Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: River [Kid Delf Bory] Lør Apr 17, 2010 7:33 am
River: Et væsen uden nogen fysisk form og dermed heller ikke noget egentligt køn, nogen alder eller nogen fast fysisk fremtoning. Til gengæld kan River tage en hvilken som helst form, alt efter hvad der er mest egnet til en given mission på Jorden ...
Tak fordi I kiggede! Kommentarer modtages meget gerne. :-) Jeg er helt fjollet med min nye dukke, den lille River (Kid Delf Bory). :3
Sidst rettet af Mary Fre Aug 05, 2011 11:58 pm, rettet i alt 2 gange (Reason for editing : Billedlinks restaurerede - nogle billeder er desværre gået tabt.)
Gæst Gæst
Emne: Sv: River [Kid Delf Bory] Lør Apr 17, 2010 7:43 am
NICE. fed stil o3o~b
Nalilou
Antal indlæg : 126 Age : 35 Geografisk sted : Puerto Rico Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: River [Kid Delf Bory] Lør Apr 17, 2010 8:11 am
OMG!!! I did not notice it was a bory by it's profile, the profile shot makes him look so mature and older. but one he turns face-front, you can see his adorable face. I love the pictures =) these pics make me want a MSD boy like crazy ^_^ really good shots to show the mold's features!
Ziggimaguagua
Antal indlæg : 138 Age : 34 Geografisk sted : Danmark, København NV Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: River [Kid Delf Bory] Lør Apr 17, 2010 8:18 am
Han er mega dejlig jeg elsker den måde face-up, øjne, wig og tøj passer sammen i nuancerne. og han matcher virkelig skygge-billedet på baggrunden. nice detalje. billede nr. 6 er
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: River [Kid Delf Bory] Lør Apr 17, 2010 8:25 am
han ser både flot og gennemført ud, hans historie lyder også spændene. jeg glæder mig til at se mere til ham herinde
AnMaNi
Antal indlæg : 317 Age : 42 Geografisk sted : KBH Registration date : 30/01/09
Emne: Sv: River [Kid Delf Bory] Lør Apr 17, 2010 8:35 am
Uhhh han er fantastisk, tillykke med ham!
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: River [Kid Delf Bory] Lør Apr 17, 2010 10:57 am
Mange gange tillykke med ham! Han ser fantastisk ud. Jeg er helt vildt med wiggen. <3 Synes han lyder som en interessant character, håber virkelig at se meget mere til ham.
zenni
Antal indlæg : 86 Age : 51 Geografisk sted : Frederiksberg Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: River [Kid Delf Bory] Lør Apr 17, 2010 11:13 am
Fedt koncept.. og måtte lige kigge et par gange . he he tillykke med den/de
Kinu Moderator
Antal indlæg : 149 Age : 40 Geografisk sted : København Registration date : 29/12/08
Han er altså så fin! Og specielt ham den første da ... You owe me so much... Jeg elsker hans farver og hans smykker an er en rigtig lille prins
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: River [Kid Delf Bory] Tirs Apr 20, 2010 6:39 am
Mange tak for jeres kommentarer!
Pawky>> Tak, jeg har ikke andre dukker, hvis stil minder om det her, så det skulle prøves. Nanilou>> Thanks for the comment. :-) Well ... it's not the same doll. The doll in the first picture is Kinu's SuperGem Chalco, the second one is a Volks/Luts Delf girl hybrid. The rest of the pictures are of my Bory though. The concept is that he can take various shapes. So I have the same wig and clothes in different sizes. :-) Ziggimaguagua>> Det er jeg glad for. Jeg gjorde mit bedste for at få det hele til at matche. mystearica>> Det glæder mig, du synes on historien. Der skal nok komme mere af den. AnMaNi>> Taak. Akatsuki>> Tak, jeg håber også at kunne vise River frem en masse. Både som Bory og andre dukker. zenni>> Hehe, ja forskellene er der, men jeg har gjort mit bedste for at man kan se, de er den samme. ;-) Kinu>> I know! XD Og tak.
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: River [Kid Delf Bory] Tirs Apr 20, 2010 6:45 am
aw!! Han er altså rigtig sød!! >w< Og jeg er vild med de 3 første billeder! xD
Husk at fortæl ham at Cult ikke er sundt! =.=
chuchu
Antal indlæg : 381 Age : 36 Geografisk sted : Aarhus, Denmark Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: River [Kid Delf Bory] Tirs Apr 20, 2010 9:00 am
Hvor er det fedt lavet! jeg skulle lige kigge en extra gang før jeg kunne se han skiftede køn og form! men da jeg så lige kunne se det var det skide godt lavet! rigtig godt og gennemført mary! big tumbs up from me! <3