Don´t Be Mad At Me [D.O.I. no Luke 2 og Amber-Pure Spirit]
+4
Opiya
chuchu
Hirin
Isabella
8 deltagere
Forfatter
Besked
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Don´t Be Mad At Me [D.O.I. no Luke 2 og Amber-Pure Spirit] Ons Apr 14, 2010 5:19 am
Dette her var en historie jeg lavede for en lille måned side. Fik bare aldrig lagt den her ind. Jeg havde i lang tid gået haft lyst til at lave en story, men kunne bare ikke komme på noget. Så kom ideen og det er hvad der blev ud af den.
Det er lidt en forsættelse til When Love hurts... Der er jo stadig problemer i mellem dem.
Dakota ankommer: Eric...
Dakota: Eric...jeg ved du kan høre mig..
Eric: Suk..
Eric: Hvad?
Dakota: Vi er nød til at snakke.. Eric: Omkring hvad?
Dakota: Om os to...Vi snakker aldrig sammen mere og jeg.. Eric Vender sig om til at se ud på Søen og ænderne igen.
Eric: Der er ikke noget at snakke om.
Dakota: ...Eric..du kan ikek blive ved med at inorer det, som om ingenting er galt...Eric jeg savner dig..og jeg vil ikke miste dig! Du må ikke være sur på mig. Eric: Jeg gider ikke..Lad mig være.
Eric: Jeg sagde LAD MIG VÆRE!! Kommer til at skubbe hård til Dakota.
Dakota rammer jorden lidt hårdt: Av..>.< ....
Eric: Nej.. Dakota undskyld...Det var ikke meningen.. Q.Q
Eric Prøver at hjælpe hende op: undskyld..det var virkelig ikke meningen..kom lad mig.. Dakota: NEJ..hold dig fra mig!
Eric:...men..jeg mente ikke..men...Q.Q
Dakota: Bare..bare lad mig være at rør mig.. Eric: men...Dakota...
Dakota går sin vej og efterlader den ked af det Eric tilbage:
Eric knust i stemmen og meget ked af det han kom til at gøre:..det var ikke meningen..Dakota..jeg ville aldrig medvilje gøre dig ondt...jeg elsker dig jo... T.T
Eric alene føler sig helt alene i verden:...jeg elsker dig jo...
Det var så endnu en ulykkelig kærligheds historie her fra. Mon de nogensinde finder sammen det er jo ikke godt at vide!
Alt kreatik er velkommen båede godt og dårligt. Bare det dårlig er begryndet godt hehe
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Don´t Be Mad At Me [D.O.I. no Luke 2 og Amber-Pure Spirit] Ons Apr 14, 2010 5:37 am
Q.Q stakler!
gode billeder og dejlige poseringer med rigtig gode vinkler!
chuchu
Antal indlæg : 381 Age : 36 Geografisk sted : Aarhus, Denmark Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Don´t Be Mad At Me [D.O.I. no Luke 2 og Amber-Pure Spirit] Ons Apr 14, 2010 6:12 am
Virkelig god story, jeg kan virkelig se det for mig, hele scenariet, man kan virkelig mærke deres føelser for hinanden, du har virkelig givet dem dybe personligheder, og man kan bare ikke andet end sidde og heppe når man læser storyen, som når man ser en film, man sidder bare "kom nu i to! kiss and make up!" og jeg vil virkelig gerne se hvad der sker med de to her i fremtiden! jeg syns de begge er utrolig søde dukker, utrolig søde personer, og utrolig dejlige personligheder!
bliv endelig ved! du gør et virkelig godt job d~^^~o
Opiya
Antal indlæg : 146 Age : 34 Geografisk sted : Køge, Sjælland, Danmark Registration date : 29/01/10
Emne: Sv: Don´t Be Mad At Me [D.O.I. no Luke 2 og Amber-Pure Spirit] Ons Apr 14, 2010 6:42 am
Aaaaaww Virkelig skøn story. Elsker de to, de er så smukke!
