Lige for tiden Spammer jeg lige RG med masser af billeder.
Jeg kan bare ikke lade vær.
Jeg havde været hjemme hos forældrene fordi min kamera-oplader var forsvundet og min søster havde en oplader magen til min jeg kunne bruge.
Da jeg ikke havde tålmodighed eller tid nok til at vende på at mit kamera blev opladet. Lånte jeg mine forældres i stedet.
Det var et perfekt vejr og solen stod lige som den skulle...så bruges skulle det.
Jeg havde lige fået lavet Faceup på Eric og Dennie så det var jo en fantasisk grund til at tage billeder.
Det var mine første rigtige Faceups.
Jeg syntes at mine billeder blev rigtig gode. Der er heller ikke gjort noget ved dem overhovedet.
Dennie har en forkert Wig på, men jeg kunne ikke lige finde den rigtige Wig til ham. :S
Dog er den rigtige fundet igen (havde lagt den i dukketasken, som jeg åbenbart ikke havde tjekket ordenligt i gennem da jeg ledte hehe)
Dakota skulle jo også lige meget. Syntes hun trængte til lidt opmærksomhed.
I er meget velkommen til at give Kretik eller bare sige jeres mening omkring billederne i det hele taget.
1)2) 3)4) 5) 6) 7) 9) 10) 11) 12)13) 14) 15)16) 17) 18)Bonus billeder:19) Dennie, Eric og Jeg(Isabella)
20+21) Mine To hunde Freja(øverst) og Molly(nederes) De nød godt at min lille billede-tagnings-tur.
De var med ude at gå over på skolen der lægger lige overfor hvor jeg bor. To søde piger var også der over, som så legede med dem i mens jeg tog billeder.
De syntes mine dukker var flotte og sprugte om det var billeder til noget tøj der ville komme ud i butikker. hehe
22) Solnedgang. JEg tog dette som det sidste billede inden jeg tog hjem. Kunne ikke stå for det. Det var bare smukt.
Så jeg syntes at jeg ville dele det med jer også.
undskylde for allerede billederne, men jeg havde gjort hvad jeg kunne for at det ikke skulle blive så mange, men det var svært.
Hope You All Joyed Them.