Sælger: Luts ZUZU delf WOLFFY the hunter limited edition Jeg har valgt at sælge min søde lille ulv, fordi han ikke får den kærlighed han fortjener mere.
Luts original salgsopslag:
http://dec712241.gdreamweb.com/shop/step1.php?number=167&b_code=B20101202056746Han er lavender gray skin, som vil sige at han har et lilla skær når man ser på ham, men at han ser grå ud på billeder. Jeg kan ikke se at han er gulnet, har sørget for altid at lægge ham tilbage i sin kasse når han ikke blev ”brugt” hans elastik er stadig god, men han har lidt problemer med at stå op. Det har noget at gøre med det lidt tunge hoved, men lidt ståltråd eller lim burde klare det hvis det bliver for træls.
Desværre er hans hale magnet ikke alt for stærk, så den er røget af et par gange, hvilket også gør at den er chippet en del, har vedlagt billede. Ellers fejler hans face-up og body blush ikke noget. Spørg endelig hvis du har brug for flere billeder.
Han kommer med:
(alt det du kan se på billede, men remser lige op)
Original kasse plus to puder
ZUZU delf folder
Wolffy hunter tøj
Extra sæt tøj – t-shirt, shorts og solbriller
En barbie jakke, ærmerne er lidt lange, man han kan nu godt passe den
Rød sløjfe og bjælde
Pris: 1200 900 eksklusiv forsendelse Jeg bor i Silkeborg og sender gerne med posten, men jeg tager ikke ansvar for hvis der sker noget undervejs med post dk.
Jeg er næsten aldrig på her mere, så hvis du er interesseret, kan jeg fanges på sms
30282203 med blitz (den hvide plet i hans pande er fra glimmer)
uden blitz
Hale med chipping