A cute prince... Or wait, a princess! [Eli::SOOM Beyla]
+3
Nalilou
mystearica
Chazzi
7 deltagere
Forfatter
Besked
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: A cute prince... Or wait, a princess! [Eli::SOOM Beyla] Tirs Jan 19, 2010 10:53 am
Først og fremmest fandt jeg ud af, at min lille Eli altså var en pige og ikke en dreng, som jeg ville have da jeg købte hende xD Derudover har jeg endelig anskaffet mig et spejlrefleks kamera og det skal jo leges med! Er ikke så meget inde i det endnu, men her er lidt billeder, jeg tog til aften ^^ Tøjet er egentlig et drenge sæt, men blev nødt til at prøve det på hende!
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: A cute prince... Or wait, a princess! [Eli::SOOM Beyla] Tirs Jan 19, 2010 11:09 am
nurrrh hun er noget af det sødeste jeg har set
Nalilou
Antal indlæg : 126 Age : 35 Geografisk sted : Puerto Rico Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: A cute prince... Or wait, a princess! [Eli::SOOM Beyla] Tirs Jan 19, 2010 12:25 pm
I really like the lips! o.o very nice wig on her ;3; loves ittt
Ziggimaguagua
Antal indlæg : 138 Age : 34 Geografisk sted : Danmark, København NV Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: A cute prince... Or wait, a princess! [Eli::SOOM Beyla] Tirs Jan 19, 2010 7:45 pm
Arh hun er smuk Elsker især det andet billede. Det er et fantastisk lys/skygge du har fået i øjnene. Totalt adorabel! Synes heller ikke tøjet er et problem, det giver hende sådan et lidt kært tom-boy look.
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: A cute prince... Or wait, a princess! [Eli::SOOM Beyla] Tirs Jan 19, 2010 9:00 pm
Hvor er Eli dog bare kær, sikke et lækkert outfit. Og syntes bestemt ikke det gør noget at hun ser lidt drenget ud Elsker farven på hendes wig.
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: A cute prince... Or wait, a princess! [Eli::SOOM Beyla] Ons Jan 20, 2010 2:28 am
Awr altså, hvor er hun dejlig. Kan super godt lide hun har drengetøj på - don't change it! ^^
Kan rigtig godt lide billede nummer 2, det ser meget realistisk ud for sådan en bette en at sidde sådan
gogojimmy
Antal indlæg : 51 Age : 36 Geografisk sted : Christiansfeld Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: A cute prince... Or wait, a princess! [Eli::SOOM Beyla] Ons Jan 20, 2010 9:13 am
nuårh hvor er hun altså fin ! jeg elsker hendes øjne - er helt vild med øjne uden pupil. tillykke med hende (og kameraet) n_n
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: A cute prince... Or wait, a princess! [Eli::SOOM Beyla] Lør Jan 23, 2010 11:35 am
1000 tak for alle de søde kommentarer ^^ Er glad for at I godt kan lide billede nr. 2 - blev også selv ret godt tilfreds med det! Normalt vil Eli nok slet ikke have drenge tøj på, men blev lige nødt til at afprøve det, ellers ville det have lagt helt indtil min Afi kommer hjem D:
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: A cute prince... Or wait, a princess! [Eli::SOOM Beyla]
A cute prince... Or wait, a princess! [Eli::SOOM Beyla]