Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins

Go down 
+14
wolter
Animist
MuseumBizarro
mystearica
Leechy
Siriusly_James
Taylor
boots
Lilly
Xandorram
Gigglegeek
Anori
Pallas
manda
18 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
manda

manda


Antal indlæg : 118
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Danmark
Registration date : 05/01/09

Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Empty
IndlægEmne: Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins   Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Icon_minitimeOns Jul 22, 2009 10:45 pm

Endnu engang kastede jeg mig over madlavning i MSD-format... Godt hjulpet på vej af denne tutorial. Dog er min chokolade/sandkage kun løst baseret på den, da mange af de nævnte materialer ikke fås i Danmark. Jeg har derfor eksperimenteret en del. Smile
Jordbærkagen, Romkuglen og Kajkagen er egne påfund og lavet uden tutorial. n_n
Materialer: Fimoler. vinduesmaling, pastelkridt (jep, faceupmaterialer kan også bruges til at blande sine egne farvevarianter af fimoler! Very Happy)

Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins P7210065
Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins P7210065
Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins P7210068-1
Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins P7210067
Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins P7210120
Bemærk fluen, der tilsyneladende tror at kagen er ægte. XD


Sidst rettet af manda Man Jul 27, 2009 7:12 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
https://resingarden.danskforum.net/commissions-bestillingsarbejde
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins   Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Icon_minitimeOns Jul 22, 2009 11:14 pm

Hvor ser den jordbækage lækker ud! Det gør alle kagerne, men specielt jordbærkagen
Nu får jeg helt lyst til at spise en selv.
Tilbage til toppen Go down
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins   Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Icon_minitimeOns Jul 22, 2009 11:17 pm

Du har gjort mig sulten! D: *shakes fists*

Men gawd, det er genialt lavet :3
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
manda

manda


Antal indlæg : 118
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Danmark
Registration date : 05/01/09

Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins   Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Icon_minitimeOns Jul 22, 2009 11:30 pm

Tusind tak, begge to. Very Happy Har jeg gjort jer begge lækkersultne, er jeg godt tilfreds. XD
Jordbærkagen så ikke voldsomt spændende ud, da den lige var kommet ud af ovnen, men et lag rød vinduesmaling som gele, og så er den lige til at spise.
Den hvide glasur på den anden kage er også vinduesmaling. Smile
Tilbage til toppen Go down
https://resingarden.danskforum.net/commissions-bestillingsarbejde
Gigglegeek

Gigglegeek


Antal indlæg : 54
Age : 51
Geografisk sted : Østerbro
Registration date : 29/12/08

Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins   Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Icon_minitimeOns Jul 22, 2009 11:36 pm

Mmmmmm.... kager.... De er super godt lavede. Kaj-kagen fik mig til at le højt Very Happy Og billedet med fluen er bare genialt.
Tilbage til toppen Go down
Xandorram
Moderator
Xandorram


Antal indlæg : 296
Age : 36
Geografisk sted : Odense V
Registration date : 29/12/08

Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins   Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Icon_minitimeOns Jul 22, 2009 11:51 pm

Mmmm nu har jeg lyst til kage xD Det har du klaret virkelig godt! Very Happy Det ser meget realistisk ud! Med krummer og det hele xD Og elsker den kaj-kage, det er typisk og godt Dansk!
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 72
Age : 32
Geografisk sted : Nord/vest-jylland
Registration date : 29/12/08

Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins   Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 1:07 am

Wauw, hvor er det bare flot! Hvor er du dygtig. De ser så gode ud, at jeg ligesom Pallas bliver helt sulten.

