fulde navne:
Iris (Malkavia) Lilibeth Jason
Michirou Rayzair Hoshiku
Seee De kan jo godt enes! fantastisk, blev ellers lidt urolig da Mich har været enebarn omkring et år indne jeg fik Iris også =P *Glo lidt på dem* hey i to, jeg vil ikke have puki'er endnu, cool down, both of ya! Men den blonde wig klæder dig nu min tøs..!
Efter en mindre kamp om hvem der måtte have hjerte-puden jeg fik, heh.. Mich vandt lidt, og derefter pustede iris godt ud, hun ser helt nedkørt ud
Det her ser så afslappet ud at jeg bare måtte tage billedet!
Iris: oi! haaaai ^^ *wave*
Han har stadigt hjerte-puden, han ser faktisk ud til at overveje hvad det egenligt er og hvorfor det er pluffy, haha XD Kan lige se Iris ude i kanten, hun kigger på mit loft, satte hende til at holde øje med en edderkop! den skulede ned på mig gjorde den!
Iris fik tiltusket sig dukke-holderen.. OG hjertet! *victory stance* Der er nu et elelr andet ved det lille smil hun har på læben ^^ *kramse sin tøse-pige og lettere gnavne knægt*
Seee! gode venner og de deler endda hjertet! *sighs* hun kan ikke stå selv, men han kan, så kombinerede dukke-holderen og han evne til at stå selv! dette blev resultatet af det! *Selvglad over dette billede*
_________________Edit_____________
Addede nogle kommentare til mine billeder og VED jeg har billeder af Mich og mine mus, De komemr på senere, det var fra den gang han var enebarn =P her er de jo! De er lidt slørede, sjovt nok har mit mobil kamera altid været bedre end et helt nyt kamera der er mindst 1 år yngre.. Men nu er kameraet gået i stykker =P
aaauwh, bare rolig Mich! Speed bider ikke i små dukker!
Mich: ;_; hvad hvis den tisser?!
Rolig nu, den tissede af inden jeg tog den ud ^^
Mich: Hun er nu meget sød, kattestørrelse for mig! ^^
Hehe, yeah, men tvivler på du kan have den rigtige kat på dit skød...
Mich: hvad mener du?! der er da masser af plads!
xD yeah yeah, bliv nu ikke over modig! Hold du dig blot til musene, de kvaser dig ikke