Infinitidoll Daniel og SOOM Obsidius Ben [Warning: Doll Nudity]
2 deltagere
Forfatter
Besked
Souly
Antal indlæg : 140 Age : 31 Geografisk sted : Grenaa Registration date : 09/04/11
Emne: Infinitidoll Daniel og SOOM Obsidius Ben [Warning: Doll Nudity] Tirs Aug 07, 2012 12:05 am
Billederne er altså blevet redigeret på photobucket, men der kan gå lidt tid før man kan se det her i tråden.
Så kom han endelig! Efter en lang layaway på lidt over et halvt år plus two en halv måned til produktion og forsendelse.
Min dejlige dreng, Danny, er endelig hjemme!
Det er nogle dage siden han kom, men har først fået uploadet billederne til photobucket nu.
Og mine Obsidius ben kom idag! Så kan min Hybrid dreng snart blive blushet! Jeg har ikke nogle billeder af kassen de kom i, det var bare en skotøjsæske så så spændende var den heller ikke.
SOOM resinen virker lidt mørkere på billederne end i virkeligheden, den passer faktisk ret godt med Doll Family's resin. Måske har jeg bare været heldig at Obsidius resin bare var en farve som var tæt på DF pink resin.
Hibari
Antal indlæg : 74 Age : 30 Geografisk sted : Et lille fint slot :3 Registration date : 13/11/09
Emne: Sv: Infinitidoll Daniel og SOOM Obsidius Ben [Warning: Doll Nudity] Tirs Aug 07, 2012 5:42 am
Det var godt nok længe at vente, men han liner bestemt en der har været ventetiden vær. Glæder mig til at se mere af ham :3
Infinitidoll Daniel og SOOM Obsidius Ben [Warning: Doll Nudity]