...Har du overvejet at tage commissions? Very Happy Man ser sjældent nogen, som er lige så gode til det som dig.
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 63
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins   Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 2:36 am

Du har endda også lavet krummer.... Sådan nogen kager ville lige være noget for mine 'unger'. Aj - må lige få overtalt husbonden til at hente en jordbærtærte... *savle*
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins   Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 4:14 am

det er særiøst godt lavet det der!
istarten tænke jeg virkelig bare.. hvordan kan hun bage sådan nogen små kager xD
Tilbage til toppen Go down
Siriusly_James




Antal indlæg : 52
Age : 37
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 06/02/09

Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins   Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 4:40 am

Hvor ER de flotte! Mums, jeg kunne godt lige spise et stykke af den der chokolade/sandkage... (Eller, øh, i en virkelig version, måske... XD)
Du må have haft det så sjovt med at lave den Kaj-kage! Laughing
Tilbage til toppen Go down
Leechy
Admin
Leechy


Antal indlæg : 182
Age : 41
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 30/12/08

Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins   Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 5:24 am

Damn hvor er de flotte!! Meget proffesionelt, og du har virkeligt fundet en god løsning på manglen af de materialer der ikke fås i Danmark.
Jeg er super imponeret!!

Du kunne jo sagtens sælge den slags!
Tilbage til toppen Go down
http://dollshards.instagram.com/
manda

manda


Antal indlæg : 118
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Danmark
Registration date : 05/01/09

Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins   Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 7:01 am

Lily> Tusind tak! x3 Ja, jeg har allerede en commisiontråd, hvor jeg tilbyder alt fra tøj, wigs og tilbehør til dukkeportrætter og andet. Smile Har lavet en del commisions på de områder, men er begyndt at tilbyde miniaturemad-commisions også. xD

Boots> Jep, krummer og små fejl er underligt nok de detaljer, der giver den ekstra tand af realisme. O.o Huhu, jep, send manden ud efter jordbærkage. Det er det man har dem til. XD <3

Tiko> Tak! Først går jeg ud i haven og plukker bittesmå jordbær, hvorefter jeg bager kagen i min lilebitte ovn og.. xD <3
Well, jeg bager dem faktisk også, de modelleres bare af fimoler først. Wink

Siriusly_James> Jep, fimoler er vist noget halvgiftigt stads, så du må nok modstå fristelsen.. xD Og jep, Kajkagen lavede jeg mest for sjov. Har en forfærdelig masse skriggrøn fimoler tilbage fra mit dukkesushi-projekt. Måske skal jeg bare lave en hær af Kajkager. Very Happy De er ret lette at lave.

Leechy> Tusind tak! Very Happy Det var lidt af et eksperiment, så det var med hjertet oppe i halsen at jeg glaserede mine kager med vinduesmaling. x) Havde ikke brugt det i årevis (det lå dybt inde i mit hobbyskab), men mit minde om dets tørrede udseende var heldigvis rigtigt nok - og det sidder godt fast på fimoler. Fandt også ud af at manglen på dejfarvet fimo kan afhjælpes ved at blande pulveriseret pastelkridt i det. (når man er for doven/nærig til at tage hele vejen ind til Panduro og købe en kæmpe pakke gul fimo) Tænker også på at starte en lille produktion af kager/mad og smide det i min salgstråd. Ved dog ikke hvad prisniveauet skal være.. Det tager jo sin tid, det skidt. xD Auktioner evt? Jeg ved det ikke helt. Smile
Tilbage til toppen Go down
https://resingarden.danskforum.net/commissions-bestillingsarbejde
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 72
Age : 32
Geografisk sted : Nord/vest-jylland
Registration date : 29/12/08

Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins   Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 7:24 am

manda skrev:
Lily> Tusind tak! x3 Ja, jeg har allerede en commisiontråd, hvor jeg tilbyder alt fra tøj, wigs og tilbehør til dukkeportrætter og andet. Smile Har lavet en del commisions på de områder, men er begyndt at tilbyde miniaturemad-commisions også.

