Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: The Antichrist (ND Blue Citron) Gore advarsel Ons Maj 13, 2009 4:12 am
Gæst Gæst
Emne: Sv: The Antichrist (ND Blue Citron) Gore advarsel Ons Maj 13, 2009 4:20 am
Super creepy xD Jeg elsker det sidste billede<3 Damn, du for da også bare så mange super fede idéer o _ o!
ShadowCatty
Antal indlæg : 45 Age : 33 Geografisk sted : Århus Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: The Antichrist (ND Blue Citron) Gore advarsel Ons Maj 13, 2009 4:42 am
Damn god ide... Er helt uhyggeligt hvor livagtigt blodet på tungen ser ud
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: The Antichrist (ND Blue Citron) Gore advarsel Ons Maj 13, 2009 5:54 am
Uh hvor er hun blevet dejlig!!!! ELSKER den face up til hende <3
aaawr altsåååååå
Risushi
Antal indlæg : 92 Age : 30 Geografisk sted : Jylland/Aalborg/Varde Registration date : 31/01/09
Emne: Sv: The Antichrist (ND Blue Citron) Gore advarsel Ons Maj 13, 2009 6:07 am
Omg..! Hold k'ft hun ser nice ud! Hun for mig godt nok til at tænke lidt på Jesus, men whatever..! >.< Jeg elsker det 3. billede!! Cx
Jeg sidder og tænker lidt på hendes body blushing(?), om det er at meningen den skal få hende til at mager ud? For det ser mega godt ud, hvis det altså er tilfældet!
zenni
Antal indlæg : 86 Age : 51 Geografisk sted : Frederiksberg Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: The Antichrist (ND Blue Citron) Gore advarsel Ons Maj 13, 2009 8:37 am
mmmm..slikker sig om munden. Jeg var meget i tvivl om denne mold, da jeg synes hun så for barnlig ud til at stikke tungen sååå langt ud ..men hold da op hun er blevt dejlig uhyggelig nu, meget smuk wow -glæder mig til at se hende irl
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: The Antichrist (ND Blue Citron) Gore advarsel Tors Maj 14, 2009 5:59 am
Seeeeejt x3 Du får virkelig meget ud af dine dukker, jeg beundre det virkelig! Super finesse, det ser meget realistisk ud, og gav mig helt gåsehud
Maru
Antal indlæg : 293 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 23/04/09
Emne: Sv: The Antichrist (ND Blue Citron) Gore advarsel Tors Maj 14, 2009 6:40 am
Oy hvor er hun blevet cool! Titlen er jo helt perfekt og gwad jeg elsker det blod! <3 Genialt!
Dionza
Antal indlæg : 56 Age : 31 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: The Antichrist (ND Blue Citron) Gore advarsel Tors Maj 14, 2009 7:51 pm
weeeeee!!<3 mere gore på RG nu!!! *w*
Ej, han/hun er virkelig flot ö, nu kan jeg endelig se hvad den tunge kan bruges til : D
Animist
Antal indlæg : 130 Age : 48 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: The Antichrist (ND Blue Citron) Gore advarsel Tors Maj 14, 2009 10:42 pm
Øv - jeg kan ikke se billederne. Er de blevet fjernet eller er det kun mig der ikke kan se dem.
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: The Antichrist (ND Blue Citron) Gore advarsel Tors Maj 14, 2009 10:46 pm
mit photobucket virker lidt underligt lige nu :S men de skulle være der
Animist
Antal indlæg : 130 Age : 48 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: The Antichrist (ND Blue Citron) Gore advarsel Tors Maj 14, 2009 11:15 pm
Skulle stadig prøve nogle gang, men nu kan jeg se dem. Og wow - troede der ville være meget mere blod, det havde jeg forventet fra de andre kommentar i denne tråd. Men det der er, er utroligt effektivt. ^^
Det er lige dig at se muligheder i det vi andre ikke lige kan se. Hvor har du fået farvet kroppen utroligt flot, allerede der kan der man fornemme at hun ikke er hvad man forventer, syntes jeg.
Super - at du er kommet ind i det kreative hjørne igen. Det altid spændene at se hvad du nu har fundet på.
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: The Antichrist (ND Blue Citron) Gore advarsel Fre Maj 15, 2009 12:20 am
Vældig fine billeder, og god idé at bruge Bleu Citron på den måde. Kan godt lide den spooky stemning i billederne, og det er sexet, bizart og skræmmende på samme tid.
Hvordan synes du at hun er at arbejde med? Hun har jo et meget specifikt udtryk ... ser du mange muligheder i det, eller føler du at det når en grænse på et tidspunkt? Har du planer om jævnligt at ændre faceup/koncept?
Heceta
Emne: Sv: The Antichrist (ND Blue Citron) Gore advarsel Fre Maj 15, 2009 12:53 am
714 - Jeg vil ikke ændre hans koncept bare fordi man har taget billeder af sådan som han ser ud nu, det gør andre dukke ejere jo heller ikke efter hver gang de har fremvist en dukke. Han afspejler en karakter jeg har i hovedet og er rigtig glad for det jeg har fået frem i ham. Jeg ser ikke begrænsninger i ham fordi han er speciel, men derimod andre muligheder end jeg kan med de alm normale dukker, hvis du forstår.
Han er meget anerledes, men tror det er derfor jeg holder så meget af ham. Han er jo en unik bette en ^^ og ser frem til at tage en masse anderledes og creepy billeder med ham, hvor jeg nok dog vil gå ind og bruge photoshop til tider for at få noget andet frem i aham end jeg kan irl.
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: The Antichrist (ND Blue Citron) Gore advarsel Fre Maj 15, 2009 2:10 am
Det er nogle superfede billeder! Du udnytter moldens potentiale rigtigt godt :3 Du formår også at vise molden frem fra forskellige sider bare i disse billeder.
Amiko
Antal indlæg : 9 Age : 29 Geografisk sted : Norge Registration date : 25/08/11
Emne: Sv: The Antichrist (ND Blue Citron) Gore advarsel Tors Aug 25, 2011 4:30 pm
oh i love it! really cool
the tongue part is just loveable, iv been drooling on that sculpt for so long c:
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: The Antichrist (ND Blue Citron) Gore advarsel Fre Sep 02, 2011 11:20 am
AWESOME!! Konceptet er totalt nyt hos mig ved samme tid at bruge den mold. Så fed fornemmelse at blive overrasket over en molds muligheder. Elsker det! Og dine ideer er altid så gennemførte! :-O Er smadder misundelig
Yuiko
Antal indlæg : 3 Age : 32 Geografisk sted : Oslo, Norge Registration date : 22/09/11
Emne: Sv: The Antichrist (ND Blue Citron) Gore advarsel Tors Sep 22, 2011 1:55 am
Så kul hun er! Jeg er veldig fascinert av tungen, er den default eller en modifikasjon?
Heceta
Emne: Sv: The Antichrist (ND Blue Citron) Gore advarsel Fre Sep 23, 2011 8:20 am
den er default
og mange tak.....
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: Sv: The Antichrist (ND Blue Citron) Gore advarsel Tors Sep 29, 2011 10:04 pm
har han altid haft den tunge? O.O
Heceta
Emne: Sv: The Antichrist (ND Blue Citron) Gore advarsel Tors Sep 29, 2011 10:07 pm
ja den mold er solgt med den tunge fra start af
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: The Antichrist (ND Blue Citron) Gore advarsel