Som nogle måske allerede læste i Hirin's photostory, var vi ude hos min mormor igår, og havde slæbt vores dukker med.
Jeg fandt en lille billedramme, som jeg tænkte at kunne bruge til billedet jeg ville tage til månedens tema "the day before..."
Og havde egentlig tænkt mig at låne Hirin's Chun Hei til personen der skulle i billedrammen, og fik da også taget et par billeder af hende med Takkeru's hvide wig og
Hirin's halv færdige koreanske klædedragt... men så endte det med at mig og Hirin prøvede at bytte rund på dukkerne's tøj...
hvilket resulterede i at Takkeru fik kjole på [billede
xXx] og så kunne jeg jo ligeså godt bruge ham.
(vi havde en del mere sjov ved at bytte om på både tøj og wigs - uredigerede billeder
xXxXxX)
Da billederne ikke har noget med hverken Yuya eller Takkeru's historier at gøre, har jeg valgt ikke at lave en photostory ud af det.
Men her er de bedste billeder jeg fik taget (der er lavet lidt i photoshop)...
Og ja jeg er godt klar over at billedet i billedrammen ikke er ens på alle billederne... men det var satme svært, bare at få det til at se nogenlunde ud.
Og så er der - beware of a bit of NUDITY - lige dette billede
X, som Hirin tog, mens jeg var så flink at hjælpe hendes Chun Hei i en nice pose (billed 7 i Hirin's photostory). Stakkels Yuya blev udnyttet groft af Hirin, mens Chun Hei havde snuppet hans tøj...
Takkeru's PRIDE er ikke så stejl som Yuya's, og han havde derfor intet imod at rende lidt rundt i en kjole.