Antal indlæg : 149 Age : 40 Geografisk sted : København Registration date : 29/12/08
Emne: Valentin (Soom Sard (og Soom Beryl) ) Man Apr 05, 2010 6:49 am
Oh Angst, jeg postede det her lille random photoshoot af Val på doa, og hvem for flest kommentarer? Lex, selvom han kun er på et billede D: Lucie er ikke holdt op med at grine endnu XD; Så nu håber jeg lidt at nogen her inde vil synes at min Val også er fin, nå!
Bonus picture
Gæst Gæst
Emne: Sv: Valentin (Soom Sard (og Soom Beryl) ) Man Apr 05, 2010 6:51 am
nomnomnom<3 Val er så dejlig lækker'læk 'lækker 8D<3<3 *elskelsk*
Jeg kan specielt godt lide det første og det sidste med Val alene, han ser dejlig mystisk ud på dem.
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: Valentin (Soom Sard (og Soom Beryl) ) Man Apr 05, 2010 6:55 am
nogen gode billeder ^^ og gode vinkler kan godt li billede 3 og 4 ^^
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Valentin (Soom Sard (og Soom Beryl) ) Man Apr 05, 2010 7:12 am
VAL!!! QwQ <3 jeg elsker dig!! Nogle dejlig og naturlige billeder af den dejlige Val! ^^
Sikke dog han kan stirrer på Lex! :O
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Valentin (Soom Sard (og Soom Beryl) ) Man Apr 05, 2010 7:19 am
Wow.. Lex er bare så hot!! Han er bare smuk og lækker og helt fantastisk, ville ønske der var flere billeder af ham (ikke kun her, men hele tiden!) eller at han tilhørte mig!! Må simpelthen møde ham i virkeligheden på et tidspunkt, jeg har jo udviklet mig til fangirl
haha.. driller dig Kinu (fordi du havde overmalet stabens dukker <_<) Val er skøn <3 virkelig smuk, og de billeder du har taget af ham er rigtig gode! Jeg er vild med billede nr. 2 og 3 Uden briller virker han så privat og.. som om han tænker og... mums ^3^
Vil være skønt med endnu flere billeder af din dreng også!
.. og elsker Omake billedet! xD Val ser vild godt og levende ud på det billede, elsker hvordan begge fyre kigger op i kameraet ^w^
AnMaNi
Antal indlæg : 317 Age : 42 Geografisk sted : KBH Registration date : 30/01/09
Emne: Sv: Valentin (Soom Sard (og Soom Beryl) ) Man Apr 05, 2010 7:32 am
Val er for lækker, jeg Eeeeeeeeeelsker hans profil, hans læber og kæbe er bare mums! ^^
Lex er nu også dejlig
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Valentin (Soom Sard (og Soom Beryl) ) Man Apr 05, 2010 9:01 am
The first picture officially killed me. Valen er nom! 8D Farvetonerne - eller måske manglen på samme - giver billederne en lækker effekt. Much win was had. <3
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Han er bare smuk! Det kan man bare ikke komme uden om! elsker ham med briller. deet gør bare et eller andet. Billederne er rigtig godt taget. Enkel, men meget gode!!!
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Jeg elsker hvordan hans udtryk skifter alt afhænig af om han har briller på eller ej ^^ Og så er Val jo utrolig dejlig, og du tager rigtig gode billeder. Og Lex er jo lækker som altid <3
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Antal indlæg : 182 Age : 42 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Valentin (Soom Sard (og Soom Beryl) ) Søn Apr 11, 2010 7:36 am
Vand på Valen! for han er lidt for hawt! Jeg synes virkelig du er blevet super til at style hans hår!! Mums!! Jeg savner hans slips... men han er måske casual dressed? XD
...og selvfølgelig er Lex også en cutie!!
LiChan
Antal indlæg : 178 Age : 36 Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg) Registration date : 14/04/09