Jeg fik en wig hjem fra træffet hos Rakuen her i weekenden som skal bruges til en anden dukke karakter jeg skal ha engang i den nærmeste fremtid men Vicami fik lidt smag for den så han fik lov at prøve den. (ud over det har han også fået ny face up ^^) nu må vi jo så se om han skal beholde den og den anden dukke skal ha en anden :/
anyways undskyld billederne. jeg kan stadigvæk ik finde ud af mit kamera >_<
Sidst rettet af Vincent Fre Sep 25, 2009 12:31 pm, rettet 1 gang
chuchu
Antal indlæg : 381 Age : 36 Geografisk sted : Aarhus, Denmark Registration date : 29/12/08
HOLY CRAP..! Han er bare mums O_O Det ser bare sÅ godt ud til ham! selvom han stadig er en dirty lille Red-Head X3 Mums! De billeder er virkelig blevet gode skattepigen! Woah!
Hiro: Me...Like *Drool*
LiChan
Antal indlæg : 178 Age : 36 Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg) Registration date : 14/04/09
mange tak for beskederne =D det ku godt tyde på han skal beholde den wig så ^^ men så skal jeg jo finde mig en ny lilla wig til den anden dukke men okay har jo heller ikke fået den hjem endnu så det haster jo ik =D Så Vicami har fået nyt hår nu ^^
xKatashix
Antal indlæg : 51 Age : 29 Geografisk sted : Møn ^^ Registration date : 23/08/09