Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Nyeste medlem af familien (Pet Ari Kiki Piggy) Ons Aug 17, 2011 5:45 am
Her er hun så - min nye, lille grisling. Jeg fandt hende ved et tilfælde på DoA - og så viste det sig at sælgeren boede på Amager. Hvor heldig har man lov til at være. Jeg har ønsket mig hende siden hun først dukkede op hos DollFactory; men da jeg endelig tog mig sammen til at bestille hende, steg hun voldsomt i pris.... Nu er jeg glad for at jeg ventede, for denne lille grisling er bare den sødeste af dem alle. (Hun har endnu ikke fortalt mig sit navn).
???: ''Oink, oink'' - oversat: Hej allesammen på RG..
Pallas Moderator
Antal indlæg : 345 Age : 38 Geografisk sted : Nørrebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Nyeste medlem af familien (Pet Ari Kiki Piggy) Ons Aug 17, 2011 6:14 am
Næææh en fin lille grisling Nu har jeg aldrig været særlig meget til de der dyre-molds, men hun er jo faktisk rigtig nuttet.
boots
Antal indlæg : 426 Age : 63 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 06/02/09
Emne: Sv: Nyeste medlem af familien (Pet Ari Kiki Piggy) Ons Aug 17, 2011 6:16 am
Taak - det synes jeg også. Jeg plejer normalt ikke at klæde mine Anthros på; men hun kom med 4 små, yndige kjoler, så de skal jo da lige prøves.
Souly
Antal indlæg : 140 Age : 31 Geografisk sted : Grenaa Registration date : 09/04/11
Emne: Sv: Nyeste medlem af familien (Pet Ari Kiki Piggy) Ons Aug 17, 2011 6:30 am
Nøhj Hvor er hun sød
Twinny.
Antal indlæg : 139 Age : 25 Geografisk sted : Møn Registration date : 05/06/10
Emne: Sv: Nyeste medlem af familien (Pet Ari Kiki Piggy) Lør Aug 20, 2011 10:25 pm
Nurw nuttede lille grisling<3
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Nyeste medlem af familien (Pet Ari Kiki Piggy)