Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies)
+4
MuseumBizarro
dark_dream
Akatsuki
boots
8 deltagere
Forfatter
Besked
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies) Lør Okt 31, 2009 8:08 am
Jeg bestilte en Small Comfort Fairy (babyen) og en Punks og så fik jeg en krop gratis med. Jeg elsker Felix' events. Det var meningen at jeg skulle bruge Punks' krop og den gratis krop til 2 hoveder jeg fik gratis med sidste gang jeg bestilte derfra; men jeg er vild med Punks' ansigt, så jeg er ikke sikker på at jeg vil skifte hovedet ud. Babyen kom med sove-hoved og det er dét jeg har sat på kroppen på billederne. På det sidste billede har jeg givet Babyen sove- hovedet på. Bamsen kom med babyen - og katteørerne var en gave. Baby's blå øjne er ikke dem hun kom med. Jeg får åbenbart altid kun kedelige grå-agtige øjne fra Felix, så jeg havde bestilt ekstra øjne i 'deep blue' og 'hazel' (skulle alligevel bruge ekstra øjne til mine gavehoveder fra sidst. De har ikke fået navn endnu...
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies) Lør Okt 31, 2009 8:26 am
Hvor er de bare kære! Det er noget rigtig nuser tøj de har på :3
dark_dream
Antal indlæg : 130 Age : 29 Geografisk sted : danmark/nordjylland Registration date : 04/02/09
Emne: Sv: Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies) Lør Okt 31, 2009 9:59 am
KAWAIIIIIIIII!!! hvor er de dog bare nusser og kære og søde og nuttede og og og (*stopper sig selv for anden gang i dag*) de er bare dejlige!
MuseumBizarro
Antal indlæg : 109 Age : 50 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 11/07/09
Emne: Sv: Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies) Lør Okt 31, 2009 11:07 am
Nøjjj hvor er den baby nuttet, sad og sukkede over den her forleden, jeg skal have mig nogle Puki/Brownier på et tidspunkt super mange gange tillykke med dem
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies) Lør Okt 31, 2009 11:18 am
MuseumBizarro: Tak skal du have. Ja - den er super-cute. Jeg kan godt lide at de har holdt igen med farverne i faceup'en denne gang (men jeg skrev nu også og brokkede mig over min anden bestilling - så det er måske derfor). Jeg fatter ikke hvordan de kan lave de supertynde øjenvipper. Jeg har stadig ikke fået taget mig sammen til at give min Puk faceup.....
dark_dream: Hihi - ja - de er dejlige.
Akatsuki: Tøjet de har på er det de kom med. Baby's dragt er dog ikke så gennemført og pæn som dén på firmaets side; men den er da ganske sød alligevel. Jeg regner med at jeg vil bruge den til at lave mønster efter, så hun kan få lidt mere tøj. Det kan vel ikke være så svært (siger hende der ikke kan finde ud af en symaskine - og som sidst hun syede en knap i et par bukser ødelagde både knap og bukser... )
ChibiShin
Antal indlæg : 158 Age : 28 Geografisk sted : Fyn Registration date : 13/01/09
Emne: Sv: Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies) Søn Nov 01, 2009 6:40 am
Aww de er vildt søde!! tillykke med dem De er virkelig bare nuttede!!
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies) Søn Nov 01, 2009 6:40 am
Hvor er de bare søde! Tusind mange gange tillykke med dem! Jeg syns at bamsen er total bedårene!! OwO
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies) Søn Nov 01, 2009 7:11 am
hvor er de kærer o^^o
boots
Emne: Sv: Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies) Søn Nov 01, 2009 7:22 am
ChibiShin skrev:
Aww de er vildt søde!! tillykke med dem De er virkelig bare nuttede!!
Tak. Jeg er også vild med dem.
Wolter: Hihi - ja, jeg er også vild med bamsen. Den er bare så cute.
lupus-wolfy: Jeg har et problem med babyen... Jeg kan ikke lade være med at nusse de småbitte fusser... hihi - de minder mig om da mine egne børn var bittesmå (dog ikke så små)...
Edit: Hmmm... når jeg klikker på 'reply' kommer ChibiShin's avatar frem som et lille billede på en hvid skærm... Det er derfor jeg har brugt quote istedet for reply...
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies) Søn Nov 01, 2009 10:46 am
hehe nice o^^o
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies) Tirs Nov 03, 2009 3:44 am
Hvor er de bare petit og søde. Tillykke med dem ^^
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies)
Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies)