Påske i Herning (ADVARSEL: mange billeder og nøgenhed) OwO
+7
Ponpyon
Rigi-chan
Kurisu
Zhean
BakaYukiko
SavageAngel
nightfly
11 deltagere
Forfatter
Besked
nightfly
Antal indlæg : 247 Age : 37 Geografisk sted : Grenå Registration date : 19/12/09
Emne: Påske i Herning (ADVARSEL: mange billeder og nøgenhed) OwO Fre Apr 22, 2011 11:49 pm
Jeg holdt påske komsammen igår... ^w^ Det var mega hyggeligt, og der blev taget mange billeder... Det tog mig en evighed af overføre og resize billederne, og jeg har endda kun overført havldelen af billederne, og der er stadig 230 billeder... ^w^'
Tak for et dejligt træf alle sammen... ^w^
SavageAngel
Antal indlæg : 57 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 25/11/10
Emne: Sv: Påske i Herning (ADVARSEL: mange billeder og nøgenhed) OwO Lør Apr 23, 2011 2:03 am
Wow, så mange! Tusinde tak for kikket.. Ville så meget ønske at Herning var tættere på Aalborg og jeg også var taget med. Forhåbentligt næste gang ^^ Det ser ihvert fald super hyggeligt ud ^^
nightfly
Antal indlæg : 247 Age : 37 Geografisk sted : Grenå Registration date : 19/12/09
Emne: Sv: Påske i Herning (ADVARSEL: mange billeder og nøgenhed) OwO Lør Apr 23, 2011 2:48 am
Det var det ozz... ^^ Folk kom omkring kl 11 og de første der gik tog først afsted kl 21... Så jeg tror godt jeg kan sige at det var et godt træf...
BakaYukiko
Antal indlæg : 77 Age : 34 Geografisk sted : Danmark =P Registration date : 27/02/09
Emne: Sv: Påske i Herning (ADVARSEL: mange billeder og nøgenhed) OwO Lør Apr 23, 2011 7:57 am
Det var mega hygge! Men stakkels Mich har traumer for livet nu XD han slår kors med fingrende og hvæser hver gang han ser tøsede pynteting hahaha XD Og tusind tak Nightfly! det var meget hygge, med dejligt vejr, god mad, masser af dukker, god vært og fantastisk atmosfære til træffet med gode med-gæster! *dances a victory-dance*
Zhean
Antal indlæg : 202 Age : 33 Geografisk sted : Esbjerg Registration date : 14/09/10
Emne: Sv: Påske i Herning (ADVARSEL: mange billeder og nøgenhed) OwO Lør Apr 23, 2011 8:49 am
BakaYukiko skrev:
Det var mega hygge! Men stakkels Mich har traumer for livet nu XD han slår kors med fingrende og hvæser hver gang han ser tøsede pynteting hahaha XD Og tusind tak Nightfly! det var meget hygge, med dejligt vejr, god mad, masser af dukker, god vært og fantastisk atmosfære til træffet med gode med-gæster! *dances a victory-dance*
HAHAHA Mich skal nødig snakke, når nu han molestede min Chase, imens han var iført tøsede pynteting x'D
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Påske i Herning (ADVARSEL: mange billeder og nøgenhed) OwO Lør Apr 23, 2011 9:19 am
Dejlige billeder! Men damn jeg ser ornli' fjoget ud på alle dem jeg er med på XD Kan godt lide at den store SOOM dukke (Beryl?? *clueless me*) først efter en del billeder og efter blomsterpåsættelse føler sig lidt pinligt berørt over den nudeness. LOL Og så ser hun ikke helt tryg ud ved situationen da ham hendes lille ven sidder ovenpå hende...sorry...men sys hun har et ret underholdende udtryk lige der. Hehe Sidst skal der altså lige indskydes lidt credit til den fantastiske kage!! Mega fed idé!!
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: Sv: Påske i Herning (ADVARSEL: mange billeder og nøgenhed) OwO Søn Apr 24, 2011 12:05 am
>A< I ser ud til at se at hygge jer rigtig T^T >xD og sej kage forresten
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Påske i Herning (ADVARSEL: mange billeder og nøgenhed) OwO Søn Apr 24, 2011 7:33 am
Jeg smidder også lige et par billeder op når jeg lige er færdig med at up-loade dem ^^ ... bliver nok først i morgen... X'D
her er så mine billeder!
Sidst rettet af Ponpyon Man Apr 25, 2011 3:38 am, rettet 1 gang
Naoya-san
Antal indlæg : 35 Age : 44 Geografisk sted : Thüringen Registration date : 06/04/11
Emne: Sv: Påske i Herning (ADVARSEL: mange billeder og nøgenhed) OwO Søn Apr 24, 2011 5:17 pm
This was surely amusing. So a lot of pretty Dolls and thus nice weather, there does a meeting to even more fun ^ ___ ^
BakaYukiko
Antal indlæg : 77 Age : 34 Geografisk sted : Danmark =P Registration date : 27/02/09
Emne: Sv: Påske i Herning (ADVARSEL: mange billeder og nøgenhed) OwO Man Apr 25, 2011 2:54 am
Citat :
HAHAHA Mich skal nødig snakke, når nu han molestede min Chase, imens han var iført tøsede pynteting x'D
Sandt sandt =P Var også mig der gave Chase den pinke wig med blomster på XD jeg tror han hader mig efter det xD
Zhean
Antal indlæg : 202 Age : 33 Geografisk sted : Esbjerg Registration date : 14/09/10
Emne: Sv: Påske i Herning (ADVARSEL: mange billeder og nøgenhed) OwO Man Apr 25, 2011 3:00 am
BakaYukiko skrev:
Citat :
Sandt sandt =P Var også mig der gave Chase den pinke wig med blomster på XD jeg tror han hader mig efter det xD
HAHA xD...min erfaring lige nu er at han ignorerer mig ^^'' "hvor kunne du lade dem gøre det i mod mig" siger hans ansigtudtryk nærmest x'D
men af en eller anden grund, siden vi kom hjem har han poseret med de her "lækre" ansigtstræk..som om han nærmest inderst inde nød den lille "opmærksomhed" ^^''
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Påske i Herning (ADVARSEL: mange billeder og nøgenhed) OwO Man Apr 25, 2011 3:41 am
så har jeg også smidt lidt billeder op ;)
flame_angel
Antal indlæg : 135 Age : 39 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Påske i Herning (ADVARSEL: mange billeder og nøgenhed) OwO Fre Apr 29, 2011 9:07 am
wow, så mange smukke dukker og fantastiske billeder !!!
Opiya
Antal indlæg : 146 Age : 34 Geografisk sted : Køge, Sjælland, Danmark Registration date : 29/01/10
Emne: Sv: Påske i Herning (ADVARSEL: mange billeder og nøgenhed) OwO Fre Maj 13, 2011 7:31 am
*hvin* hvem ejer den dejlige faundukke, og hvad for en mold er hun???? o* 3*o
Marha
Antal indlæg : 404 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 09/02/10
Emne: Sv: Påske i Herning (ADVARSEL: mange billeder og nøgenhed) OwO Fre Maj 13, 2011 7:58 am
Opiya - Det må være mig Hihi... Hun hedder Lilith og er en Soom Amber - Pure spirit ^__^
Opiya
Antal indlæg : 146 Age : 34 Geografisk sted : Køge, Sjælland, Danmark Registration date : 29/01/10
Emne: Sv: Påske i Herning (ADVARSEL: mange billeder og nøgenhed) OwO Fre Maj 13, 2011 8:02 am
o* 3*o tror lige jeg har fundet den perfekte mold til min drømmedukke xD elsk på det ansigt og de faunben <3<3<3<3 Jeg misunder dig ;P
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Påske i Herning (ADVARSEL: mange billeder og nøgenhed) OwO
Påske i Herning (ADVARSEL: mange billeder og nøgenhed) OwO