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Don´t Be Mad At Me [D.O.I. no Luke 2 og Amber-Pure Spirit] Ons Apr 14, 2010 7:27 am
Aww! Hvor er det synd for dem at der bliver ved med at komme ting i vejen for deres venskab.. hvordan kan du dog være så ond ved de to stakler xD Det er nogle rigtig gode poseringer, billederne lyser af alle deres følelser og det sidste kan gøre enhver trist til mode.. Var det her den story du snakkede om da vi var i KBH?
Isabella
Antal indlæg : 525 Age : 34 Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Don´t Be Mad At Me [D.O.I. no Luke 2 og Amber-Pure Spirit] Ons Apr 14, 2010 7:34 am
Mange tak for alle jeres gode kommentare. Det gør altid en glad at høre sådan noget kan virkleig gøre ens dag mega god! Så for man helt vildt lyst til at lave mere og der kommer nok også mere!!
Manna:ja det var den story jeg talte om til træffet i KBH.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Don´t Be Mad At Me [D.O.I. no Luke 2 og Amber-Pure Spirit] Ons Apr 14, 2010 8:37 am
Dumme dukke dumme kærlighed! T-T .... I almost began to cry O___O;; ....
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: Don´t Be Mad At Me [D.O.I. no Luke 2 og Amber-Pure Spirit] Tors Apr 15, 2010 3:56 am
auuuwww so sad QwQ *runs over to hug Erik*
Saiga- forærder V_V" Wolfy-..=___=" dont call me that
men elles helt vildt godt lavet baggrund vinklerne og alt andet i det. XD
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Don´t Be Mad At Me [D.O.I. no Luke 2 og Amber-Pure Spirit] Fre Apr 16, 2010 5:31 am
T___T Det var jo en trist story! hvad med en advarrelse! T_____T
Jeg håber at Dakota kommer sig over Saiga og forelsker sig i Eric! x'3
Gæst Gæst
Emne: Sv: Don´t Be Mad At Me [D.O.I. no Luke 2 og Amber-Pure Spirit] Fre Apr 16, 2010 10:52 pm
Enig med Wolter! *slår saiga* ~ Kom videre med Tomo så Decota kan komme sig over dig dumbass! >.< .....
JullietXredrose
Antal indlæg : 47 Age : 29 Geografisk sted : næstved!! Registration date : 12/07/09
Emne: Sv: Don´t Be Mad At Me [D.O.I. no Luke 2 og Amber-Pure Spirit] Søn Apr 18, 2010 5:20 am
IIhh først total at elske på Tomo og Saiga<33 Totalt løftes humør efter det!
Også ser man det her!!!!! *Tudning* Ih stakkels Eric - man får bare lyst til at løber over og trøste ham!
Elsker virkelig den story!!! - Jeg elsker virkelig Eric og Dakota stadig! Og hun er virkelig fin med blå øjne!!!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Don´t Be Mad At Me [D.O.I. no Luke 2 og Amber-Pure Spirit] Søn Apr 18, 2010 5:38 am
Nuuuuurh :c Stakkels Eric! Han trænger til et kram ;a; elsker dine stories <3 De er så virkelige : D
On a random note; Eric er så smuk 8D Harleigh ville ønske han var homo :c
Isabella
Emne: Sv: Don´t Be Mad At Me [D.O.I. no Luke 2 og Amber-Pure Spirit] Man Apr 19, 2010 1:18 am
JulieXredrose: ja hun er dejlig med blå øjne. Det gav hende så meget mere liv, nu skal jeg bare tage mig sammen og købe nogen i hendes størrelse. hehe
Pawky: bare en lille note til det du skev. Eric er Biseksuel
TAk til alle jeg andre. Er meget glade for at i synts det virker virkeligt og at jeg har gode vinkler på mine billeder---kan kun gøre en soleglad hehe
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Don´t Be Mad At Me [D.O.I. no Luke 2 og Amber-Pure Spirit]
Don´t Be Mad At Me [D.O.I. no Luke 2 og Amber-Pure Spirit]