Jep, han ser måske lidt bekendt ud. Beklager de til tider uskarpe billeder, men håber i vil synes om dem alligevel.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
Tak for kigget!
Lotte Rotten
Antal indlæg : 130 Age : 114 Geografisk sted : Bornholm Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Mayhem holder sig også væk fra direkte sollys [Soom Glati] Man Aug 24, 2009 7:46 am
Aww dejlig combo af nuttet + lidt spooky^^ Og det at billederne er lidt uskarpe gør stemningen i billederne lidt mere uhyggeligt- nicey nice!
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Mayhem holder sig også væk fra direkte sollys [Soom Glati] Man Aug 24, 2009 8:30 am
Næh, det er godt nok en meget lille Havok! Han er simpelthen så lækker, jeg er meget imponeret over de små tatoveringer. Og de bitte-små croissanter af nogle horn, Glot og Glati er blevet udstyret med. 8D Tiny'erne kommer stadigt talstærke til Danmark! (Jeg må virkelig bidrage med nogle billeder af Tiny J. snart.) Og jeg gætter på, at titlen er i samspil med den fra dit tidligere shoot "Keepin' Out Of Direct Sunlight" med den lidt større Havok? Do like the reference!
MuseumBizarro
Antal indlæg : 109 Age : 50 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 11/07/09
Emne: Sv: Mayhem holder sig også væk fra direkte sollys [Soom Glati] Man Aug 24, 2009 10:52 am
WOW, den havde jeg slet ikke se komme, den lille dejlige trold med de store horn og fine klove, hallo på badehotellet, men sej er han og de Tats er for fede!!! thumbs up til ham!
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Mayhem holder sig også væk fra direkte sollys [Soom Glati] Man Aug 24, 2009 11:05 pm
Aww hvor er han kær!! x'3 Da jeg så det sorte hår, tænkte jeg; 'har hun lavet Lude... o__O Med.. gede.. nej, det kan ikke passe!!' *rulle ned og blive overrasket!* XDD Billederne er som altid mega dejlige og flotte!!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Mayhem holder sig også væk fra direkte sollys [Soom Glati] Man Aug 24, 2009 11:32 pm
MINIHAVOK<3 *elsk elsk stjæle stjæle*
Dejlige billeder med, som LotteRotten siger, kombination mellem spooky og nuttet 8D
Maru
Antal indlæg : 293 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 23/04/09
Emne: Sv: Mayhem holder sig også væk fra direkte sollys [Soom Glati] Tirs Aug 25, 2009 1:15 am
Årrrh han er bare dejlig. Jeg bliver mere og mere ked af ikke at eje en for hver Glati der kommer billeder op af TT__TT Men hvor er han dog skøn med sine tatoveringer, horn og det betuttede ansigt <3
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Mayhem holder sig også væk fra direkte sollys [Soom Glati] Tirs Aug 25, 2009 6:41 am
Awww hvor er han dejlig. Så lille og rå... tillykke med ham.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Mayhem holder sig også væk fra direkte sollys [Soom Glati]
Mayhem holder sig også væk fra direkte sollys [Soom Glati]