There's no such thing as his own nationality. [Ephrem // Soom Amber]
+8
Heceta
LiChan
Taylor
theXness
Zin
Kiba-kuun
Nuggie
Haruka_Kite
12 deltagere
Forfatter
Besked
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: There's no such thing as his own nationality. [Ephrem // Soom Amber] Ons Mar 03, 2010 12:35 am
Ephrem kom til verden i udkanten af skovene nær Rom omkring år 0. Siden hen har han været vidt omkring, er blevet solgt og har skiftet hjem og herrer. Han har blandt andet været i Indien. Da hed han ikke Ephrem men Amiya, og tjente blandt menneskelige kurtisaner hos en magtfuld mand. Som han har rejst omkring i verden, er han gang på gang blevet påduttet et nyt navn og en ny identitet. Den lille romerske skabning er og bliver dog min Ephrem. <3
Idéen var frygtelig spontan og egentlig kun sat i gang af, at Mary spurgte mig, om det ikke snart var tid til at lufte den lille bukkebrose igen. XD Den originale idé gik lidt i vasken, da solen pludselig forsvandt, men til gengæld fik jeg så lidt flere billeder af min drengs fantastiske ben med. Ephrem mangler stadig sine rigtige øjne og den rigtige paryk. :c
Mmm, lægge...
Feedback modtages med kyshånd.
Sidst rettet af Haruka_Kite Ons Mar 03, 2010 6:21 pm, rettet 1 gang
Nuggie
Antal indlæg : 130 Age : 32 Geografisk sted : Kerteminde Registration date : 02/03/10
Emne: Sv: There's no such thing as his own nationality. [Ephrem // Soom Amber] Ons Mar 03, 2010 12:39 am
Mmh!! Me really like!! So pretty!!
Kiba-kuun
Antal indlæg : 60 Age : 33 Geografisk sted : Rungsted Kyst Registration date : 04/01/09
Emne: Sv: There's no such thing as his own nationality. [Ephrem // Soom Amber] Ons Mar 03, 2010 1:25 am
Indisk klær ham <3 Glæder mig til at se ham IRL >w<
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: There's no such thing as his own nationality. [Ephrem // Soom Amber] Ons Mar 03, 2010 1:55 am
lovy-dovy ^3^
han er smuk... og meget inspirerende :O :3
Gæst Gæst
Emne: Sv: There's no such thing as his own nationality. [Ephrem // Soom Amber] Ons Mar 03, 2010 2:10 am
Hvor er han nuttet, og det indiske klæder ham da. Ham må du gerne vise lidt mere af, meget gerne faktisk! xD
theXness
Antal indlæg : 129 Age : 34 Geografisk sted : Hillerod [NS] Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: There's no such thing as his own nationality. [Ephrem // Soom Amber] Ons Mar 03, 2010 3:21 am
O hai thar baby~ <3
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: There's no such thing as his own nationality. [Ephrem // Soom Amber] Ons Mar 03, 2010 8:46 am
nice billeder
elsker den dukke ^^
LiChan
Antal indlæg : 178 Age : 36 Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg) Registration date : 14/04/09
Emne: Sv: There's no such thing as his own nationality. [Ephrem // Soom Amber] Ons Mar 03, 2010 8:48 am
Aww han er så smuk!!! <33
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: There's no such thing as his own nationality. [Ephrem // Soom Amber] Ons Mar 03, 2010 8:55 am
Rigtig dejlig dreng, og smuk nationalitet.
Jeg bryder mig ikke så meget om hans læber, syntes de er for mørke, og så ligner det der er klatter af farve på hans underlæbe, men det er jo en smagssag
Dejligt med en dreng der er lidt spændende på en anden måde, end så mange andre dukker
AnMaNi
Antal indlæg : 317 Age : 42 Geografisk sted : KBH Registration date : 30/01/09
Emne: Sv: There's no such thing as his own nationality. [Ephrem // Soom Amber] Ons Mar 03, 2010 10:14 am
Dejligt at se lidt af østens mystik er kommet ind i dukkernes verden. Rigtig spændende og anderledes ide. Jeg glæder mig til at se mere til denne smukke skabning!
Baku
Antal indlæg : 71 Age : 36 Geografisk sted : Danmark 8D Registration date : 18/06/09
Emne: Sv: There's no such thing as his own nationality. [Ephrem // Soom Amber] Ons Mar 03, 2010 10:16 am
Wow hvor er han bare smuk og dejlig at se på. *3*
KONFETTI
Antal indlæg : 79 Age : 33 Geografisk sted : Nykøbing Sj. Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: There's no such thing as his own nationality. [Ephrem // Soom Amber] Tors Mar 04, 2010 5:05 am
Hvor er han flot ^^ Og hold da op hvor er hans ben flotte! De er rigtig godt blushed Ö Er heeelt vild med dem! De ser total bløde ud xD <3
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: There's no such thing as his own nationality. [Ephrem // Soom Amber] Tors Mar 04, 2010 5:53 am
Han er så søøød! :3 Gode, klare billeder med masser af fine detaljer. Det er dristigt med den orange farve, men det virker faktisk rigtig godt til hans farveskema. *ae på Ephrem* :-)
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: There's no such thing as his own nationality. [Ephrem // Soom Amber]
There's no such thing as his own nationality. [Ephrem // Soom Amber]