Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Roomies ep. 01: Den med bordet hvor alle er med

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Roomies ep. 01: Den med bordet hvor alle er med Empty
IndlægEmne: Roomies ep. 01: Den med bordet hvor alle er med   Roomies ep. 01: Den med bordet hvor alle er med Icon_minitimeLør Jan 10, 2009 7:48 am

Ingen RG uden Roomies. ;-) Så jeg prøver hermed at rekonstruere de forskellige episoder, som lå på det gamle forum (og så fortsætter vi derefter med nye episoder også). NB: Der vil være forskelle på original-versionen og denne rekonstruktion, da der ikke fandtes backup af episoden.

Roomies ep. 01: Den med bordet hvor alle er med

Roomies ep. 01: Den med bordet hvor alle er med Table1

En hver dagligstue med respekt for sig selv har et bord. Borde kan bruges (og bliver brugt) til mange forskellige ting på en helt almindelig dag ...



Roomies ep. 01: Den med bordet hvor alle er med Table5

Dette bords dag starter med Hermies morgenpuslespil ...


Roomies ep. 01: Den med bordet hvor alle er med Table6

Hvorefter Val benytter det til at lave sine regnskaber ...


Roomies ep. 01: Den med bordet hvor alle er med Table2

Der går ikke længe, før Grae indfinder sig. Han læser en masse og er vist også igang med at skrive en bog ...


Roomies ep. 01: Den med bordet hvor alle er med Table3

Derefter dukker Lady og Morgan op. De hygger sig med et spil kort, mens de venter på mørkets frembrud ...


Roomies ep. 01: Den med bordet hvor alle er med Table4

Daniel ordner sit værktøj ... hobbyartikler ... lidt af hvert ...


Roomies ep. 01: Den med bordet hvor alle er med Table7

Og endelig bruger Chrome og Kaoru bordet til ... hmm ...


Sidst rettet af Mary Lør Aug 06, 2011 12:27 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Cherizard

Cherizard


Antal indlæg : 47
Age : 30
Geografisk sted : Vestjylland, struer
Registration date : 31/12/08

Roomies ep. 01: Den med bordet hvor alle er med Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 01: Den med bordet hvor alle er med   Roomies ep. 01: Den med bordet hvor alle er med Icon_minitimeLør Jan 10, 2009 8:03 am

Hermie og Val kunne være helt vildt lækre sammenxD! #tænker højt# Hermie har bare det perfekte søde udtryk, og Val har det perfekte seje udtryk! x3 Du har godt nok mange dukker! og de er alle sammen perfekte Very Happy !! lækkert billede til sidst Razz
Tilbage til toppen Go down
Lucie
Admin
Lucie


Antal indlæg : 116
Age : 42
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Roomies ep. 01: Den med bordet hvor alle er med Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 01: Den med bordet hvor alle er med   Roomies ep. 01: Den med bordet hvor alle er med Icon_minitimeLør Jan 10, 2009 9:29 pm

Jeg tror ikke at jeg fik kommenteret alle Roomies-episoderne på det gamle forum, så det vil jeg sætte mig for i fremtiden.

Dette afsnit er en rigtig fin introduktion til serien, og ikke mindst til karaktererne. Man bliver jo næsten nødt til at begynde med nogle simple personskildringer, og jeg genkender tydeligt hver eneste af karaktererne, både dine og Kinus, selv om der kun er et billede pr. dukke. Godt arbejde. Smile
Tilbage til toppen Go down
Effle

Effle


Antal indlæg : 107
Age : 32
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 29/12/08

Roomies ep. 01: Den med bordet hvor alle er med Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 01: Den med bordet hvor alle er med   Roomies ep. 01: Den med bordet hvor alle er med Icon_minitimeSøn Jan 11, 2009 5:52 am

Ihh, hvor er jeg glad for at de er blevet reposted! : D De er rigtig godt lavet, og er også sjove Very Happy

Ligepludselig gad jeg godt være et bord o_O xD Alt det man dog oplever Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

Roomies ep. 01: Den med bordet hvor alle er med Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 01: Den med bordet hvor alle er med   Roomies ep. 01: Den med bordet hvor alle er med Icon_minitimeMan Jan 12, 2009 7:52 am

(Hvorfor ar jeg ikke set at den er blevet uploadet O-O)

Jaaa.. serien er tilbage.. *skynde sig at læse dem alle sammne* Dejligt.
Synes de er så fede.
Ej det er sjovt at se at teksten er ændret xP
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Roomies ep. 01: Den med bordet hvor alle er med Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 01: Den med bordet hvor alle er med   Roomies ep. 01: Den med bordet hvor alle er med Icon_minitimeMan Jan 19, 2009 8:26 am

Tak for jeres feedback! :-)
Cherizard>> Alle dukkerne er skam ikke mine. Jeg deler lejlighed med Kinu, så dem der ikke er at finde i min signatur er hendes. :-) Hmm, jeg tror ikke Hermie og Val selv ville nyde at være et par. ;-)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Roomies ep. 01: Den med bordet hvor alle er med Empty
IndlægEmne: Sv: Roomies ep. 01: Den med bordet hvor alle er med   Roomies ep. 01: Den med bordet hvor alle er med Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Roomies ep. 01: Den med bordet hvor alle er med
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Roomies ep. 06: Den hvor alting er lyserødt
» Roomies ep. 07: Den hvor Christophe flytter ind
» Roomies ep. 02: Den hvor Hermie lægger puslespil
» Roomies ep. 03: Den hvor pigerne leger med dukker
» Roomies ep. 05: Den hvor beboerne pynter op og modtager et brev

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Billedhistorier-
Gå til: