Hej folkens!
Så er man tilbage i lille Danmark igen. Har været en smule inaktiv den seneste måned, da jeg har befundet mig på den anden side af jordkloden (Japan).
Jeg havde tænkt på at tage mine drenge med... men skulle afsted i en måned, så det kneb med pladsen og de var derfor nødt til at blive hjemme.
Men kom hjem her i weekenden og fik self fundet drengene frem og knipset et par billeder af dem.
De ligner mere og mere hvordan jeg forestiller mig dem - dog har jeg stadig problemer med at lave øjenbryn... så det har de altså stadig ikke...
Begge har fået deres rigtige wigs. Fik da også købt den leopard trøje som Takkeru har på til mit træf i August. Skoene Yuya har på er nye, dem købte jeg i selveste SOOM showroomet i Harajuku (nøj det var svære at finde end jeg troede... havde forestillet mig det en smule større... du skal hvirkelig vide nogenlunde hvor det ligger og kikke godt efter det.).
Skoene er gem størrelse, så de er faktisk en del store, men sys ikke det ser skørt ud når han har dem på. (tøjet er altsammen hjemmelavet. Bukserne blev igen ikke så fantastiske, men bedre end de gamle. Og vesten kostede mig godt nok 'blod, sved og tårrer', måtte travle lortet op flere gange fordi min mor plandede sig og troede at det havde hun jo fuldstændig styr på, og jeg lyttede jo tåbeligvis da hun har syet i mange år... men hun havde lige overset væsentlige detalger. men jeg fik den da lavet og resultatet blev ikke så slemt igen... vel?)
Købte også en wig som jeg troede jeg kunne bruge til Kei, men no, den passer ikke rigtig. Var også i Volks og købte lidt pensler, msc og noget pulver man blander op med vand og bruger til shhiny lips.
Nå men her er lidt billed spam (sorry det er mest vinklerne jeg har leget med, poseringerne er en smule ensformiget... og Takkeru's ene øje sidder skævt):
~~~~~~YUYA~~~~~~~~~~~~TAKKERU~~~~~~