Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Ariadoll 14yrs D-cup Bust BODY [dukke nøgenhed]

Go down 
+2
Manna
Souly
6 deltagere
ForfatterBesked
Souly

Souly


Antal indlæg : 140
Age : 31
Geografisk sted : Grenaa
Registration date : 09/04/11

Ariadoll 14yrs D-cup Bust BODY [dukke nøgenhed] Empty
IndlægEmne: Ariadoll 14yrs D-cup Bust BODY [dukke nøgenhed]   Ariadoll 14yrs D-cup Bust BODY [dukke nøgenhed] Icon_minitimeFre Jun 08, 2012 4:51 am

Min Ariadoll krop ankom idag Very Happy

Ariadoll 14yrs D-cup Bust BODY [dukke nøgenhed] BodyBoxOpeningp1Ariadoll 14yrs D-cup Bust BODY [dukke nøgenhed] BodyBoxOpeningp2
Ariadoll 14yrs D-cup Bust BODY [dukke nøgenhed] BodyBoxOpeningp3Ariadoll 14yrs D-cup Bust BODY [dukke nøgenhed] BodyBoxOpeningp4Ariadoll 14yrs D-cup Bust BODY [dukke nøgenhed] BodyBoxOpeningp5

Jeg skal have strammet hendes elastik lidt, hun er en smule floppy... men hun kan stå!

Og så passer kroppen rigtig fint i farven med mit DOD hovede.
Tilbage til toppen Go down
http://soule-evans.deviantart.com
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Ariadoll 14yrs D-cup Bust BODY [dukke nøgenhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Ariadoll 14yrs D-cup Bust BODY [dukke nøgenhed]   Ariadoll 14yrs D-cup Bust BODY [dukke nøgenhed] Icon_minitimeFre Jun 08, 2012 5:02 am

Those boobs :3 Det er altid dejlig at få en krop der matcher, og det må være lækkert at hun også kan have high heels men er det ikke træls at det er hele ben?
Tilbage til toppen Go down
Souly

Souly


Antal indlæg : 140
Age : 31
Geografisk sted : Grenaa
Registration date : 09/04/11

Ariadoll 14yrs D-cup Bust BODY [dukke nøgenhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Ariadoll 14yrs D-cup Bust BODY [dukke nøgenhed]   Ariadoll 14yrs D-cup Bust BODY [dukke nøgenhed] Icon_minitimeFre Jun 08, 2012 5:35 am

Manna: Ja, boobs everywhere XD Og hmmm... jeg kan godt lide, at der er hele under-benet på de højhælede fødder... Hun er nemmere at få til at stå op på den måde, da hendes ankler ikke ligesom glider i leddet... fordi der ikke er noget led.

Ellers er det nemt nok at få nogle højhælede fødder som jeg kan sætte på de flade ben hvis det er C:
Tilbage til toppen Go down
http://soule-evans.deviantart.com
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Ariadoll 14yrs D-cup Bust BODY [dukke nøgenhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Ariadoll 14yrs D-cup Bust BODY [dukke nøgenhed]   Ariadoll 14yrs D-cup Bust BODY [dukke nøgenhed] Icon_minitimeFre Jun 08, 2012 7:37 am

Uhh, jeg er slet ikke misundelig! XD
Det er bare sådan en flot krop - glæder mig til, at jeg selv får fingrene i en en dag. Tillykke med den. ^^
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ariadoll 14yrs D-cup Bust BODY [dukke nøgenhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Ariadoll 14yrs D-cup Bust BODY [dukke nøgenhed]   Ariadoll 14yrs D-cup Bust BODY [dukke nøgenhed] Icon_minitimeFre Jun 08, 2012 8:13 am

Lækker (barmfager) dame dér! :-O Tillykke med hende Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Ariadoll 14yrs D-cup Bust BODY [dukke nøgenhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Ariadoll 14yrs D-cup Bust BODY [dukke nøgenhed]   Ariadoll 14yrs D-cup Bust BODY [dukke nøgenhed] Icon_minitimeFre Jun 08, 2012 8:23 am

Det er godt nok en flot krop Very Happy Uhh, og de ben cheers

Jeg glæder mig til at se din pige færdig! Det er spændende at se det DoD hoved som en pige - er det Lahoo hovedet hedder?
Tilbage til toppen Go down
Katia

Katia


Antal indlæg : 92
Age : 36
Geografisk sted : Lille Skensved
Registration date : 29/12/08

Ariadoll 14yrs D-cup Bust BODY [dukke nøgenhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Ariadoll 14yrs D-cup Bust BODY [dukke nøgenhed]   Ariadoll 14yrs D-cup Bust BODY [dukke nøgenhed] Icon_minitimeFre Jun 08, 2012 8:28 am

Boobs.... omg.. those boobs... 14 år? ... but.. booobs...

Men kæft jeg er fan af de der hæle-ben Very Happy Og det var dælme godt ramt med DOD resin matchen waow o.o og flot manicure Very Happy .. og.. boobs!!!
Tilbage til toppen Go down
http://www.katia.dk
Souly

Souly


Antal indlæg : 140
Age : 31
Geografisk sted : Grenaa
Registration date : 09/04/11

Ariadoll 14yrs D-cup Bust BODY [dukke nøgenhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Ariadoll 14yrs D-cup Bust BODY [dukke nøgenhed]   Ariadoll 14yrs D-cup Bust BODY [dukke nøgenhed] Icon_minitimeFre Jun 08, 2012 9:11 am

Chazzi: Nej hvorfor skulle du dog også være det? Ingen grund til misundelse. Nope. None at all. Jeg vil gerne selv have flere, faktisk, men tror jeg vil gå efter dem som Switch sælger da de skulle posere bedre (ifølge switch) og så skulle deres halse være bedre?

Kurisu: Mange tak! Ja hun er ret lækker XD

Prinsessen: Ja, det er et Lahoo hovede Very Happy han gør jeg sig ganske godt som pige, faktisk. Men skal klart have en anden faceup. Og skal også have noget bedre tøj til hende, hendes trøje lige nu viser ikke rigtig hendes former nok synes jeg.

Katia: Ja jeg ved ikke helt hvad de tænkte på XD Kender ikke nogen 14-årige med så stor barm. Jeg elsker virkelig hendes ben! Jeg vil godt have fingrene i nogle almindelige højhælede fødder, til at lege med... men jeg kan virkelig godt lide hendes ben! Og ja det var ret heldigt. Var lidt nervøs da jeg fik at vide af hovedets sidste ejer at det var gulnet en del... men det passede åbenbart godt i farven til Ariadolls normal skin C:
Tilbage til toppen Go down
http://soule-evans.deviantart.com
Sponsoreret inhold





Ariadoll 14yrs D-cup Bust BODY [dukke nøgenhed] Empty
IndlægEmne: Sv: Ariadoll 14yrs D-cup Bust BODY [dukke nøgenhed]   Ariadoll 14yrs D-cup Bust BODY [dukke nøgenhed] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ariadoll 14yrs D-cup Bust BODY [dukke nøgenhed]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Dukke udstilling i Århus (nøgenhed)
» Velkommen Hjem Minty! - Nobilitydoll Aria [Mange/Store Billeder og Dukke Nøgenhed]
» Bade dag (Nøgenhed)
» En Fantasi (nøgenhed)
» Kai [DoD Lahoo on B&G boy body]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Ankomst- og træfgalleri-
Gå til: