Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies)

Go down 
+4
MuseumBizarro
dark_dream
Akatsuki
boots
8 deltagere
ForfatterBesked
boots

boots

Antal indlæg : 426
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies) Empty
IndlægEmne: Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies)   Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies) Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 8:08 am

Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies) 2e302e79

Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies) Ebd9c7af

Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies) 52a11ebb

Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies) 75329370

Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies) 94200693

Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies) D815989b

Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies) 7cbeffa1

Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies) D232b5d4

Jeg bestilte en Small Comfort Fairy (babyen) og en Punks og så fik jeg en krop gratis med. Jeg elsker Felix' events. Smile
Det var meningen at jeg skulle bruge Punks' krop og den gratis krop til 2 hoveder jeg fik gratis med sidste gang jeg
bestilte derfra; men jeg er vild med Punks' ansigt, så jeg er ikke sikker på at jeg vil skifte hovedet ud. Babyen kom
med sove-hoved og det er dét jeg har sat på kroppen på billederne. På det sidste billede har jeg givet Babyen sove-
hovedet på. Bamsen kom med babyen - og katteørerne var en gave. Baby's blå øjne er ikke dem hun kom med. Jeg
får åbenbart altid kun kedelige grå-agtige øjne fra Felix, så jeg havde bestilt ekstra øjne i 'deep blue' og 'hazel'
(skulle alligevel bruge ekstra øjne til mine gavehoveder fra sidst. De har ikke fået navn endnu...
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
Akatsuki

Akatsuki

Antal indlæg : 813
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

IndlægEmne: Sv: Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies)   Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies) Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 8:26 am

Hvor er de bare kære! Det er noget rigtig nuser tøj de har på :3
http://fushitebjd.blogspot.dk/
dark_dream

dark_dream

Antal indlæg : 130
Geografisk sted : danmark/nordjylland
Registration date : 04/02/09

IndlægEmne: Sv: Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies)   Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies) Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 9:59 am

KAWAIIIIIIIII!!! hvor er de dog bare nusser og kære og søde og nuttede og og og (*stopper sig selv for anden gang i dag*)
de er bare dejlige!
MuseumBizarro

MuseumBizarro

Antal indlæg : 109
Registration date : 11/07/09

IndlægEmne: Sv: Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies)   Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies) Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 11:07 am

Nøjjj hvor er den baby nuttet, sad og sukkede over den her forleden, jeg skal have mig nogle Puki/Brownier på et tidspunkt Very Happy super mange gange tillykke med dem Razz
http://nickbosse.dk/Museum%20Bizarro/Index.htm
boots

boots

IndlægEmne: Sv: Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies)   Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies) Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 11:18 am

MuseumBizarro: Tak skal du have. Ja - den er super-cute. Jeg kan godt lide at de har holdt igen med farverne i faceup'en denne gang (men jeg skrev nu også og brokkede mig over min anden bestilling - så det er måske derfor). Jeg fatter ikke hvordan de kan lave de supertynde øjenvipper. Jeg har stadig ikke fået taget mig sammen til at give min Puk faceup.....

dark_dream: Hihi - ja - de er dejlige. Smile

Akatsuki: Tøjet de har på er det de kom med. Baby's dragt er dog ikke så gennemført og pæn som dén på firmaets side; men den er da ganske sød alligevel. Jeg regner med at jeg vil bruge den til at lave mønster efter, så hun kan få lidt mere tøj. Det kan vel ikke være så svært (siger hende der ikke kan finde ud af en symaskine - og som sidst hun syede en knap i et par bukser ødelagde både knap og bukser... Wink)
ChibiShin

ChibiShin

Antal indlæg : 158
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 13/01/09

IndlægEmne: Sv: Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies)   Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies) Icon_minitimeSøn Nov 01, 2009 6:40 am

Aww de er vildt søde!! Very Happy tillykke med dem Very Happy De er virkelig bare nuttede!!
wolter
Moderator
wolter

Antal indlæg : 1350
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

IndlægEmne: Sv: Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies)   Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies) Icon_minitimeSøn Nov 01, 2009 6:40 am

Hvor er de bare søde! Smile
Tusind mange gange tillykke med dem! Very Happy
Jeg syns at bamsen er total bedårene!! OwO
http://robinuwolter.weebly.com/
lupus-wolfy

lupus-wolfy

Antal indlæg : 637
Geografisk sted : fyn
Registration date : 28/06/09

IndlægEmne: Sv: Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies)   Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies) Icon_minitimeSøn Nov 01, 2009 7:11 am

hvor er de kærer o^^o
boots

boots

IndlægEmne: Sv: Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies)   Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies) Icon_minitimeSøn Nov 01, 2009 7:22 am

ChibiShin skrev:
Aww de er vildt søde!! Very Happy tillykke med dem Very Happy De er virkelig bare nuttede!!

Tak. Jeg er også vild med dem. Smile

Wolter: Hihi - ja, jeg er også vild med bamsen. Den er bare så cute.

lupus-wolfy: Jeg har et problem med babyen... Jeg kan ikke lade være med at nusse de småbitte fusser... hihi - de minder mig om da mine egne børn var bittesmå (dog ikke så små)...

Edit: Hmmm... når jeg klikker på 'reply' kommer ChibiShin's avatar frem som et lille billede på en hvid skærm... Det er derfor jeg har brugt quote istedet for reply...
lupus-wolfy

lupus-wolfy

Antal indlæg : 637
Geografisk sted : fyn
Registration date : 28/06/09

IndlægEmne: Sv: Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies)   Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies) Icon_minitimeSøn Nov 01, 2009 10:46 am

hehe nice o^^o
Heceta

Heceta

Antal indlæg : 797
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

IndlægEmne: Sv: Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies)   Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies) Icon_minitimeTirs Nov 03, 2009 3:44 am

Hvor er de bare petit og søde. Tillykke med dem ^^
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies)   Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies) Icon_minitime

Præsentation af de nyeste medlemmer af familien (Brownies)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nyeste medlem af familien (Pet Ari Kiki Piggy)
» Præsentation af en herre lækker sofa.~
» Vis os dit nyeste sy-projekt!
» min nyeste dreng :D
» Den nyeste ankomst! (Feeple60 Celine)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: