Emne: Sv: The Harvest (Doll GORE) Ons Sep 16, 2009 1:55 am
Jeg ved godt du laver meget andet, og jeg har også set dine threads, men det er mest portrætter? Jeg mente bare at jeg gerne vil se nogle sammenhængende photoshoots. ^^
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: The Harvest (Doll GORE) Ons Sep 16, 2009 7:49 am
Bør ikke have været nødvendigt, men må gentage:
Xandorram skrev:
Hold venligst kommentare med personligt indhold og direkte negative holdninger, som ikke er relevant for selve trådens billeder, til et totalt minimum. Denne sektion er ikke beregnet til debat eller off topic snak.
Det anses som en uacceptabel opførelse at direkte angribe med stødende ord offentligt i tråde. Her skal der i stedet sendes en privat besked til den pågældende person, vis kommentar man har spørgsmål til eller er utilfreds med.
Vis man er i tvivl er man mere end velkommen til at kontakte en moderator eller administrator. En fortsat uacceptabel opførelse kan føre til en advarsel - Hav venligst dette i tankerne.
Dette var også ment til snak selvom det stadig omhandler billedet. Vis man føler trang til at diskutere sagen yderligere, så PM venligst Heceta.
Xandorram Moderator
Gæst Gæst
Emne: Sv: The Harvest (Doll GORE) Ons Sep 16, 2009 8:06 am
Jah, alt det jeg ville sige er jo næsten sagt O_o Men jeg siger det alligevel!!
Jeg er helt vild med billedet! Kan rigtig gode lide at det er sådan en slags... menneske-høst? Det er lidt creepy at tænke på xD Jeg lagde ikke rigtig mærke til det der med at der ikke er så meget blod, før det blev skrevet. Og syntes heller ikke at du kun laver gore billeder! Slet ikke! Det er da rigtig at jeg har set et par stykker af samme stil fra dig, men det er bare godt! For jeg elsker sådan nogle slags billeder xD
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: The Harvest (Doll GORE) Tors Sep 17, 2009 8:00 am
Ja, stemningen ville være fuldendt med noget scary musik til billedet, men så avanceret er internettet endnu ikke. Men damn det er da fedt at du tør! Det er fedt at se lidt anden end de normale photoshoots engang i mellem. ^^b Jeg gad godt se dig lave en gore version af Alice in Wonderland. :O
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: The Harvest (Doll GORE) Tors Sep 17, 2009 9:35 am
wow kan godt li det billede! Elsker blodige billeder ^-^
det ser rigtig fedt ud med blodet og det, også selvom det er sandt der mangler noget på jorden ^^'
men det kan jo være de bare lige har brændt såret til for at stoppe blødningen og derefter flyttet dem xD "det må gøre avs" xD
kunne være rigtig fedt hvis man lavede en fotostory ud fra det billede xD det gad jeg godt se xD