Avs, det er sandt. Når jeg igen får råd må jeg ind og kigge igen - synes du er dygtig til mere end at 'bage kager' Wink

Citat :
Måske skal jeg bare lave en hær af Kajkager. Very Happy
Dét synes jeg! Very Happy Bare forestil dig hvor sjovt det kunne se ud i en photostory xD
Desuden er det super skægt med kajkagerne; jeg er sikker på der er op til flere villige aftagere Razz
Tilbage til toppen Go down
manda

manda


Antal indlæg : 118
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Danmark
Registration date : 05/01/09

Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins   Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 7:37 am

Lilly> Mange tak. Jeg er skam til at snakke med. n_n Normalt kræver jeg også først betaling, når tingene er lavet og klar til afsendelse, så der er mulighed for at bestille nu og først betale om en 20 dage, hvor jeg igen er hjemme fra sommerhus. Men ellers kan jeg jo også bare lave en masse kajkager og lidt af hvert i sommerhuset og så smide det i min salgstråd, når jeg kommer hjem. xD
Tilbage til toppen Go down
https://resingarden.danskforum.net/commissions-bestillingsarbejde
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins   Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 8:36 am

de er helt til at sætte tænderne i Very Happy jeg er imponeret over hvor livagtige de ser ud
Tilbage til toppen Go down
MuseumBizarro

MuseumBizarro


Antal indlæg : 109
Age : 49
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 11/07/09

Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins   Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 8:58 am

mystearica skrev:
de er helt til at sætte tænderne i Very Happy jeg er imponeret over hvor livagtige de ser ud

Det var min første tanke, men nu er jeg også et slik hovede Razz
Tilbage til toppen Go down
http://nickbosse.dk/Museum%20Bizarro/Index.htm
Animist

Animist


Antal indlæg : 130
Age : 47
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 02/01/09

Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins   Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Icon_minitimeTors Jul 23, 2009 11:42 pm

Hvor er de godt lavet. Indrømmer at ved nogle af kager var jeg meget i tvivl om det ikke var ægte minikager. Det er fedt at der er så mange små detaljer med. Dem kan du sagtens sælge. ^^

Og super billedet med fluen. Tror den er blevet noget skuffet over smagen. ^^ clown
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins   Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Icon_minitimeFre Jul 24, 2009 7:32 am

sad lidt og undrede mig over hvorfor du viste billeder af kager herinde på dukke forumet.. Razz
Men kunne så godt se at det var nogle lækre kager Wink

spørg til side!! xDD Syns at det virkelige er godt lavet! Virkelige godt klaret! Det er noget du burde overveje at tage med til traf, og sælge! x'D
Så alle dukkerne kan side og æde kage, imens dukke ejerne må side og savle!!! XDDD
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins   Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Icon_minitimeFre Jul 24, 2009 8:30 pm

Jeg er simpelthen så voldsomt imponeret over det her! De kager ser virkelig ægte ud. Du må have brugt rigtig lang tid på at få det hele til at virke så godt. Glasuren ligner virkelig ægte glasur, jordbærrene ligner jordbær ... Det er alle detaljerne, der gør det så fedt. Du har simpelthen ramt strukturen af de forskellige materialer/konsistenser perfekt og farverne ligeså. Very Happy
Idé: Du kunne tage commissions for skræddersyede kager ... Jeg tænker fx lagkage med tekst i glasur på (så kunne man købe en fødselsdagskage til sin dukke) eller lignende. :3
Tilbage til toppen Go down
manda

manda


Antal indlæg : 118
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Danmark
Registration date : 05/01/09

Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins   Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Icon_minitimeLør Jul 25, 2009 12:13 am

Allesammen... Mange tak for den gode feedback. Hvor er I søde! n_n

Wolter> Så vil jeg da tage nogle med til næste træf. Very Happy Tak for et godt forslag!

