Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Mr Corso (Husky) Opdateret med bedre face up Ons Jan 07, 2009 6:09 am
Så flyttede Mr Corso ind hos mig. En lettere beskadiget husky.
Ja var ikke helt tilfreda med hans face up, der var ikke nok dybde i den. Så tilføjede noget mere blushing samt mere farve ved og om øjnene. Man vil altid kunne se det hak han har på sit venstre øje. Men som alle mødre elsker vi vores børn trods deres fejl. Og han er også købt lidt for kroppens skyld, men han begynder nu at charme sig lidt ind på mig som person med hans surmuleri og snoppede attityde. Nå men to nye billeder, ikke så godt lys, men det kan da ses der er lavet lidt om
Sidst rettet af Heceta Ons Jan 07, 2009 8:06 pm, rettet 1 gang
Effle
Antal indlæg : 107 Age : 33 Geografisk sted : Vejle Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Mr Corso (Husky) Opdateret med bedre face up Ons Jan 07, 2009 6:19 am
Wow, kan rigtig godt lide ham *_* kan godt lide hans ansigtsudtryk især
theXness
Antal indlæg : 129 Age : 34 Geografisk sted : Hillerod [NS] Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Mr Corso (Husky) Opdateret med bedre face up Ons Jan 07, 2009 6:31 am
Mmmmmhhh <33 The love of Husky's ^^
Han er rigtig fin og synes det er en god intro-serie. Kan rigtig godt lide lyset i billederne, very delicious.
Synes jeg mangler lidt detalje og dybde i face-uppet. Synes det ser meget let og måske ufærdigt ud? Men det er fordi jeg har set så mange fantastiske face-ups fra dig, men ved self ikke om det er det du købte ham med
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Mr Corso (Husky) Opdateret med bedre face up Ons Jan 07, 2009 6:39 am
han ser rigtig lækker ud
Gii-sama
Antal indlæg : 60 Age : 34 Geografisk sted : Under en akatsuki kappe Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Mr Corso (Husky) Opdateret med bedre face up Ons Jan 07, 2009 8:10 am
Gud hvor er han dog LÆKKER. Rigtig fed stil du har givet ham, er helt vild med de billeder! ^^
sofiemiss
Antal indlæg : 28 Age : 30 Geografisk sted : Århus Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Mr Corso (Husky) Opdateret med bedre face up Ons Jan 07, 2009 8:24 am
han ser rigtig fin ud.^.^ kan rigtig godt lide hans face-up. det er nogle flottet billeder
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Mr Corso (Husky) Opdateret med bedre face up Ons Jan 07, 2009 9:13 am
iiih så fik han endelig et nyt hjem. Har været så spændt på at se nye billeder af ham. Super lækker er han!!! WOW! Du har virkelig gjort det godt. OMG HAM SKAL JEG SE LLIIIIIVE PÅ FREDAG!!!!
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Mr Corso (Husky) Opdateret med bedre face up Ons Jan 07, 2009 8:08 pm
theXness - ja den er lidt flad og er nu lavet bedre
jeanet kaulitz - hehe hvor er du sød.
Og til alle jer andre tusind tak skal i have.
Har opdateret første post med nye billeder.
Helene
Antal indlæg : 201 Age : 33 Geografisk sted : Kolding Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Mr Corso (Husky) Opdateret med bedre face up Ons Jan 07, 2009 9:19 pm
wow han er fantastisk smuk *___* er het vild med hans stil<33
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Mr Corso (Husky) Opdateret med bedre face up Ons Jan 07, 2009 11:44 pm
Han er enormt sød med sit surmuleri Og synes det klæder ham med lidt mørkere faceup, samt den "anden" wig han har på. ^-^
Men kan man ikke på en eller anden måde lave hakket til en del af ham? Ligner lidt et sår, eller ar han har over øjet. ^-^"
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Mr Corso (Husky) Opdateret med bedre face up