Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: You smell dead [Soom Sard] Tirs Jan 06, 2009 8:10 am
Havok luvs you all!
BONUS:
Mens undertegnede rullede rundt på jorden og tog billeder, begyndte kavaleren at rode med Balthazar. Han var meget stolt, da han kunne få ham til at stå selv. Såååh ... rigtige drenge leger også med dukker. ^^
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: You smell dead [Soom Sard] Tirs Jan 06, 2009 8:15 am
Uuuh, superlækre billeder x3 Omgivelserne er perfekte! ^^
Guest Gæst
Emne: Sv: You smell dead [Soom Sard] Tirs Jan 06, 2009 8:33 am
Awws, we luvs you too Havok <3 (^w^ Virkeligt lækre billeder og baggrund som han gør sig rigtig godt i!
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: You smell dead [Soom Sard] Tirs Jan 06, 2009 8:55 am
HAVOOOK! QwQ *fangirl* Jeg ELSKER den dreng T___T Og billederne er lækre som altid :3
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: You smell dead [Soom Sard] Tirs Jan 06, 2009 9:26 am
Brilliant pictures as always! Var I så heldige at finde teksten på de første billeder, eller var I selv ude med spraydåser? - oi, og kavaleren skal da vises frem noget mere ;D
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: You smell dead [Soom Sard] Tirs Jan 06, 2009 9:29 am
OMFG det er fa**** det smukkeste shoot af en Sard jeg nogensinde har set
Hold kæft hvor er det bare lækkert at se på altså!
Havok is such a studd
Gii-sama
Antal indlæg : 60 Age : 34 Geografisk sted : Under en akatsuki kappe Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: You smell dead [Soom Sard] Tirs Jan 06, 2009 12:02 pm
omg, hvor er de fine!!!! Gud jeg E L S K E R dine dukker! Squeee!
Rigtig gode billeder, super poses :3
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: You smell dead [Soom Sard] Tirs Jan 06, 2009 1:04 pm
Det er jo en gal fed baggrund til de billeder! Og jeg elsker den måde du har efter redigeret billederne på. Synes altid de baggrunde du bruger til billeder står fantastisk til dine dukker. Elsker det første billede, ved ikke lige hvorfor /: synes bare det er vildt fedt.
Leechy Admin
Antal indlæg : 182 Age : 42 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: You smell dead [Soom Sard] Tirs Jan 06, 2009 10:17 pm
Namnamnaaaaam!!!!! Fede billeder (som altid) Havok er for najs!! Jeg har ingen fornuftige ting at sige overhovedet, men tak for at smide flere hottie-billeder op (man kan ikke få nok)
...ad, han lugter af rådnende dyr? (hvad jeg forbinder med at lugte død) temmeligt ulæks, og ikke det bedste scoretrick.... han bliver nød til kun at date snottede folk?!! ØV
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: You smell dead [Soom Sard] Ons Jan 07, 2009 4:13 am
LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL! *over bonus billed* xD Det skal jeg så meget vise til min kæreste!! Det er nemlig SANDT!
Og så lige et langt DROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL! Han er bare über skøn joooo D: <3 Oh God, you! Jeg har ellers sværget ved mine sutsko at jeg ikke vil være fangirl, men han smelter mig som smør x___x; Det er bare nogle kanont gode billeder og scenariet er jo genialt! Selv lavet?? :0
TrekkieGrrrl
Antal indlæg : 58 Age : 59 Geografisk sted : Århus Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: You smell dead [Soom Sard] Ons Jan 07, 2009 6:30 am
Oh wow!
hvor er det en FED billedserie! Fantastisk sted de billeder er taget, det er bare så perfekt!
Og billedet af Kavaleren er bare for genialt!
KONFETTI
Antal indlæg : 79 Age : 33 Geografisk sted : Nykøbing Sj. Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: You smell dead [Soom Sard] Ons Jan 07, 2009 7:44 am
Mega fed billedeserie! = D Og er HELT vild med baggrundene, pink og sort grafitti! <3 Loove! Og så er Havok jo også noget guf for øjnene 8D
Fedt bonusbillede! xD Dejligt at se det ikke kun er os piger der kan finde på at rode ved de herlige dukker (:
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: You smell dead [Soom Sard] Tors Jan 08, 2009 11:36 pm
rigtig seje billeder.. omgivelserne... farverne det er bare totalt perfect
og godt bonusbillede.. sådan skal det være
Cherizard
Antal indlæg : 47 Age : 31 Geografisk sted : Vestjylland, struer Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: You smell dead [Soom Sard] Fre Jan 09, 2009 2:19 am
Jeg elsker simpelhent alle detaljerne på din dukke!x3
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: You smell dead [Soom Sard] Lør Jan 10, 2009 5:47 am
Og så var det jo, at jeg helt glemte at svare på den her, selvom jeg egentlig ville. Nå, bedre sent end aldrig. :-) Dejlig rå billeder; det klæder dem at være en anelse grynede og med stærke kontraster. Og Havok er nu engang flot. :-)
Lucie Admin
Antal indlæg : 116 Age : 42 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: You smell dead [Soom Sard] Søn Jan 11, 2009 12:01 am
Yeah, baby... *ulvehyl*
Kæft, hvor er han m**********n' lækker. Vildt gode farver og baggrunde til ham. Er du sikker på han ikke kunne tænke sig at møde en kollega, godt nok fra en anden afdeling...? Jeg kender en der ville se godt ud sammen med ham :3