Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Welcome to my hostle (luts dukker) GORE ADVARSEL Tors Apr 30, 2009 4:18 am
Har haft disse billeder oppe før, men faldt lige over dem igen og tænkte det ikke ville gøre noget de kom op på det nye forum, da det er et af de shots jeg er allermest stolt af. Welcome at my hostle
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Welcome to my hostle (luts dukker) GORE ADVARSEL Tors Apr 30, 2009 7:14 am
Ih elsker de her billeder! De er SÅ fede. Detaljerne, lyset, jamen bare det hele er så skide gennemført!!!!
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Welcome to my hostle (luts dukker) GORE ADVARSEL Fre Maj 01, 2009 1:09 am
Jeg er glad for at se dem igen. Det var nemlig et rigtig fint photoshoot med super brug af rekvisitterne. Det næstsdiste billede er næsten det mest "creepy", fordi det føles, som om hun pludselig vender sig og kigger på beskueren.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Welcome to my hostle (luts dukker) GORE ADVARSEL Fre Maj 01, 2009 1:29 am
Sikke nogle fantastiske billeder. Jeg elsker dem x3 Varierede poses og super brug af reskvistítter! Lovely<3
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Welcome to my hostle (luts dukker) GORE ADVARSEL