So wrong [Asenna/SD Asen & Hisoka/MNF Seorin] Mange billeder
+3
Isabella
AnMaNi
Zin
7 deltagere
Forfatter
Besked
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
Emne: So wrong [Asenna/SD Asen & Hisoka/MNF Seorin] Mange billeder Man Jun 07, 2010 8:51 am
Hmmm... modtog min Asen efter 2,5 måneders venten... men da hun ankom var det med standart single jointed krop... de havde lovet mig dobblet jointed krop... så den venter jeg på nu =_= i mellemtiden fik jeg taget lidt billeder af Asen. Hun manler stadig en ordentlig faceup, den rigtige krop og det rigtige hår. Men det skal nok komme... håber jeg.. En ordentlig præsentation kommer når det hele er på plads Tag godt imod min dejlige elver, Asenna:
~*~
~*~
~*~
~*~
~*~
~*~
~*~
~*~
~*~
~*~
~*~
~*~
~*~
~*~
~*~
~*~
~*~
~*~
~*~
~*~
~*~
~*~
Bonus: hår
~*~
~*~
og kjole :p ~*~
Hisoka fik ondt i nakken ~*~
~*~
~*~
De fleste af mine wigs er til SD og ellers bare for store. billerderne er taget med mobil. Bær over med antallet og kvaliteten
AnMaNi
Antal indlæg : 317 Age : 42 Geografisk sted : KBH Registration date : 30/01/09
Emne: Sv: So wrong [Asenna/SD Asen & Hisoka/MNF Seorin] Mange billeder Man Jun 07, 2010 11:47 pm
Ihh tillykke med hende, rigtig dejlige billeder. Er helt skudt i det næstsidste, den blonde wig passer hende SÅ godt! ^^
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: So wrong [Asenna/SD Asen & Hisoka/MNF Seorin] Mange billeder Tirs Jun 08, 2010 1:12 am
tillykke med hende. Glæder mig til at se hende helt færdig. Så skal hun nok blive rigtig smuk
Amano
Antal indlæg : 448 Age : 38 Geografisk sted : Vejle Registration date : 16/11/09
Emne: Sv: So wrong [Asenna/SD Asen & Hisoka/MNF Seorin] Mange billeder Tirs Jun 08, 2010 2:12 am
tillykke med hende...
de 2 passer godt sammen på en måde... selv om de er så forskellige på billederne..
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: So wrong [Asenna/SD Asen & Hisoka/MNF Seorin] Mange billeder Tirs Jun 08, 2010 3:21 am
AnMaNi: tak ^-^ Ja, den giver hende en flot kontrast Er også den eneste der er i hendes størrelse
Isabella: gør jeg også xD Og det håber jeg da også! Tak
Amano: mange tak Ja det sjovt ikke? Men de er bare venner/søskende ^-^
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: So wrong [Asenna/SD Asen & Hisoka/MNF Seorin] Mange billeder Tirs Jun 08, 2010 4:25 am
jeg kan helt vild godt lid den måde du viser hende frem på XD
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: So wrong [Asenna/SD Asen & Hisoka/MNF Seorin] Mange billeder Tirs Jun 08, 2010 5:00 am
Rigtig flot mold Jeg elsker den wig, hun har på i de første billeder. Den er speciel på en fed måde ~
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: So wrong [Asenna/SD Asen & Hisoka/MNF Seorin] Mange billeder Tirs Jun 08, 2010 7:18 am
Hvor er hun fin. Tillykke med hende ^^
Zin
Emne: Sv: So wrong [Asenna/SD Asen & Hisoka/MNF Seorin] Mange billeder Tirs Jun 08, 2010 9:36 am
Wolfy: tak? hvilken måde? xD
Astrid: Tak, synes jeg også ^-^ JA! men den er til SD, og ikke helt hende som jeg gerne vil have den til! =_=
Kurisu: Tark :p
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: So wrong [Asenna/SD Asen & Hisoka/MNF Seorin] Mange billeder
So wrong [Asenna/SD Asen & Hisoka/MNF Seorin] Mange billeder