Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Iplehouse Rex (i real skin) som pirat! Ons Mar 25, 2015 9:19 am
Iplehouse har det med at lave auktioner på nogle af deres knapt-så-perfekte dukker, og i de auktioner kan man finde nice dukker til billige penge. Og det var lige hvad jeg gjorde. De satte Rex op som auktion, og fra første øjeblik jeg så ham, vidste jeg, at jeg ville have ham. Jeg har længe overvejet en Rex som pirat sammen med min Morgan, og da jeg så ham her, var jeg solgt. Han har nogle små skader, men det er simpelthen så svært at se, at jeg er ligeglad. Han har bl.a. en blå prik på den ene kind (det næstsidste billede er taget mod den kind med den blå prik - kan I se den?). Og når det betyder man kan få en Iplehouse EID mand til billige penge (og fed faceup og body blushing), så siger jeg gerne "ja tak!" Jeg købte Bane's pirattøj i et split ved juletid, da jeg var vild med det, og nu fandt jeg endelig en dukke at proppe i det
Rex har ikke fået et navn endnu, men når mine eksamener er overstået, kan jeg bruge mere tid på ham. Han karakter skal udvikles mere, da jeg ikke ved ret meget om ham.
Billederne er taget med min tlf, og derfor er de ikke så gode.
Stor box! Den var ret besværlig at få med hjem i bussen.
Den fine faceup
Forskel i højde med Morgan (Twigling Ylisande på nYID krop)
Blå prik?
Sidst rettet af Prinsessen Ons Mar 25, 2015 11:35 pm, rettet 1 gang
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Iplehouse Rex (i real skin) som pirat! Ons Mar 25, 2015 11:02 am
Argh! Han er SÅÅÅÅÅÅÅÅ flot!! *______* Er så glad for at du fik ham, du har jo sukket efter en læææænge XD Han er en virkelig lækker pirat-mand ;P
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Iplehouse Rex (i real skin) som pirat! Ons Mar 25, 2015 8:32 pm
han er virkelig flot! stort tillykke med ham glæder mig til at se mere til ham
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Iplehouse Rex (i real skin) som pirat! Ons Mar 25, 2015 9:59 pm
Tillykke med ham! Hvor er han flot XD Han og Morgan matcher ret godt sammen ;D bliver godt at se hvad du gør ved ham, karaktermæssigt c:
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Iplehouse Rex (i real skin) som pirat! Ons Mar 25, 2015 10:06 pm
Hvor er han bare lækker, det er da helt vildt! Stort tillykke med ham, EID-kroppen er så flot <3
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Iplehouse Rex (i real skin) som pirat! Tors Mar 26, 2015 1:07 am
wow hvor er han sej
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Iplehouse Rex (i real skin) som pirat! Tors Mar 26, 2015 1:54 am
Tillykke med ham Han er virkelig skøn! Man burde holde øje med de auktioner, med de priser jeg nu har hørt om. Det er jo virkelig penge at spare
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Iplehouse Rex (i real skin) som pirat! Lør Mar 28, 2015 10:23 pm
Kurisu - Tak Ja, du har måtte høre på mine "vil ha'..." udbrud længe.
Hirin - Tak! Jeg er selv helt skudt i ham
Anori - Tak Jeg synes også, at deres højder passer fint sammen. Jeg havde frygtet at han ville blive meget højere end hende, når han var EID og hun er på nYID kroppen.
Manna - Tak! Ja, EID kroppen er bare så fin
mystearica - Tak
Akatsuki - Tak! Ja, det burde du. Jeg er på deres side en gang om ugen for at se deres auktioner. Deres dukker sælges gerne mellem $300 og $500 i auktionerne. Rex var lidt dyre, men ham var vi vist flere der ville have En jeg kender købte en Erica pige til $350 med faceup, så der er mange penge at spare
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Iplehouse Rex (i real skin) som pirat! Man Mar 30, 2015 10:00 pm
Han er virkelig lækker. Tillykke med ham.
Og atter engang sidder stylingen lige i øjet, og man er ikke i tvivl om at det er dig der er hans ejer