Fortidens spøgelser ~ (Kid Delf Ani og Zuzu hunter) mange billeder + nøgenhed
+4
lupus-wolfy
Miki
Isabella
Sovemis
8 deltagere
Forfatter
Besked
Sovemis
Antal indlæg : 96 Age : 36 Geografisk sted : midtjylland Registration date : 13/07/09
Emne: Fortidens spøgelser ~ (Kid Delf Ani og Zuzu hunter) mange billeder + nøgenhed Søn Dec 13, 2009 2:53 am
Jeg sad og legede med en vasketøjskurv og nogle andre ting, og det kom der så en historie ud af, som så blev til et glimt af skyes fortid. da jeg var færdig opdagede jeg at der var mere i historien end jeg lige havde tænkt på.. men altså det er en historie om hvordan skye får sin bamse og hvorfor den er så vigtig for hende.
Fenris -bygger-
Skye: FENRIS! D: Fenris: WOA!!
Fenris: du skræmmer sku da livet af mig når du sådan kommer listende! hvad er der! Skye: Jamen det er fordi..
Skye: Mr Buttons er blevet væk ;___; Fenris: ...
Skye: jeg har ledt over det hele, men jeg kan ikke finde ham ;__; Fenris: -utilpas- lad være med at tude D: jeg er sikker på han er der et sted!
Fenris: jeg leder lige efter ham, du skal se han ligger sikkert bare og roder et sted hvor du ikke har kigget >__> Skye: Tak Fenris..
Skye: hvor er du Mr Buttons ;__;
Skye: -falder i søvn-
I min mørkeste time hvor kun lyden af kunstig intelligens forstyrre stilheden rummet er lille, hvor der er ikke andre end jeg her søger jeg tilflugt i mine tanker tættere og tættere på en afgrund som stadig er ukendt for mig
men så var der ham
han gav dig til mig
du passer på mig og bestykker mig
du vil aldrig forlade mig på det er jeg sikker for du var givet til mig fra ham
her er ikke så mørkt mere
Fenris: hallo, skye? vågen lige op
Fenris: Jeg fandt ham, han lå under sofaen Skye: MR. BUTTONS!!
Skye: Hvor er jeg glad for du ikke er væk mere! jeg har savnet dig så forfærdenligt meget! Fenris: -er tilfreds med sig selv-
Skye: : D Fenris: ja ja, det er fint >___>
Fenris: nå tilbage til byggeriet, hvordan var det nu...
Fenris: WOA!!
Skye: Taaaak fordi du fandt Mr Bottons til mig! n__n Fenris: arrgh! slip mig! D:
Skye: her er rart... Fenris: -sukker-
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Fortidens spøgelser ~ (Kid Delf Ani og Zuzu hunter) mange billeder + nøgenhed Søn Dec 13, 2009 3:04 am
når hvor var det godt at hun fik sin bamse tilbage.
sød historie, god måde at bruge en vvasketøjskurv på. Ser rigtig godt ud.
Miki
Antal indlæg : 264 Age : 33 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Fortidens spøgelser ~ (Kid Delf Ani og Zuzu hunter) mange billeder + nøgenhed Søn Dec 13, 2009 3:32 am
WOW, Total uventet drejning jeg er i chok på den fede måde !
Mistede grebet om historien da de billeder dukkede op, ikke fordi jeg ikke ville læse mere, men blev bare helt paf af billederne xD
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: Fortidens spøgelser ~ (Kid Delf Ani og Zuzu hunter) mange billeder + nøgenhed Søn Dec 13, 2009 3:33 am
Tomo- moooh hvor det godt han fant hendes bamse o^^o *krammer musen musse*
ehe ^^; ja det var en god story og godt fundte på ^^
Sovemis
Antal indlæg : 96 Age : 36 Geografisk sted : midtjylland Registration date : 13/07/09
Emne: Re: Fortidens spøgelser ~ (Kid Delf Ani og Zuzu hunter) mange billeder + nøgenhed Søn Dec 13, 2009 4:17 am
Isabella - tak skal du have, det var sjovt at lave .P
Miki - hehe det var også lidt den effekt jeg gerne ville have frem, altså fordi Skyes hverdag er så forskelling fra hendes fortid, og det samme er hendes psyke
lupus-wolfy - ja det var 8D takker n__n
Gæst Gæst
Emne: Sv: Fortidens spøgelser ~ (Kid Delf Ani og Zuzu hunter) mange billeder + nøgenhed Søn Dec 13, 2009 4:19 am
En sød lille historie, og nogle søde dukker.
MariyaKyosukeChan
Antal indlæg : 47 Age : 35 Geografisk sted : Brøndby strand Registration date : 20/10/09
Emne: how cute Søn Dec 13, 2009 6:24 am
How cute ...elsker den ^^ hvor er du god
MariyaKyosukeChan
Antal indlæg : 47 Age : 35 Geografisk sted : Brøndby strand Registration date : 20/10/09
Emne: how cute Søn Dec 13, 2009 6:37 am
How cute ...elsker den ^^ hvor er du god
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Fortidens spøgelser ~ (Kid Delf Ani og Zuzu hunter) mange billeder + nøgenhed Søn Dec 13, 2009 7:51 am
den er utrolig jeg havde ikke ventet den dystre drøm jeg elsker lyset og skyggerne i billederne der.
Tazja
Antal indlæg : 65 Age : 26 Geografisk sted : Danmark Registration date : 13/12/09
Emne: Sv: Fortidens spøgelser ~ (Kid Delf Ani og Zuzu hunter) mange billeder + nøgenhed Søn Dec 13, 2009 9:02 am
Nur den er kær...
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Fortidens spøgelser ~ (Kid Delf Ani og Zuzu hunter) mange billeder + nøgenhed Søn Dec 13, 2009 11:48 pm
Det er en rigtig sød historie, og jeg er også fuldkommen væk i samme billede som Miki... Lyset og vinklen, og den utrolige kærlighed der bare stråler ud, det er bare... WOW!
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Fortidens spøgelser ~ (Kid Delf Ani og Zuzu hunter) mange billeder + nøgenhed
Fortidens spøgelser ~ (Kid Delf Ani og Zuzu hunter) mange billeder + nøgenhed