Første forsøg på body blushing - doll nudity warning! xD
+3
DekinaiYo
jeanet kaulitz
manda
7 deltagere
Forfatter
Besked
manda
Antal indlæg : 118 Age : 33 Geografisk sted : Roskilde, Danmark Registration date : 05/01/09
Emne: Første forsøg på body blushing - doll nudity warning! xD Tirs Jan 06, 2009 10:09 am
Så fik min kære Ayami sin første bodyblushing. :3 Prøvede mig bare frem med mine pastelkridt og lidt akvarelblyanter, konstruktiv kritik modtages meget gerne. n_n Billeder taget i forskellige belysninger og med og uden blitz.
Sidst rettet af manda Fre Jan 09, 2009 4:45 am, rettet i alt 2 gange
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Første forsøg på body blushing - doll nudity warning! xD Tirs Jan 06, 2009 7:00 pm
Jeg synes det er flot. Hendes nibbles (må man skrive det?!) har en god naturlig farve til hende ^^
Kunne være fedt at add'e et modermærke eller noget? ^^
manda
Antal indlæg : 118 Age : 33 Geografisk sted : Roskilde, Danmark Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Første forsøg på body blushing - doll nudity warning! xD Tirs Jan 06, 2009 10:51 pm
Mange tak! n_n Og ja, jeg håber da at man må skrive det. XD De er blushet lidt lysere øverst og så brugte jeg vist også lidt akvarelblyant til skyggelægning. Men god ide med skønhedspletter og sådan på kroppen, hun har jo en på kinden. : D Laver måske også noget tattoo på et tidspunkt. Hun fik forresten opfrisket sin faceup i samme omgang, hendes skønhedsplet og det yderste af øjenskyggen var slidt af. (Hendes arme har det med at lave face palm Dx Det havde faceuppen ikke så godt af.. XD)
DekinaiYo
Antal indlæg : 188 Age : 33 Geografisk sted : København Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Første forsøg på body blushing - doll nudity warning! xD Fre Jan 09, 2009 4:38 am
Er det første gang du laver body blusing? I så fald er det sgu meget imponerende. Specielt den tonede mave, og skulderbladene xD Dem er jeg forelsket i <3 Og som jeanet kaulitz siger: VILD PÆNE NIPPLES!
manda
Emne: Sv: Første forsøg på body blushing - doll nudity warning! xD Fre Jan 09, 2009 4:44 am
Ja det er første gang jeg laver bodyblushing, prøvede mig bare frem. Mange tak for rosen. n_n Hov, jeg kan se at en masse af mine billeder er blevet slettet fra photobusket, de var åbentbart for frække. XD Æj, det er en dukke, for hewlede! >__<;; Geez...
Kaneko
Antal indlæg : 208 Age : 31 Geografisk sted : The Time Vortex Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Første forsøg på body blushing - doll nudity warning! xD Lør Jan 10, 2009 9:29 pm
Woow... det er en utroligt flot bodyblushig.. som de andre har sagt, er specielt maven og hendes nipples imponerende.
Det har du talent for ^.^
manda
Emne: Sv: Første forsøg på body blushing - doll nudity warning! xD Man Jan 12, 2009 10:07 am
Kaneko> Tusind tak! :3
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Første forsøg på body blushing - doll nudity warning! xD Ons Jan 21, 2009 1:29 am
Synes du har gjort det kanont godt! Det svære ved body blush er at vælge de korrekte farver at blushe med samt sørge for at det ikke bliver for ekstremt ^^ Det skal være lige nok til at kameraet kan opfange det og synes du har gjort det godt. Den ulempe der så er nu hvor kroppen af dækket af MSC er at de bliver lettere snavset, så et godt råd ville være at du skaffede dig magic sponges som du nemt kunne rengøre hende med i ny og næ!
manda
Emne: Sv: Første forsøg på body blushing - doll nudity warning! xD Ons Jan 21, 2009 3:43 am
Xandorram> Mange tak Og jep, det har jeg også bemærket. xD Hvor kan man få fat i magic sponges?
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Første forsøg på body blushing - doll nudity warning! xD Ons Jan 21, 2009 3:50 am
manda skrev:
Xandorram> Mange tak Og jep, det har jeg også bemærket. xD Hvor kan man få fat i magic sponges?
Silvan. Under navnet Vileda ^^
TrekkieGrrrl
Antal indlæg : 58 Age : 59 Geografisk sted : Århus Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Første forsøg på body blushing - doll nudity warning! xD Ons Jan 21, 2009 4:40 am
Ooh det er du sluppet godt afsted med! Det ser rigtig godt ud! Hun har en lidt spøjs "revne" men det er jo molden og ikke din blushing - ryggen er så flot - og brystvorterne er perfekte!
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Første forsøg på body blushing - doll nudity warning! xD Ons Jan 21, 2009 4:51 am
Jeg er enig i, hvad der er blevet sagt! Du har gjort et supergodt arbejde! ^^ Det ser også umiddelbart ud, som om du har fået det meget jævnt del - hvis man skal udtrykke det sådan
manda
Emne: Sv: Første forsøg på body blushing - doll nudity warning! xD Ons Jan 21, 2009 10:49 pm
Jeanet Kaulitz> Mange tak for den info : D
Trekkiegrrrl> yup, det er molden xD men tak
Astrid: tak n__n det er lavet ved at skrabe lidt pulver af mine pastelkridt og så bare gå løs med penslen xD
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Første forsøg på body blushing - doll nudity warning! xD
Første forsøg på body blushing - doll nudity warning! xD