Emne: Jeres flotteste dukke billede? Fre Dec 11, 2009 7:26 am
Hej. ^^ Hvad er jeres flotteste dukke billede? Vis det gerne frem.
Amano
Antal indlæg : 448 Age : 38 Geografisk sted : Vejle Registration date : 16/11/09
Emne: Sv: Jeres flotteste dukke billede? Ons Jan 06, 2010 9:41 am
Det flotteste...
det sødeste...
Guest Gæst
Emne: Sv: Jeres flotteste dukke billede? Ons Jan 06, 2010 10:07 am
Hmm, det flotteste, det lidt svært at sige da jeg har en del, men må se om jeg ikke kan fiske bare et par stykker frem for ikke at lave denne post for lang.
Dette er fra et tidligere photo-shoot med Riku og Matt (dog ser han ikke sådan ud mere)
Elsker lyset og skyggerne på dette og at han hurtigt kunne forveksles med et menneske da man ikke kan se hans led
Elsker den måde han nærmest ser bebrejdene på en som at sige "han er min, fingrene væk!"
Elsker hans lidt ligeglade attitude på det her
Der er tonsevis af flere billeder (og ja jeg holder meget af Riku), men som sagt ville jeg kunne fortsætte flere sider så lader det blive ved disse ^^
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Jeres flotteste dukke billede? Ons Jan 06, 2010 10:16 am
A doll I miss very much
Saki
Antal indlæg : 137 Age : 34 Geografisk sted : Nordjylland, Aalborg Registration date : 21/08/09
Emne: Sv: Jeres flotteste dukke billede? Ons Jan 06, 2010 11:29 am
Et af de bedste billeder jeg har af min Kazuki.. Tog det for 2½ år siden da jeg var i Norge.
Endnu et fra Norge
Norge, igen. Eneste problem er at han ser for feminin ud -.-
Miu, nok omkring 3 år gammel.
Akuma, ca 3 år gammel, har ingen ide om hvordan jeg fik hende til at stå sådan, men det så godt ud ^^'
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Jeres flotteste dukke billede? Ons Jan 06, 2010 9:43 pm
Sidst rettet af Ponpyon Man Jun 28, 2010 12:45 am, rettet 1 gang
Vincent
Antal indlæg : 215 Age : 39 Geografisk sted : Give Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Jeres flotteste dukke billede? Ons Jan 06, 2010 11:15 pm
RainyXday
Antal indlæg : 102 Age : 30 Geografisk sted : Sønderjylland - Gram Registration date : 05/07/09
Emne: Sv: Jeres flotteste dukke billede? Tors Jan 07, 2010 6:05 am
ÅH Katashi... ^^
Og Lille Haku...
0.o... der er ligesom ingen af mine ynglings billider der af af min egne.. T.T...
Emne: Sv: Jeres flotteste dukke billede? Søn Jan 10, 2010 3:02 am
Jeg har en del fra da jeg havde Sen Ji.. :3
også lidt fra Youkou..
Og selfølgelig også shunei..
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Jeres flotteste dukke billede? Søn Jan 10, 2010 6:15 am
OKAY jeg havde åbenbart flere billeder end jeg troede... ^^;
Fra min julehistorie.. xD
Mørke billeder af Sam får altid øjene til at se så flotte ud! *Q*
Shartiro og Sam!!! <3 <3
total yndlings!!! <3 <3
Kvalitetten er måske dårlig.. Men bare tanken om dette billede får mig til at grine! xD Mest fordi jeg var så dårlig til at tage billeder, og det var Sam's og Ikras's føreste møde!! <3
FOTO GALLERY
Fordi det var til Miki <3 <3
Jeg ELSKER Paint.... -.-'
Fordi jeg bare elsker dig BB <3
Sam og Ikras <3 <3
Okay.. jeg ved godt at der ikke var så meget dukke på.. xD Men elsker det alligevel <3
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
Den er svær ... Jeg synes altid, man kan vende tilbage til sine billeder og finde ting, der kunne have været bedre rent fototeknisk. Omvendt kan man også være lige glad for op til flere fotos. Men jeg skal vælge et enkelt billede, så bliver det det her:
Det blev taget som bidrag til en konkurrence på websiden DeviantArt, så der var mulighed for at bruge lang tid på at prøve sig frem og arbejde med den ene opsætning og rigtig kæle for billedet i efterbehandlingsprocessen også.
(Tak for lån af Kaoru til Kinu! :-))
Gæst Gæst
Emne: Sv: Jeres flotteste dukke billede? Fre Jun 11, 2010 1:09 am
Alle dukkerne er virkelige skønne. <3
Shauni
Antal indlæg : 23 Age : 44 Geografisk sted : Bramming, DK Registration date : 06/06/10
Emne: Sv: Jeres flotteste dukke billede? Søn Jun 27, 2010 10:22 pm