*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER!
+5
boots
Isabella
wolter
lupus-wolfy
Marha
9 deltagere
Forfatter
Besked
Marha
Antal indlæg : 404 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 09/02/10
Emne: *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! Søn Jun 13, 2010 1:25 am
Ja, Elisabeth skulle have en mørkere face-up og jeg skulle forsøge mig for første gang, med wolter som hjælp ^^ TAK WOLTER! <3 BB og Sakras er med i mange billeder fordi Boots sagde det!
Sorry for store billeder ^^'
Først skildte vi Elisabeth ad :3
Så samlede vi det vi skulle bruge...
Puh ha... Så gik jeg igang:
Tada!!
Og så til hovedet:
Fail læber -.-
Så prøvede jeg at tegne øjnvipper, og rette læberne til...
Tadaaa?
Lidt mere dramatisk? XD
Med et øje i:
Koppen vil samles! *Zombie mode*
Godt så... Så huggede jeg lige Wolters ene røde paryk da Elisabeth skal ha rødt hår (dog mørkere og en hel del længere)
Så kom BB forbi...
Og bare for at vise at Elisabeth har underlige fødder og tær: XD
Mere BB, and a naked Elisabeth:
Face uppen fra siden af:
Og så stjal jeg Ikras' paryk!!!! XD
Og så med røde øjne i:
Æble:
BB: "Hey du ligner lidt Ikras.. Bare med bryster og røde øjne og blod..."
Puf! Så var der en Sakras...
Tark for kigget ^^ Alt konstuktiv kretik er meget velkommen :3
Elisabeth signing off! Bye bye!
Sidst rettet af Marha Fre Jun 18, 2010 5:15 am, rettet 1 gang
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! Søn Jun 13, 2010 1:35 am
wow cool OO
hun smiler på en skræmmene måde >>"
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! Søn Jun 13, 2010 1:37 am
MUHAHAHAHAHAHAHAH!!!! xD
Hvor er de billeder bare smukke! hvem har taget de billeder af din dukke, nøgen? HØHØ!!! 8DD
EJ! seriøst! Hvor er hun blevet fiiin!! >w< Og som du ved er der nogle af billederne som bare er helt vildt gode! (dem du har taget selvfølgelig.. )
Jeg glæder mig til at se hende med sin RIGTIGE wig og øjne! x'D
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! Søn Jun 13, 2010 1:37 am
Meget godt lavet af en første gangs faceup. Øjnene er lavet rigtigt godt. Kan godt lide de meget lange sorte tætte øjnevipper. Læberne er ikke helt så gode, men det er også svært at lave ved jeg. Kan ikke selv finde ud af det overhovedet.
Blodet på halsen er rigtigt godt lavet og sammen med en wig ser det meget godt ud. Ser faktisk meget ægte ud på en måde. Du kan være meget stolt af sin første face up. Syntes jeg
Gæst Gæst
Emne: Sv: *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! Søn Jun 13, 2010 1:39 am
Personligt synes jeg ikke særlig meget om den sorte læbestift, men det er vel bare smag og behag o 3o den sorte eyeliner er vildt godt lavet, imo xD Det samme er vipperne, men de er lidt for lange efter min smag >< Ellers, super godt arbejde ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! Søn Jun 13, 2010 4:04 am
Wow! hun er jo helt vild flot! *love* Det er virkelig flot lavet >__<!!!<3 Hun er bare smækker lækker med ikras wig hahaha ;3
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! Søn Jun 13, 2010 6:56 am
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige..... Du ved det er svært for mig, for jeg var jo forelsket i Shoyo som hun så ud før. Teknik og sådan vil jeg ikke komme ind på, for jeg har stadig ikke prøvet at lave en faceup selv; men jeg synes nu at den sorte paryk passer bedst (når du nu synes hun skal være så mørk... hmf...)...
Derudover vil jeg sige at hun er en smuk pige. Meget smuk.
Tusind tak for gæsteoptrædenen af BB og Sakras. Det er nogen rigtig søde billeder der er kommet ud af det. BB ser ud til at sidde rigtig dejligt hos en nøgen Elisabeth. Du - og Wolter - fik mig rigtig til at smile. Dejligt.
aik0hime
Antal indlæg : 48 Age : 32 Geografisk sted : denmark Registration date : 30/01/09
Emne: Sv: *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! Man Jun 14, 2010 12:31 am
aaww x3!! he he jeg kan næsten ikke kende hende xO! Som sagt tidligere er jeg helt vild med hvordan såret på halsen endte op!! du behøvede jo slet ikke noget "extra-hud" eller at skære ind i halsen! det ser jo helt fantastisk ud!! meget flot! hun endte dog op meget anderledes end hvad jeg havde forventet, men wow hvor har du lavet øjenvipperne flot! virkelig godt gået af en første gang at være ^^!
jeg er så glad for at hun fandt et godt hjem ^^!
Fuey
Antal indlæg : 33 Age : 27 Geografisk sted : Stor københavn Registration date : 05/06/10
Emne: Sv: *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! Fre Jun 18, 2010 12:50 am
Den face-up er bare SUPER! ~ x3 - Ikras' paryk klæder hende.
Amano
Antal indlæg : 448 Age : 38 Geografisk sted : Vejle Registration date : 16/11/09
Emne: Sv: *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! Fre Jun 18, 2010 4:03 am
det er en vild fed måde at vise hvordan du har lavet din face up på, så man kan få det hele med og evt lære lidt selv... det er en rigtigt flot face up, den kælder hende godt..
glæder mig til at se mere til hende når hun får sin egen wig..
Marha
Antal indlæg : 404 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 09/02/10
Emne: Sv: *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! Fre Jun 18, 2010 5:12 am
Lupus-wolfy: Ja det mener min kæreste også XD Han kunne godt lide hende før, men nu siger han at hun er skræmmende XD
Wolter: Ja hvem har mon taget de billeder?? o.O *Har stadig pletter for øjnene*
Isabella: Ahw! Mange tak! Jeg er skam også stolt! X3
Pawky: Tark XD Jeg føler oss at læberne blev for mørke... Meningen at de skulle have en mere grålig tone XD
Haru-chan: Hehehe :3 Tak! Jah Ikras blev lidt sur over at hun stjal hans hår XD HAHA!
Boots: Ahw! Jeg tænkte oss hele tiden på dig boots! Men jeg ville jo have at hun var min og ikk din ^^' Men er da glad for at du stadig godt kan lide hende :3 oss selvom det er faldet lidt XD
Aik0hime: Tark! Er oss glad for at jeg fik hende X3 Hun blev oss lidt anderledes jeg jeg havde regnet med XD Og jeg er helt vildt stolt af såret på halsen! :3 Det ser mere realistisk ud irl :3
Fuey: Tark! >w<
Amano: Tak tak :3 Jeg tror nu ikk man kan lærer så meget XD Da det jo er min første face-up hehe... "Hvordan man lawr face-ups the amatør way!" XD Jeg glæder mig oss til at jeg får hendes rigtige wig :3
Helene
Antal indlæg : 201 Age : 33 Geografisk sted : Kolding Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER! Søn Jun 20, 2010 9:41 pm
Ej hvor er hun dog kær!! Der er et eller andet ved hendes smil det er bare nuuhhr!! elsker hndes hals sår ^^
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER!
*Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER!