Efter et par forespørgsler på nogle få billeder af min nye dreng, tænkte jeg, at det kunne jeg godt tillade mig. Han er ikke færdig endnu, han mangler endda den rigtige paryk, men jeg er så glad for ham, så nu skal han ud i lyset! Så eftersom jeg har ligget hjemme i dag med forkølelse, var det da lige sagen at pakke sig ind i en masse trøjer, og gå udenfor i morgensolen for at rulle rundt med kamera og ged. 8D Min lille fauns navn er Ephrem, en original karakter fra et af mine projekter med arbejdstitlen "Illusorisk Vals". Ephrem er latin og betyder tvillinge-land. Hans faceup er lavet af Leechy, og derudover skal jeg selv have blushet hans ben noget mere - og mørkere - og have tilføjet nogle mørkere toner omkring læberne.
Super cliché introbillede er cliché. Men seee! Perly, transparent resin. 8D
Næh, hej søde :3 <3
Og de kønne, hvide hænder. <3
Tak for kigget!
Maru
Antal indlæg : 293 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 23/04/09
Holy smokes han er dejlig! 1000 gange tillykke med ham <3 Jeg glæder mig til at se ham helt færdig ^^
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Twin-land [Ephrem - Soom Amber] Ons Okt 07, 2009 1:28 am
han er skøn, tillykke med ham amber er en dejlig mold
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: Twin-land [Ephrem - Soom Amber] Ons Okt 07, 2009 3:27 am
han er altså cute >_< glæder mig til at se ham færdig <3
Gæst Gæst
Emne: Sv: Twin-land [Ephrem - Soom Amber] Ons Okt 07, 2009 6:18 am
Wow, han er lækker! Jeg er helt forelsket i ham! Jeg elsker hans hove/ben,, eller rettere! Jeg elsker alt ved ham! Guuuuuuud han er dejlig! Han er; sej, cool, lækker, fed, nuttet, dejlig også videre. Han er rigtig nusser. Hils ham fra mig.
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Twin-land [Ephrem - Soom Amber] Ons Okt 07, 2009 7:39 am
Woaw.. Elsker føder/sko/og nu hovne, start billeder! *O* Det fanger altid min opmærksomhed! høhø.. ;P
Jeg er helt vild med billede nr. 6!
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
AW, hvor ser har super sødt ud ^^ Jeg elsker simpelthen Soom måndelige dukker Di er super flotte >.< Han ser bare så nuttet og hot ud >.< *fangirl squil* Kan virkelige godt lide billede nr.4 , den ser meget artistic ud godt vinkling og lys
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Twin-land [Ephrem - Soom Amber] Ons Okt 14, 2009 1:18 am
Yayness for clichéagtigt introbillede! Han er enormt flot ^___^