A litte trip to the Garden (Amber-pure sprit and Abel) [heavy Image]
3 deltagere
Forfatter
Besked
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: A litte trip to the Garden (Amber-pure sprit and Abel) [heavy Image] Fre Feb 05, 2010 12:51 pm
Ja jeg var så taget ud til mine bedsteforældre for noget tid tilbage. Altså godt at besøge dem. Og vejret var dejligt! Så jeg tog Dakota og Dennie med mig. Solen skinnede og det var iskoldt. Perfekt vejr til at tage billeder i. Solen var dog begyndt en smule at gå ned da jeg endelig kom ud til mine bedsteforældre, men det gjorde ikke ret meget.
Jeg har redigeret billederne en smue, men det er meget lidt. Da jeg ikke har alle de der fancy redigerings programmer!
Dennie: HHHEEEJJJJ..LOOK AT ME!
Bonus
Dette billede havde jeg faktisk lavet til Januar-fotoudfordringen, men nåede sgu ikke at lægge det ind. Desværre!!! Men her kommer det så, da jeg brugte så meget tid på at lave det.
Sidst rettet af Isabella Lør Feb 06, 2010 1:13 am, rettet 1 gang
Dustbunnie
Antal indlæg : 175 Age : 71 Geografisk sted : Århus - sådan omtrent. Registration date : 22/01/10
Emne: Sv: A litte trip to the Garden (Amber-pure sprit and Abel) [heavy Image] Fre Feb 05, 2010 12:59 pm
Sikken nogle dejlige billeder. Jeg elsker lyset. Især kan jeg godt lide nummer 12 - P1260041 og det sidste inden bonus billederne P1260053.
Dustbunnie
RainyXday
Antal indlæg : 102 Age : 30 Geografisk sted : Sønderjylland - Gram Registration date : 05/07/09
Emne: Sv: A litte trip to the Garden (Amber-pure sprit and Abel) [heavy Image] Lør Feb 06, 2010 1:26 am
uuhh... Jeg kunne bruge hele dagen på at kigge på Dakota... ^^ Hun er så flot...
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: A litte trip to the Garden (Amber-pure sprit and Abel) [heavy Image] Lør Feb 06, 2010 1:42 am
RainyXday: Tak fordi du syntes Hun er så flot. Så må jeg jo nok også heller tage hende med til træf her den 7 febuar. Dog er hun en pine at få til at stå op. Det tog mig godt nok en krig at få hende til at stå selv. -.- Virkelig irriterne. Dukker med dyre ben er The Pain In The Ass! ellers jeg er bare uheldig.
Dustbunnie: nr 12 er også en af mine ynglings billeder. Skruede også helt op på den kanp der hed varme eller s¨dan noget. Så hele billedet fik det look der.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: A litte trip to the Garden (Amber-pure sprit and Abel) [heavy Image]
A litte trip to the Garden (Amber-pure sprit and Abel) [heavy Image]