Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Shiran & River [KDF Yuz og KDF Bory] Tirs Mar 05, 2013 12:36 am
Så må det også være på tide, at jeg får snøvlet mig sammen til at tage nogle dukkebilleder igen. :3
Her er en simpel serie, som jeg tog i går aftes af mine to minier, Shiran og River.
Bonusbillede uden efterbehandling - med kat:
Tak fordi I kiggede.
Parykker: Luts Øjne: Luts (Rivers) og forhandler på DOA (Shirans) Tøj: Dollmore (Rivers) og egen kreation (Shirans) Faceups: Af mig. Hjælpemidler: Vand til paryksætning, to lamper til lyskilde og sølvpapir til baggrund/reflektion af lys. Efterbehandling i Photoshop.
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Shiran & River [KDF Yuz og KDF Bory] Tirs Mar 05, 2013 1:14 am
Hvor er de fine. Dejligt gennemarbejdede med tøjet osv.
Kinu Moderator
Antal indlæg : 149 Age : 40 Geografisk sted : København Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Shiran & River [KDF Yuz og KDF Bory] Tirs Mar 05, 2013 2:08 am
Aw, hvor er de søde sammen! Jeg kan godt lide at du har fået Shirans vinger med uden som sådan at have fokus på dem. Jeg synes også got om sølvpapiret som brug for afvekslingens skyld ^^
MorbidNeeds
Antal indlæg : 185 Age : 39 Geografisk sted : Sydfyn Registration date : 29/12/10
Emne: Sv: Shiran & River [KDF Yuz og KDF Bory] Tirs Mar 05, 2013 2:29 am
Hvor er de super kære de to, de ser så dejligt afslappede ud.
Katten blev nok nysgerrig hva? xD Da altid noget den ikke movede sig ind og veltede de to små omkuld.
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Shiran & River [KDF Yuz og KDF Bory] Tirs Mar 05, 2013 5:37 pm
Dejlig serie, er ret fascineret af det bløde lys
Og så er din Bory jo også uden tvivl, min personlige favorit Bory. Endeligt mere af de to :-D
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Shiran & River [KDF Yuz og KDF Bory] Ons Mar 06, 2013 12:36 am
Det er nogle super lækre billeder! Og dine drenge er bare så fine.
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Shiran & River [KDF Yuz og KDF Bory] Tors Mar 07, 2013 2:24 am
Mange tak for kommentarerne!
Kurisu>> Tak, jeg er lidt af en detaljerytter, når det kommer til påklædning af mine knægte.
Kinu>> Ja, det plejer at være "seeee, han har vinger!!", når jeg tager billeder af ham. XD
Morbid>> Faktisk var begge vores katte henne for at "hilse" på dukkerne, men det lykkedes at få dem begge væk, før der skete noget. XD
Heceta>> Bory er en fantastisk mold at arbejde med, synes jeg. :3 Og på en eller anden måde fik reflektionerne i baggrunden og på gulvet og de to lamper heldigvis belysningen til at virke blød.
Chazzi>> Tak! Jeg har ikke fotograferet dem sammen før, så nu skulle det være.
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Shiran & River [KDF Yuz og KDF Bory] Tors Mar 07, 2013 2:30 am
Super flotte billeder! Og jeg må indrømme, jeg er lidt af en River fangirl. Den wig! Men de er begge to super smukke. :3
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Shiran & River [KDF Yuz og KDF Bory] Tors Mar 07, 2013 3:25 am
de er rigtig flotte jeg elsker bg.en og den effekt den giver billederne
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Shiran & River [KDF Yuz og KDF Bory] Fre Mar 08, 2013 5:48 am
Dine drenge er rigtig fine og jeg synes det passer rigtig godt sammen her. Lyset er dejligt, synes jeg