Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Now with proper eyes (Soom Sard, dollshe Husky Tors Jan 08, 2009 5:43 am
Modtog i dag min pakke fra dollmore, med drengenes øje i. Eller ihvertfald med Zagmoths øjne, og Corso fik så dem Zagmoth havde brugt. Ud over det fik jeg også noget dejligt hvidt nyt tøj og en ring til Zagmoth.
Men nu har de ihvertfald den øjenfarve de begge skal have.
Piratkaptajn
Antal indlæg : 54 Age : 33 Geografisk sted : Vemb Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Now with proper eyes (Soom Sard, dollshe Husky Tors Jan 08, 2009 7:04 am
*Q* din nye dreng er super lækker! jeg er vild med den wig, og at han ser så snobbet ud ; D <3
og Zagmoth er rigtig hot stuff med den ring!! gosh jeg er vild med den ring!! ~pas heller på at Grace ikke tager den fra ham~
glæder mig SÅ meget til at se dem begge! : D <33 Being at your home is like E Y E C A N D Y <3
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Now with proper eyes (Soom Sard, dollshe Husky Tors Jan 08, 2009 7:51 am
NEEEEEJ ^^ hvor er det dejligt at se på. De øjne passer dem begge SÅ godt!!!!!
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Now with proper eyes (Soom Sard, dollshe Husky Tors Jan 08, 2009 7:54 am
Nu håber jeg, jeg har fanget navnene rigtig xD;; Zagmoth (ham med ringen, right?) er superlækker! Ringen passer rigtigt godt ind i hans helhed :3 'rauw' Jeg elsker også kontrasten mellem de hvide og det røde ^^ Corso er også skønhed :3
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: Now with proper eyes (Soom Sard, dollshe Husky Tors Jan 08, 2009 10:39 am
uh hvor de øjne nog bare klær' dem mega godt og hvor der de da mega mega nice ud begge to ^-^
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Now with proper eyes (Soom Sard, dollshe Husky Fre Jan 09, 2009 12:52 am
siger mange tak til jer alle sammen
pirat - hehe var total smigret over din sidste linie.... hvor er du nuuuuuser
Cherizard
Antal indlæg : 47 Age : 31 Geografisk sted : Vestjylland, struer Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Now with proper eyes (Soom Sard, dollshe Husky Fre Jan 09, 2009 2:22 am
Wow de er virkelig smukke begge to! øjnene passer perfekt til dem!x3
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Now with proper eyes (Soom Sard, dollshe Husky