| Learn to be lonely [Hisoka - MNF Seorin boy] | |
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
| Emne: Learn to be lonely [Hisoka - MNF Seorin boy] Tors Apr 01, 2010 10:55 pm | |
| | |
|
| |
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
| Emne: Sv: Learn to be lonely [Hisoka - MNF Seorin boy] Tors Apr 01, 2010 11:19 pm | |
| Aww, poor guy! Hvis du har brug for et kram så siger du bare til, jeg løber aldrig tør!
Sangen er rigtig god, jeg har ikke hørt den før, den er da ikke med i filmen? ö | |
|
| |
Sovemis
Antal indlæg : 96 Age : 36 Geografisk sted : midtjylland Registration date : 13/07/09
| Emne: Sv: Learn to be lonely [Hisoka - MNF Seorin boy] Tors Apr 01, 2010 11:31 pm | |
| aww lille pus da <3 regnen og sangen passer så godt sammen n__n
Manna: den ligger i rulleteksterne så vidt jeg husker : P | |
|
| |
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
| Emne: Sv: Learn to be lonely [Hisoka - MNF Seorin boy] Tors Apr 01, 2010 11:50 pm | |
| lille stakkel og mener det samme sovemis er helt vild med billede 1 XD | |
|
| |
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
| Emne: Sv: Learn to be lonely [Hisoka - MNF Seorin boy] Fre Apr 02, 2010 12:42 am | |
| Manna: Hehe.. det er jeg sikker på han gerne vil have Som de andre siger spilles den under rulleteksterne. Sovemis: Det jeg var det jeg tænkte Tak Aki: Ja :/ Tak, synes også det er blevet vildt godt! ^-^ Og så er det endda taget med min mobil | |
|
| |
AnMaNi
Antal indlæg : 317 Age : 42 Geografisk sted : KBH Registration date : 30/01/09
| Emne: Sv: Learn to be lonely [Hisoka - MNF Seorin boy] Fre Apr 02, 2010 1:37 am | |
| Det første billede er bare fantastisk! ^^ Stakkels Hisoka, cheer up little guy! | |
|
| |
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
| Emne: Sv: Learn to be lonely [Hisoka - MNF Seorin boy] Lør Apr 03, 2010 12:05 am | |
| Aww stakkels dreng! T__T Jeg tror bare at han skal hjem til mig og bo! <3 råd - Billede nr. 3 er vist lidt vovet taget, pas på med vinkler og poseringer.. | |
|
| |
Zin
| Emne: Sv: Learn to be lonely [Hisoka - MNF Seorin boy] Lør Apr 03, 2010 12:11 am | |
| AnMaNi: Tak.. sy's jeg også Måske hjælper det når der kommer en ny tilflytter Wolter: NEEJ!! <.< >.> øøh.. jeg mener.. :p Desværre Woter.. Gray er jo heller ikke hjemme hos dig .. og jeg kan ikke undvære min dejlige dreng ^-^ hmm.... det gik lidt stærkt.. tænkte slet ikke over at billedet hælder en smule :p | |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Learn to be lonely [Hisoka - MNF Seorin boy] | |
| |
|
| |
| Learn to be lonely [Hisoka - MNF Seorin boy] | |
|