Mary> Jep, det er noget pillearbejde, men også rigtig sjovt. Smile Jeg kan kun anbefale miniaturesiden, der er nogle rigtig gode tutorials. Bl.a. til struktur, blanding osv. Bl.a. kan man blande transparent og farvet fimo for at opnå et sandkage-look.
Godt forslag! Very Happy Tak for det! Tænker også i de baner faktisk, skal til at lave nogle fødselsdagslys og ting og sager, jeg nok bager på forhånd. n_n Men I ser nok mere til mit kageprojekt snart. xD
Tilbage til toppen Go down
https://resingarden.danskforum.net/commissions-bestillingsarbejde
manda

manda


Antal indlæg : 118
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Danmark
Registration date : 05/01/09

Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins   Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Icon_minitimeSøn Jul 26, 2009 5:15 am

Nyeste kageprojekter:

Blåbær-muffins - færdige, skal bare bages. Very Happy

Lagkage - bundene bager jeg om lidt.

Chokolademuffins - går jeg i gang med nu. n_n

Poster billeder, så snart noget er færdigbagt. :3
Tilbage til toppen Go down
https://resingarden.danskforum.net/commissions-bestillingsarbejde
manda

manda


Antal indlæg : 118
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Danmark
Registration date : 05/01/09

Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins   Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Icon_minitimeMan Jul 27, 2009 1:46 am

Så er der endnu en kageportion klar, denne gang til salg. Very Happy her er der billeder.

Lige kommet ud af ovnen:
Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins 3757215379_99c4c88c2d_o
Closeup af lagkagen - marcipan-dekorationerne er ikke limet fast, så køber kan fx vælge lys eller glasurskrift i stedet. :3
Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins 3757358263_1f3b12b0b2_o
Lagkage fra siden - bundene er bagt på forhånd, og så senere sat sammen med "kagecreme" og bagt igen. n_n
Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins 3757368869_3c355343c9
Chokolademuffins:
Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins 3757990994_7091a883a0_o
Blåbærmuffins:
Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins 3757348147_711bdd77cf_o
Al den kage jeg har lavet, so far. xD
Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins 3758004430_1f2d531b5a_o
Tilbage til toppen Go down
https://resingarden.danskforum.net/commissions-bestillingsarbejde
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins   Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Icon_minitimeMan Aug 03, 2009 10:23 pm

Hvis du sætter det til salg, hvor meget skal det så koste..? Razz
Jeg er helt vilde med dine muffins!!! x'3
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
manda

manda


Antal indlæg : 118
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Danmark
Registration date : 05/01/09

Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins   Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 2:31 am

Hm.. godt spørgsmål. o.o Og undskyld det langsomme svar!

Forestiller mig 50-100 kr for et "sæt". Fx en æske med en kage + løst stykke eller for 2 muffins. Det er tidskrævende arbejde, og hver ting bliver helt unik. Smile Så prisen vil komme lidt an på detaljegraden og om det er en commision. n_n Også om jeg kan klare mig med de materialer jeg har, eller om jeg skal ud og købe nye materialer. Men altså, hvis nogle af tingene trækker, kan folk altid komme med et bud. Smile Kontakt mig over pm.
Tilbage til toppen Go down
https://resingarden.danskforum.net/commissions-bestillingsarbejde
Shinku

Shinku


Antal indlæg : 20
Age : 29
Geografisk sted : Danmark
Registration date : 20/05/09

Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins   Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 9:27 pm

Wow! Jeg er virkelig imponeret! De ligner jo fuldstændig ægte kager :O Det er helt utroligt så lækre de ser ud! Jeg bliver helt lækkersulten ><
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins   Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hjemmelavede miniature-kager! :D Opdateret med lagkage og muffins
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Mr Corso (Husky) Opdateret med bedre face up
» Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET
» Den gamle feedback-oversigt (opdateret til d. 18. september 2008)
» Zen Arcade [Fairygarden Lotus Near] - OPDATERET med billeder af hvordan armene er sat på
» ankomst af DIM Love Edmon! OG nu også DIM happy Ace *nude pics* opdateret d. 10-02-12

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Fremstilling af tøj, parykker, møbler, etc.-
Gå til: